Večernji list
  • Podijeliti
    Podijeli
    Facebook Twitter
  • Natrag na članak

Jeste li znali? Ove trikove supermarketi koriste kako bi vas naveli da više potrošite!

Trgovine su vrlo pametno osmišljene kako bi privukle ljude da tu i tamo potroše nešto više. Jedna čokoladica ili skuplja marka tjestenine u tom trenutku možda neće naštetiti vašem bankovnom računu, ali ako ste u stalnom iskušenju i uvijek popuštate, vaš će novčanik patiti. Zato je Richard Price, stručnjak za uštedu novca i direktor online supermarketa, podijelio trikove s kojim vas veliki supermarketi suptilno pokušavaju natjerati da potrošite malo više u njihovim trgovinama, ali i kako im se oduprijeti, prenosi Metro.
Trgovine su vrlo pametno osmišljene kako bi privukle ljude da tu i tamo potroše nešto više. Jedna čokoladica ili skuplja marka tjestenine u tom trenutku možda neće naštetiti vašem bankovnom računu, ali ako ste u stalnom iskušenju i uvijek popuštate, vaš će novčanik patiti. Zato je Richard Price, stručnjak za uštedu novca i direktor online supermarketa, podijelio trikove s kojim vas veliki supermarketi suptilno pokušavaju natjerati da potrošite malo više u njihovim trgovinama, ali i kako im se oduprijeti, prenosi Metro.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Slatkiši na blagajnama: većina nas je primijetila da se na blagajnama uvijek nalaze raznorazne čokoladice i slatkiši. Oni se tamo nalaze jer je ljudima jako primamljivo uzimati neku poslasticu u zadnji tren. 'Pokušajte koristiti samoposlužne blagajne koje imaju brže vrijeme naplate ili postavite sebi izazov da ne kupujete ništa na blagajnama', preporučio je Richard.
Slatkiši na blagajnama: većina nas je primijetila da se na blagajnama uvijek nalaze raznorazne čokoladice i slatkiši. Oni se tamo nalaze jer je ljudima jako primamljivo uzimati neku poslasticu u zadnji tren. 'Pokušajte koristiti samoposlužne blagajne koje imaju brže vrijeme naplate ili postavite sebi izazov da ne kupujete ništa na blagajnama', preporučio je Richard.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Mirisni predmeti sprijeda: Ovaj mali trik služi kako bi usrećio vaša osjetila čim uđete u dućan. 'To će pokrenuti vaše žlijezde slinovnice, čineći vas sklonijima impulzivnoj kupnji. Svakako jedite prije kupovine jer ćete tako izbjeći kupnju bilo čega zbog gladi', kaže Richard.
Mirisni predmeti sprijeda: Ovaj mali trik služi kako bi usrećio vaša osjetila čim uđete u dućan. 'To će pokrenuti vaše žlijezde slinovnice, čineći vas sklonijima impulzivnoj kupnji. Svakako jedite prije kupovine jer ćete tako izbjeći kupnju bilo čega zbog gladi', kaže Richard.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Prethodno narezano povrće i voće: Ne samo da često jedemo očima, već i kupujemo njima. 'Prethodno narezana hrana izgleda tako privlačno, sa svojim šarenim pakiranjem i uštedom vremena koju nam pruža. Međutim, kada vidite već narezane proizvode, razmislite o razlici u cijeni i još jednom provjerite jer su obično skuplji' dodaje Richard.
Prethodno narezano povrće i voće: Ne samo da često jedemo očima, već i kupujemo njima. 'Prethodno narezana hrana izgleda tako privlačno, sa svojim šarenim pakiranjem i uštedom vremena koju nam pruža. Međutim, kada vidite već narezane proizvode, razmislite o razlici u cijeni i još jednom provjerite jer su obično skuplji' dodaje Richard.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Velika kolica: Da, kolica za kupnju su s godinama narasla. Richard kaže: 'Što su veća kolica, vjerojatnije je da ćete na kraju potrošiti više, pa se umjesto toga pokušajte držati ručne košare. Istraživanje je otkrilo da kada se veličina košarice udvostruči, potrošači kupuju 40% više'.
Velika kolica: Da, kolica za kupnju su s godinama narasla. Richard kaže: 'Što su veća kolica, vjerojatnije je da ćete na kraju potrošiti više, pa se umjesto toga pokušajte držati ručne košare. Istraživanje je otkrilo da kada se veličina košarice udvostruči, potrošači kupuju 40% više'.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Skrivanje jaja: Ne, to nije samo nešto što roditelji rade za svoju djecu za Uskrs - trgovine hranom imaju tendenciju stavljati jaja na čudna mjesta kako biste ih tražili po prolazima. 'Kako bi ste izbjegli kupovinu nepotrebnih stvari u raznim prolazima, napravite popis prije kupovine i ne kupujte ništa drugo čak ni kad tražite druge proizvode', preporučio je stručnjak.
Skrivanje jaja: Ne, to nije samo nešto što roditelji rade za svoju djecu za Uskrs - trgovine hranom imaju tendenciju stavljati jaja na čudna mjesta kako biste ih tražili po prolazima. 'Kako bi ste izbjegli kupovinu nepotrebnih stvari u raznim prolazima, napravite popis prije kupovine i ne kupujte ništa drugo čak ni kad tražite druge proizvode', preporučio je stručnjak.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Skuplji proizvodi u razini očiju: Da biste pronašli jeftinije alternative nekih proizvoda, pokušajte pogledati samo malo više ili niže. Richard dodaje: 'Artikli koji se nalaze u razini očiju na policama obično su skuplji proizvodi poznatih robnih marki, a to su proizvodi koje supermarketi žele da kupite. Provjerite donje police za slične artikle koji imaju niže cijene i manje marže'.
Skuplji proizvodi u razini očiju: Da biste pronašli jeftinije alternative nekih proizvoda, pokušajte pogledati samo malo više ili niže. Richard dodaje: 'Artikli koji se nalaze u razini očiju na policama obično su skuplji proizvodi poznatih robnih marki, a to su proizvodi koje supermarketi žele da kupite. Provjerite donje police za slične artikle koji imaju niže cijene i manje marže'.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter
Spora glazba: Jeste li se ikada zapitali zašto u trgovinama često sviraju opuštajuće pjesme? 'Supermarketi imaju tendenciju puštati sporiju glazbu kako bi se stvorila mirna atmosfera u kojoj nema žurbe i koja vas ostavlja u trgovini puno dulje. Kako ne bi pali pod utjecaj opuštajuće melodije, postavite si vremensko ograničenje prije odlaska u kupovinu', savjetuje Richard.
Spora glazba: Jeste li se ikada zapitali zašto u trgovinama često sviraju opuštajuće pjesme? 'Supermarketi imaju tendenciju puštati sporiju glazbu kako bi se stvorila mirna atmosfera u kojoj nema žurbe i koja vas ostavlja u trgovini puno dulje. Kako ne bi pali pod utjecaj opuštajuće melodije, postavite si vremensko ograničenje prije odlaska u kupovinu', savjetuje Richard.
Foto: Shutterstock
Share
Podijeli
Facebook Twitter

Ne propustite

Papa Franjo posjetio Portugal - 1. dan
3
PROPUŠTA KLIMATSKI SKUP

Papa otkazao putovanje u Dubai zbog bolesti: Liječnici su tražili da ne ide

Zagreb: Dodijeljene nagrada za sport "Franjo Bučar"
Video sadržaj
ZAHVALA U IME DRŽAVE

Jandroković: 'Ima u Saboru i lijepih trenutaka!' Dodjela nagrada velikanima hrvatskog sporta

KATAR 2022 - Bruno Petković zabio za 1:1
Video sadržaj
USKORO PREMIJERA

Predstava u čast jednoj od najvećih pobjeda Vatrenih: 'Oni imaju snagu ujediniti hrvatski narod'

Masterchef

Podbacile glavne zvijezde izazova: Manuel i ja imamo horore na tanjuru

1/8