Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 160
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zoran Maljković
Povratak na članak

Danas ni Proust ne bi mogao objaviti "U traganju za izgubljenim vremenom" jer bi to proglasili neisplativim

"U velikim izdavačkim kućama ekonomisti su preuzeli dominaciju i većinom nije bitno što objavljujete nego je važno samo to da se dobro prodaje. No, možete vi uložiti velik novac u reklamu, u PR, u bilo što, ali ako taj netko tko je knjigu kupio na osnovu tog PR-a tu knjigu u konačnici ne preporuči svom prijatelju, susjedu ili nekome, od te knjige zapravo - ništa. Usmena predaja je jedina sigurna reklama" kaže urednik Zoran Maljković koji je nakon 25 godina provedenih u Mozaiku knjiga počeo graditi književni program nove izdavačke kuće Petrine knjige

Komentari 0

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.