Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Kupci žele ponudu i cijenu kreiranu za njih

Nenad Bakić: Agilnost u poslovanju znači biti izvrstan i vjerodostojan – to traži novo tržište
14. studenoga 2018. u 07:55 0 komentara 217 prikaza
PMI Forum
Foto: PMI FORUM

Kako poslovati agilno i poduzetno u kontekstu 4. industrijske revolucije pitanja su otvorena na PMI forumu koja je okupila petstotinjak poslovnjaka.

Elektronička osobna iskaznica digitalizacija Hrvatske Ukidaju se biljezi i uplatnice, dolaze nove osobne iskaznice


- Digitalna transformacija je alat koja olakšava postizanje agilnosti u čijoj bazi je izvrsnost i vjerodostojnost – rekao je poduzetnik i inovator Nenad Bakić i istaknuo kako u povećanoj konkurenciji koju digitalno doba potiče agilnost nema alternativu. Koncept je, kako napominje, i osmišljen kako bi se prebrodio ograničen pristup kapitalu angažmanom kvalitete i inovativnosti.

Cjeloživotno učenje nužno

Uz izvrsnost novo poslovno okruženje inzistira na brzini reakcije i prilagodbi sve većim zahtjevima krajnjih potrošača.


– Potrošači očekuju individualni pristup u ponudi usluga i proizvoda. Traže brzu reakciju tržišta – napomenuo je Daniel Lenardić iz KPMG-a. Najveća transformacija događa se u industrijama fokusiranima na široki spektar potrošača poput financijske industrije, maloprodaje ili telekomunikacija. Potrošači moraju imati osjećaj da im tvrtka nudi individualiziran pristup, da je cijena kreirana odnosno spuštena samo zbog njih, a raste i popularnost digitalnih kanala prodaje s obzirom na to da kupci žele što manje ljudske interakcije. Na te zahtjeve, pojašnjava Lenardić, kompanije mogu odgovoriti kreiranjem specijalnih ponuda, koje se moraju kreirati na temelju analize baza podataka o navikama potrošača.

energetski simpozij 'Najvruća' tema digitalizacija u energetici

Tako je bitno obratiti pozornost na ponudu proizvoda, određivati cijene tako da kupac ima osjećaj dobitka, a da kompanija i dalje ostvaruje profit, ali važan je i redoslijed unutar ponude nekog proizvoda pa se tako na temelju analize može odrediti je li primjerice u kupnji automobila ili komada namještaja bitnija boja ili neka druga karakteristika. Za implementaciju agilnog poslovnog modela koji će se moći uspješno prilagođavati sve dinamičnijoj poslovnoj okolini, ali biti i sam sposoban za disrupcije, istaknuo je Sanel Volarić DSM Consultinga, ključno će biti upravljanje ljudskim resursima i njihovim kompetencijama.


– Cjeloživotno učenje i razvoj kompetencija postat će imperativ za svakog pojedinca kako bi ostao konkurentan u digitalnoj eri. Uz odgovarajuću pripremu digitalizacija snažno transformira tržište rada tako da otvara puno više radnih mjesta no što ih zatvara, uz značajno povećanje plaća zbog povećanje produktivnosti. Tako digitalizacija na više način podupire gospodarski rast – zaključak je Volarića.

Damir Zec IBM THINK AI tehnologija više nije crna kutija

Nove usluge telekoma

Kompanija A1 u proces transformacija krenula je pod geslom “Bye bye telekom”, a za njega se intenzivno pripremala dvije godine, pojasnila je Ivana Novosel iz A1. Cilj kompanije je promijeniti kanale ponude i distribuciju proizvoda, uvesti nove usluge, proširiti ponudu, ali naravno zadržati fokus na telekomunikacijama. Da bi to postigli uvode se novi postulati poslovanja, pojasnila je I. Novosel, od kreiranja manjih timova zaduženih za određeni segment poslovanja do kreiranja niza projekata koji mogu osigurati konstantne i brze promjene i povećanje konkurentnosti. 

>> Pogledajte kako je bilo na panelu 'Pitajte Vladu'

[video: 27403 / ]

 

Adrenalinska Hrvatska
Adrenalinska Hrvatska
Rafting može biti idealna zabava, ali hrvatske rijeke kriju mnoge opasnosti

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.