Boris Ljubičić: Dobar dizajn je dobar biznis, a moji klijenti to razumiju
Ne bih htio nikoga vrijeđati, ali autobusi u Hrvatskoj dizajnirani su kao da su prošli blatnom cestom i poslije ih nisu oprali, kaže naš dizajner objašnjavajući važnost nagrade
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
hrpe vizualnog smeca su prisutne u svim urbanim sredinama-doticni i nagradjivani su tu puno i suvise doprinjeli, hrvatski autobusi su rijetko to vizualno smece !