Krležu u Hrvatskoj režiraju oni koji ne znaju kad je umro
Sve te jake muške uloge iznova naglašavaju da je barunica Castelli najteži lik ikad napisan u našim dramskim djelima. Na žalost, Anica Dobra glumi kao da je Castellica piljarica koja je do jučer u Šapcu na “pijaci” prodavala sir
Komentari 14
Udvornički, malograđanski, mali, bijedni, jadni, nepismeni tekst. Predstava je malo bolja od nekog amaterskog uratka, ali treba se dodvoriti Ateljeu, Mani, već nekome, Staziću...ma kako te Bojana nije sram! U Hrvatskoj je doista bilo sjajnih Krleža, a predstava u HNK Zagreb iako ima svojih problema je bolja od ovog palanačkog bljezgarenja tisuću puta. No, svakako ispljujmo svoje!
\"No, svakako ispljujmo svoje! \"....nepotrebno, potrošeno, lišeno suštine.
a judi moji..ko je vidia datume smrti pamtit..to se samo jos u skolan uci ..rokovi kredita..to se pamti..i ne zaboravja..da krleza..a sta je taj pisa..
Poštovana gospođo Radović, nisam gledao prilog o kojem pišete pa ne znam što je u njemu bilo, ali ja sam rekao da sam režirao Krležinu \"Maskeratu\" u sezoni u kojoj se obilježavalo dvadeset godina od Krležine smrti (2001.), a Ledu sam režirao deset godina poslije. Dakle, ne brinite. Znam kada je dragi Krleža napustio tijelo. Učim i čitam njega i o njemu gotovo svakodnevno jer ga volim i jer mi je velika inspiracija. Žao mi je što Vas je ovo uzrujalo i navelo na pisanje članka s kojim ste me iskreno povrijedili. Uskoro ću imati premijeru predstave \"Bobočkina priča\" po romanu \"Povratak Filipa Latinivića\" pa Vas pozivam da se kao ljubitelji Krleže upoznamo i popričamo o tom velikom piscu. Od srca Vas pozdravljam, Ivan Leo Lemo
a sta su ovi redateji osjetivi judi..i ..vidi vraga..umisle da su pametni..sta pripricavaju ..tamo nike ..mrtve....a izgubjenog li vrimena..
Koga briga za Krležu!
bernardice, Hajde nam ucini uslugu pa ne filozofiraj ako nemas nista pametno za reci. S obzirom da ga je autorica clanka poprilicno ispljucala, iznoseci pogresne podatke koje covjek nije rekao, imao je potpuno pravo reagirati i ispraviti je. To ne ne znaci da je\"osjetljiv\" i \"misli da je pametan\", jednostavno je reagirao kao svatko suvisao kome netko stavlja u usta rijeci koje nije rekao.
Je, Ivan Leo Lemo se javio i ispričao, a Bojana se neće. I nikada se niti jedan novinar, kritičar i bilo koje piskaralo neće ispričati za ništa što namelje krivo. Važno je da je predstava iz Beograda najbolja na cijelom kontinentu, ona je najbolja i prije nego se počela raditi, ona je svakako najbolja i bolja od Zagrebačkih svih zajedno, jer smo mi budale i nazadni idioti u Hrvatskoj. I izložbe i knjige su nam puno gore od svih ostalih. I svi nas mogu pljuvati. I najbolje da onda kazališta i ostalu kulturu i vode oni koji na to mogu samo glavicu spuštati, jel tako Staziću?
Gospodjo Radovic, onda ubuduce ili operite usi ili ukljucite mozak ili se ostavite pisanja jer se sramotite, ali se u svakom slucaju vec sad ispricajte gospodinu Ivanu Leu Lemi.
Koje su to kompetencije dotične gospođe urednice koja je uglavnom piskarala modne kritike i lifestyle prenemaganja? Gospođa je očigledno, baš kao i Krležini likovi dio tužne priče Hrvatske nepotističke, kriminalne i korupcijske žabokrečine u kojoj najviše viču oni koji znaju najmanje, a to je recept za uspjeh, jer živimo u vremenu u kojem je samo važno vikati, bez obzira na sadržaj i kvalifikacije. Jedina je utjeha da su i na Krležu vikali, isti takvi, poput dotične. Psi laju, a karavane prolaze…
Dragi Lemo, u čudu sam! Razumijem da ne voliš kad te neko “ofende”, ali tražiti objašnjenja na teatarskom planu...to je previše! Takva se pitanja postavljaju ljudima iz struke. Dotična gospođa (ili gospodična) u više je navrata dokazala da njen odnos s kazališnom kritikom nije baš “a per tu” (na žalost - nije jedina). Uostalom u zemlji gdje diletantizam vlada na svim razinama, zašto bi teatarski svijet bio bolji? Ali ima tu i nešto drugo što sam ti htio reči. Zar ti zaista misliš da kazališna kritika, čak i ona inteligentna, duboka, stroga, danas, nešto znači? Misliš da ono nešto pametno što rijetki Kritičari pišu (ima ih još, hvala Bogu, s velikim “K”, naročito među “starima”, poput B.B.Hrovata i I.Mrduljaša, na primijer) ima kakav značaj za ogroman broj tvojih kolega ili ravnatelja hrvatskih kazališta? Prošla su vremena kada bi se, u kafiću, nakon predstave, našli “kazališni ljudi” kako bi do zore raspravljali o onome što su vidjeli odnosno režirali ili interpretirali. Ne sekiraj se, misli na svoj posao, obavi ga i dalje ozbiljno i pošteno kao do sad i, kako što reče Dante “non ti curar di lor guarda e passa”.
Sandamiani, a gdje ti je tvoj diletant iz Dunda Maroja? Kako se ono zove uopće? Lemu vidim , braniš, lijepo. Čast braniš, a svađaš se oko bedaka koji ne razumiju ni Držića ni renesansu, ni kazalište, ni ništa.
Ja se uopće ne svađam. A Sciaccalugu ne trebam braniti: njegova karijera govori u njegovu korist. To što NITI JEDAN naš kritičar nije prokužio ni 5% njegove režije, nije moj problem, nego njihov. A naš (u smislu hrvatski i južnoslavenski)) jest taj što smo bahati i prepuni sebe - dakako, bez pokrića - te mislimo da svaki je \"naš\" (pisac, redatelj, glumac, slikar, znanstveniik, itd. itd.) naj-naj-naj.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pinu, ukoliko te zanima što sve nisu prokužili, pošalji mi neki mail (bilo koji, kako bi zadržao anonimnost), jer ima tu puno toga, pa ću ti objasniti.