Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Prvi hrvatski Grand Prix na Golden Drumu osvojili su Jana i agencija Imago Ogilvy!

Nakon kanskog Lava, ovo je druga prestižna nagrada za Janu vodu s porukom ljubavi čime se još jednom potvrđuje kvaliteta rada uspješnih timova, Agrokora i Jamnice te Imaga, Drapa i Priredbe
22. listopada 2016. u 12:00 0 komentara 255 prikaza
Jana
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/4

Kampanja „Malena i Klepetan“ koju je reklamna agencija Imago Ogilvy osmislila za najsnažniji domaći brand Janu – Vodu s porukom ljubavi, ostvarila je ogroman uspjeh na najvažnijem kreativnom festivalu oglašavanja u ovom dijelu JI Europe, donijevši tako prvu Grand Prix nagradu s Golden Druma u povijesti hrvatskog oglašavanja.

Jana je osvojila Grand Prix u kategoriji Digital, a u kategoriji Branded Content je uvrštena među finaliste, što je samo po sebi veliki uspjeh, jer su ove godine na Golden Drum prijavljeni radovi iz čak 26 zemalja.

Iva Balent, izvršna direktorica marketinga u Agrokoru izjavila je: „2016. godina protekla je obilježena priznanjima struke čime se pokazalo da je Jana Voda s porukom, kampanja Malena i Klepetan, bila ispravna odluka.

To me čini jako ponosnom i sretnom, a više od ičega puno mi je srce, jer nismo dotakli samo naše kupce nego i stručnjake na svjetskom nivou, pa donijeli i Hrvatskoj po prvi put dva nova priznanja! Hvala cijelom Imago Ogivly i Jamnica timu koji su stvarali i širili #samoljubav.”

Darko Bosnar, Art&Innovation director iz Imago Ogilvy agencije istaknuo je „Baš kao što smo s nestrpljenjem u kampanji iščekivali povratak Klepetana, tako smo godinama iščekivali i prvi Golden Drum Grand PRIX za Hrvatsku.

27.08.2013., Zagreb -  Tisak, tvrtka za prodaju i distribuciju, clan Agrokor koncerna, najveci je maloprodajni lanac kioska.  Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL Preslagivanje ili? Agrokor prepustio 16% dionica Tiska TDR-u Nikica Valentić predstečajna nagodba Tvrtka Nikice Valentića u problemima, Todorić potražuje 36,8 milijuna kuna Nikica Valentić Problemi bivšeg premijera Valentić: Todoriću sam ponudio da mu dug vratim suvlasništvom

Ta najprestižnija marketinška nagrada u ovom dijelu Europe godinama nam se u konkurenciji s agencijama ne samo iz Adriatic regije, već i s onima i iz Austrije, Rusije, Turske, Finske, Rumunjske i mnogim drugim, činila kao nedostižna.

No upravo ono što je Jana omogućila ljudima da osjete kroz kampanju, a to je prava i iskrena ljubav, ponovo je pokazala da ne poznaje granice i donijela nam ovo prestižno priznanje“.

Nakon kanskog Lava, ovo je druga prestižna nagrada za Janu vodu s porukom ljubavi čime se još jednom potvrđuje kvaliteta rada uspješnih timova, Agrokora i Jamnice te Imaga, Drapa i Priredbe.

Golden Drum međunarodni je festival kreativnosti koji se već 23 godine održava u Sloveniji. Riječ je o jednom od tri najvažnija europska festivala kreativnog oglašavanja. Stručan žiri Golden Druma čine čak 22 člana, koji se ubrajaju među najbolje kreativce na svijetu. 

Tijekom trajanja festivala preko 40 najrelevantnijih predavača iz marketinške industrije na predavanjima, radionicama i izlaganjima prenose znanje i iskustvo na sve zainteresirane. Ove godine na festival su prijave stizale iz čak 26 različitih zemalja, a prijavljeno je bilo 1215 kreativnih rješenja.

>> Agrokor izrasta u najveću poslovnu zajednicu

Božićna zabava
SAVRŠEN BOŽIĆNI PARTY ZAČINJEN KREATIVNIM JELIMA
Božićna zabava za pamćenje ili noćna mora? Organizacija božićnog partija ne mora predstavljati dodatni stres
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.