Korona lansirala Lino Ladu na tržišta Libanona i Libije
Najsnažnija marka Podravke – Vegeta, nakon duljeg izbivanja opet je u Izraelu i Kini
Komentari 4
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Provjerite kako se mijenja Podravka. Čini mi se da umjesto "kažu u Podravci" bi trebalo napisati kažu u Podravki.