Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Za oglašavanje u hrvatskim medijima lani plaćeno 1,49 milijardi kuna

Prema vrsti komunikacijskih kanala u sveukupnoj investiciji, još uvijek dominira televizija s udjelom od 51 posto, a slijede tisak sa 17 posto i internetsko oglašavanje s 14 posto.
Objava 31. srpnja 2017. 431 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 1
  • Avatar Stimy
    Stimy:

    Fol se plaćaju oglasi da bi se u tkzv. ozbiljnim tekstovima reklamiral socijalizam, "region", "ustanci u Srbu", Cebepyne... objavljivali članci na svakoj drugoj strani o dobrim komšijama i pljuvalo po svakom običnom normalnom Hrvatu. Eto, radi toga se plaćaju "oglasi" ... prikaži još!" - sa svrhom "kemijske čistione". Jel tak?

    13:37 31. 7. 2017.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.