Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 29
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Dalmatinski hram ljepote dobiva svoje digitalno lice

DermaMed
Foto: PR
1/5
PR
Autor
PR članak
16.07.2019.
u 16:32

U DermaMedu znaju da dobro dizajnirana web stranica i prisutnost na društvenim mrežama predstavljaju „digitalno lice“ tvrtke te da ponekad mogu biti presudni u odlučivanju korisnika čije će usluge koristiti.

Usmena preporuka zadovoljnih korisnika jedna je od najboljih pokazatelja uspješnosti poslovanja, posebice u svijetu ljepote. No, svjedoci smo kako moderno umreženo društvo sve više teži digitalnoj interakciji i svojevrsnoj online dostupnosti što postaje ključna konkurentska prednost pojedinog brenda.

Kako odabrati kvalitetan tretmane ljepote, tko koristi najbolje kozmetičke brandove, koji su to novi trendovi u "beauty" svijetu – samo su neka od pitanja na koja tvrtka DermaMed, najveći anti-age centar za oblikovanje tijela u Dalmaciji, spremno odgovara.

U DermaMedu znaju da dobro dizajnirana web stranica i prisutnost na društvenim mrežama predstavljaju „digitalno lice“ tvrtke te da ponekad mogu biti presudni u odlučivanju korisnika čije će usluge koristiti.

„Prvi dojam iznimno je važan, a naša poslovna web stranica mnogima je upravo to – prvo upoznavanje s DermaMedom. Nova stranica bit će optimizirana za rad na različitim uređajima i omogućit će nam kvalitetniju interakciju s klijentima. Uz više informacija i niz dodatnih funkcija prilagođenih krajnjem korisniku, vjerujem da će pozitivno doprinijeti našoj konkurentnosti“ smatra dr. med. Anđela Prolić, osnivačica centra.

Foto: PR

Kako bi poboljšala dostupnost informacija trenutnim i budućim korisnicima usluga, Prolić se za pomoć obratila Hrvatskoj agenciji za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO). DermaMedov novoosmišljeni koncept web stranice koji olakšava dostupnost informacija o problemima kože, mršavljenju, zdravoj prehrani te mogućnostima tretiranja kože lica i tijela, HAMAG-BICRO je u sklopu programa WWW vaučeri za MSP-ove sufinancirao s gotovo 60 tisuća kuna. Izrada web stranice trenutno je u tijeku, a kada bude gotova, korisnici će na jednom mjestu imati sve dostupne informacije o DermaMedu. Također će moći poslati i direktni upit liječniku te dobiti odgovore u najkraćem mogućem roku.

DermaMed nudi inovativan spoj estetske medicine, medicinske kozmetologije i kineziologije te pruža cjeloviti pristup, od dijagnostike do plana tretmana prilagođenog potrebama pojedinog klijenta. Uz fitness i wellness centar, DermaMed kontinuirano obogaćuje svoju ponudu najnovijim aparatima i inovativnim tehnologijama rada. Primjerice Med Contour Multipower i Cryo Lifting aparatom potpuno neinvazivno i bezbolno otapaju masne stanice i zatežu kožu.

Ovaj nekirurški „facelifting“ značajna je inovacija, a uveli su i prvi bezbolni diodni laser GP Fast za uklanjanje dlačica. Sve inovacije prati kontinuirana edukacija i profesionalno usavršavanje djelatnica, a tretmani se provode pod nadzorom liječnika. Uz individualizirani pristup, upravo je stručan savjet najvažniji dio DermaMedove usluge.

Foto: PR

„Klijenti često traže određeni tretman koji ne mora nužno biti najbolji za njih. Mi ih detaljno upoznajemo sa svim opcijama, mogućnostima i očekivanim rezultatom. Uvijek su uključeni u cijeli proces prije i tijekom tretmana, a naša stručna pomoć i savjet su tu kako bismo postigli rezultat koji klijenti očekuju“ smatra Prolić.

Da je tome tako potvrđuje i činjenica kako sve veći broj žena izvan Dalmacije dolazi u ovaj centar počastiti se tretmanom uljepšavanja.

Uz nekirurški „facelifting“ lica i vrata, klijentice se najčešće odlučuju na mezoterapiju, mikrodermoabraziju te blefaroplastiku kapaka bez noža, kao i za lasersko uklanjanje dlačica te uklanjanje celulita. Iako su preko 90 % njihovih klijenata žene, udio muškaraca koji posjećuju DermaMed svakim je danom sve veći. Oni se najčešće odlučuju za mezoterapiju jačanja kose, uklanjanje masnih naslaga i smanjenje opsega trbuha, ali i na zatezanje podbratka, laserske tretmane uklanjanja dlačica na leđima te podizanje kapaka bez operacije. Svi tretmani potpuno su bezbolni i bez potrebe za oporavkom pa Prolić ističe kako joj često klijenti dolaze i u pauzi za vrijeme posla.

„Pratim svjetske trendove u estetskoj medicini i kozmetici, ulažem u vlastitu edukaciju i edukaciju djelatnika te otvoreno prihvaćam nove ideje što rezultira inovativnim metodama rada. Uspješan poduzetnik uvijek uči, ide naprijed i kontinuirano nadmašuje očekivanja. Osobno zadovoljstvo, zadovoljstvo osoba koje me okružuju i klijenata za mene su jedino pravo mjerilo uspjeha“ zaključuje Prolić, koja je jedna od HAMAG-BICRO-ovih #prvih25.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?