Naslovnica Lifestyle Gourmet

Projekt Istria Experience predstavila Ashley Colburn

U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu objedinjuje najbolje doživljaje Istre
24. srpnja 2013. u 13:36 0 komentara 144 prikaza
istra eperiance
Foto: Slavko Miđor/Pixsell

Ljetovanje bez smarth phona, tableta, prijenosnih računala? Neizvedvo! Posebno kada pametne spravice omogućavaju da sve što želite doznate u par klikova. U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu objedinjuje  najbolje  doživljaje Istre.  Moguće je pretražiti i rezervirati turističke usluge, prijevoz, smještaj, avionski let, let balonom, vinsku degustaciju, wellness tretman...

Ovaj inovativan način odabira najboljih doživljaja i autohtonih turističkih sadržaja Istre, za razliku od sličnih platformi, na istom mjestu omogućava prezentaciju, rezervaciju i na kraju kupnju željene usluge. U razvoj projekta uloženo je 5,5 milijuna kuna.

Čak 150 doživljaja u 12 kategorija

"Projekt Istria Experience podiže vrijednost destinacije sustavom koji jamči kvalitetu i pojednostavljuje uživanje u različitim sadržajima destinacije te potiče konzumaciju usluga i sadržaja. Na ovaj način želimo i aktivnosti izvan turističkih objekata predstaviti kao važan dio vrijednosti destinacije, ali i potaknuti pred i posezonu atraktivnim turističkim proizvodima", ističe Davor Brenko, direktor poslovnog razvoja Istraturista.

Istria Experience već sada uključuje oko 150 odabranih doživljaja u 12 kategorija, poput izleta, događanja, restorana i konoba, noćnog života, sporta i sl., koje se mogu jednostavno pretraživati i aktivirati na web adresi www.istriaexperience.com. Svaku kategoriju podržavaju odabrani stručnjaci i gosti koji će ocjenjivat kvalitetu pojedinih sadržaja. Projekt su u Umagu predstavile i u projekt uključene američka novinarka Ashley Colburn, voditeljica Antonija Mandić i vinarka Antonella Kozlović, koja je projekt ocijenila kao "iznimno vrijedan za proizvođače i ponuđače usluga u lokalnoj zajednici, koji pomoću Istria Experiencea dobivaju inovativan alat koji će zasigurno privući nove interese posjetitelja i turista."

Potvrda kvalitete

Voditeljica projekta Martina Šolić ističe da je projekt  namijenjen gostima na području Umaga i okolice, a novina su  info punktovi i interaktivni info displeyi.Dugogodišnjim gostima ovaj sustav može ponuditi još više, a novim gostima je prva dodirna točka s Istrom kao destinacijom. 
U projekt je trenutačno uključeno više od 100 lokalnih partnera, ugostitelja, vinara, proizvođača maslinovog ulja i drugih. Njihov broj raste iz dana u dan kako ponuđači usluga i sadržaja sve više prepoznaju ovaj način jednostavne prezentacije i prodaje svoje ponude među najboljim sadržajima koje Istra nudi, što znači da im Istria Experience služi i kao potvrda kvalitete. 

OHR SAVJETNIK
Otkrijte imate li sivu mrenu
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.