PROMO

Rezultati potvrđuju: Gorski kotar destinacija za neodoljiv zimski odmor

Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
1/12
02.12.2022.
u 14:55

Gorski kotar u jedanaest mjeseci ove godine bilježi više od 16% noćenja i gotovo 10% više dolazaka u odnosu na rekordnu 2019. godinu, a u studenom ove godine broji više od 14% noćenja i gotovo 19% više dolazaka u odnosu na spomenutu 2019. godinu.

Kada se promatra temperaturno tipičan goranski zimski period, od studenog do ožujka, vidljivo je kako je destinacija nadmašila 2019. godinu po svim statističkim pokazateljima, a posjetitelji su čak produžili svoj boravak. Ujedno, rezervacije za zimski period, što uključuje adventsko i novogodišnje vrijeme kao i zimske školske praznike, i dalje premašuju očekivanja jer se traži smještaj više. To dokazuje da su posjetitelji potvrdili kako je Gorski kotar prepoznat kao destinacija za neodoljiv i nezaboravan zimski odmor. Naime, zima u odnosu na službeni kalendar, u goranski kraj dolazi značajno ranije i odlazi značajno kasnije.

Foto: Stanislav Horaček

„Iznimno uspješan ljetni period, a i po rezultatima nam zimski daje dodatan poticaj za daljnja ulaganja. Investitorima smo izrazito interesantna destinacija što se direktno reflektira i na intenziviranje tržišta nekretnina. Jasna je potreba ulaganja u zimske sadržaje, od sanjkanja do skijanja, kao i u smještajne kapacitete viših kategorija koja se ne smije propustiti.“, istaknuo je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Kazao je kako izvrsni rezultati daju dodatan vjetar u leđa i lokalnim turističkim dionicima i široj zajednici jer su se značajno obogatili sadržaji u destinaciji, a to se očituje i u bogatim programima tijekom adventa i proslave Nove godine.

Planovi za 2023. godinu

U svega dvije godine djelovanja jedinstvene Turističke zajednice Gorskog kotara pomaci su na svim poljima vidljivi, a poglavito u pozicioniranju destinacije. Osvježen i osnažen brend destinacije, novi portal i aplikacija, iskorak u promociji prema emitivnim tržištima, hike projekt označavanja pješačko-planinarskih staza, tematska godišnja kampanja „Što je danas luksuz?“ – sve to samo je fragment realiziranih aktivnosti u ovoj godini. Planovi za predstojeću 2023. godinu su u finalnoj fazi izrade, a naglasak će, između ostaloga, biti na jačanju destinacije kroz sve turističko-informativne centre u destinaciji, pozicioniranju ključnih događanja, kao i malih proizvođača.

Foto: Stanislav Horaček

„Posebnu pažnju u predstojećoj godini posvetit ćemo gastronomiji i daljnjem razvoju Gastroventure à la Gorski kotar inicijative, koju smo pokrenuli s lokalnim ugostiteljima kako bismo prezentirali tipičnu goransku kuhinju i njezine autohtone vrijednosti. Cilj nam istaknuti domaće namirnice i dodatno osnažiti tradicijski izričaj i u modernom ruhu.“ – dodao je Hrg. Zaključno je naglasio kako je gastronomija jedna od ključnih komparativnih prednosti destinacije koja jača emotivnu poveznicu s gostima i jasno odražava toplu dobrodošlicu Gorana.

Foto: Stanislav Horaček

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?