Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PREDSTAVA

Bergmanova potraga za srećom u svijetu kazališta

NAKON PROBE
06.03.2010.
u 13:47

Bergmanov tekst ‘Nakon probe’ nastao kao TV drama osmadesetih godina, redateljica Aida Bukvić uprizorila je na sceni Histrionskog doma, a predstava je premijerno izvedena u petak.

Bergmanov tekst ‘Nakon probe’ nastao kao TV drama osmadesetih godina, redateljica Aida Bukvić uprizorila je na sceni Histrionskog doma, a predstava je premijerno izvedena u petak. Glavne uloge za ovu zahtjevnu dramu Bukvić je povjerila velikanu hrvatskoga kazališta Peri Kvrgiću, njegovoj dugogodišnjoj glumačkoj partnerici Leli Margitić i glumici Gavellina ansambla Ani Kvrgić. Iako na prvi pogled ova drama izgleda kao intimna Bergmanova autobiografija, to je zaparavo univerzalna priča o ljubavi, strasti, životu i svemu onome što navedeno objedinjuje. Bergman to objedinjenje vidi u svijetu teatra.

Priča prati iskusnog kazališnog redatelja Henrika Volgera (Pero Kvrgić) koji niti nakon cjelodnevnih proba ne prestaje tražiti kazališno savršenstvo. Vrijeme provodi na daskama svojeg matičnog kazališta, na kojem se kroz makete i nacrte sprema za nove umjetničke izazove. Jedne večeri njegovu potragu za savršenom postavkom Strindbergove drame “Igra snova” prekida mlada glumica Anna (Ana Kvrgić) s objašnjenjem da traži nestalu narukvicu. Ispostavlja se da je stari redatelj bio ljubavnik njene majke, te se sa sjetom prisjeća svojih avantura s njom. No, čini se i da mlada glumica, bez obzira na generacijski jaz, gaji slične osjećaje za starog veterana kazališne umjetnosti.

Histrionska predstava “Nakon probe” prvo je cjelokupno postavljanje Bergmanova teksta na daske hrvatskog teatra. Kao takvo, definitivno će zaintrigirati ljubitelje švedskog genija, kao i sve štovatelje umijeća obitelji Kvrgić. Nakon “Garderobijera” i “Ana i Kralj”, otac i kćer nanovo su udružili snage, no, prijelomni trenutak u predstavi ipak je kad Lela Margetić ,u ulozi Annine majke, stane na scenu i krene s opčinjavanjem pohabanog ljubavnika. U tom liku, kao i u glumi navedene umjetnice, osjeća se strast i čežnja za srećom kazališnog umjetnika- samim tim i prijelomnost čitavog teksta.

 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije