Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Zagrebački velesajam ostvario prvi pozitivan poslovni rezultat nakon 11 godina

Velesajam je uspio oživjeti sajamsku djelatnost te osnažiti povjerenje poslovne javnosti i to bez značajnijih ulaganja, a zahvaljujući tome aktivnost poslovanja se utrostručila
23. svibnja 2019. u 11:44 0 komentara 121 prikaza
Zagrebački velesajam
Foto: Davorin Višnjić/Pixsell

Zagrebački velesajam (ZV) je za 2018. godinu objavio pozitivan poslovni rezultat nakon 11 godina negativnog poslovanja te je lani ostvaren ukupni prihod od 152,2 milijuna kuna uz gotovo pet milijuna kuna operativne dobiti, izvijestila je u četvrtak Uprava ZV-a.

Arhitekt Djivo Dražić i studija za Velesajam iz 2006. Djivo Dražić Autor ulaza u Velesajam: 'Manhattan' će biti odsječen ako se ne izgradi bar jedan most

U priopćenju se navodi da je pozitivan financijski rezultat ZV-a rezultat strateškog zaokreta, implementacije novog poslovnog modela i nadilaženja izazova koji su sustigli sajamsku industriju u Hrvatskoj.

Velesajam je, ističe se, uspio oživjeti sajamsku djelatnost te osnažiti povjerenje poslovne javnosti i to bez značajnijih ulaganja, a zahvaljujući tome aktivnost poslovanja se utrostručila. Nadalje, Uprava ZV-a smatra i da je značajan pomak ostvaren i kroz sklapanje relevantnih internacionalnih partnerstava što je rezultiralo osnaživanjem segmenta međunarodnog poslovanja.

"Angažman prostora namijenjenih sajmovima i događanjima u 2018. godini povećan je na gotovo 260 dana u godini s prosječnih 110 dana u prethodnom razdoblju. Naši brendovi postigli su izvrsne rezultate, posebice "Ambienta" koja je revitalizirana programski i sadržajno. Od vitalnog interesa bio je povratak "Zagreb Auto Showa" kao i dvoznamenkasti rast "Nautike" te kvalitativni iskorak "Interlibera" i "Infogamera". Ključni pokazatelji izvedbe i uspješnosti djelatnosti sajmova, događanja i zakupa u kontinuiranom su porastu“, istaknula je direktorica ZV-a Dina Tomšić.

Zagrebački velesajam Jelena Ružić Velesajam su sagradili za tristo dana, a za plan njegove obnove treba im desetljeće

U tijeku je i digitalna transformacija, uvođenje novih tehnoloških rješenja, a razvijaju se i novi projekti temeljeni na digitalnom doživljaju. U planu je i izgradnja  multifunkcionalnog sajamsko-kongresnog centra sa svim potrebnim pratećim sadržajima, kaže se u priopćenju.

Zagrebački velesajam je više od stoljeća dio identiteta grada Zagreba, a svoj veliki jubilej, 110 godina od utemeljenja, proslavit će svečanom akademijom u Hrvatskom narodnom kazalištu u studenom ove godine.

Piraex
Svi na struju
Kako turistički djelatnici i ugostitelji mogu profitirati od sve veće zastupljenosti električnih automobila

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.