Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Kineske turističke agencije na radionici u Krapinskim Toplicama

Radionica je sjajna prilika za predstavljanje kineskim agencijama što bi u konačnici trebalo rezultirati kreiranjem kvalitetnijih turističkih proizvoda za kineske turiste
13. siječnja 2018. u 13:13 0 komentara 414 prikaza
Kineski turisti
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL/Ilustracija

Kinesko jugoistočno europska poslovna asocijacija (CSEBA) u suradnji s Ministarstvom turizma RH, Hrvatskom turističkom zajednicom, Općinom Krapinske Toplice i međunarodnom udrugom Putevima Marca Pola organizira 5. i 6. veljače u Hotelu Villa Magdalena u Krapinskim Toplicama radionicu "1st Silk Road Tourism Workshop".

Pelješki most HRVATSKE CESTE ODLUČILE Pelješki most grade Kinezi

Na radionici će sudjelovati predstavnici kineskih turističkih agencija iz različitih dijelova Kine.

Riječ je o agencijama iz Pekinga, Šangaja i provincije Zhejiang kao najznačajnijih izvorišnih turistička tržišta u NR Kini. CSEBA je u sklopu pojačanih promotivnih aktivnosti na kineskom turističkom tržištu u posljednjih godinu dana detektirala kineski interes za većim povezivanjem s hrvatskim turističkim agencijama.

Fokus radionice bit će na turističkim agencijama i hotelijerima, uglavnom iz Hrvatske, ali sudjelovat će i agencije i hotelijeri iz Srbije, Slovenije, BiH te Crne Gore. Tijekom dolaska u Europu, kineski turisti rijetko putuju samo jednom državom tijekom jednog putovanja (u pojedinoj državi u prosjeku ostaju oko dva dana). Postoji potreba za boljim povezivanjem hrvatskih turističkih agencija s agencijama iz susjednih zemalja, i formiranja zajedničkih proizvoda.

Kineske agencije su svjesne visokih turističkih mogućnosti Hrvatske, ali uglavnom su nezadovoljne kvalitetom ponuđenih programa putovanja. Broj kineskih turista koji dolaze u Republiku Hrvatsku u značajnom je porastu (približava se brojci od 200.000, uz 40-postotni rast), ali prema procjeni, najveći dio kineskih turista dolazi bez ikakve značajnije uloge lokalnih turističkih agencija iz Hrvatske, već onih kineskih ili agencija iz zemalja u okruženju. 

Osim hrvatskih turističkih agencija, na radionici će sudjelovati i predstavnici turističkih agencija iz zemalja u okruženju s obzirom na to da kineski turisti rijetko dolaze u samo jednu državu tijekom jednog putovanja. Stoga je upravo ova radionica sjajna prilika za predstavljanje kineskim agencijama što bi u konačnici trebalo rezultirati kreiranjem kvalitetnijih turističkih proizvoda za kineske turiste.

Andrej Plenković ANDREJ PLENKOVIĆ 'Nije bilo nikakvog pritisaka zbog odabira kineskog konzorcija' 18.10.2012., Jertovec - Termoelektrana na ugljen Jertovec kraj Konjscine. Kombinirana (plinsko-parna) termoelektrana Jertovec.  Photo: Boris Scitar/VLM/PIXSELL BiH Kinezi grade novu termoelektranu u istočnoj Hercegovini Navike gostiju Turisti su prije četiri godine dnevno trošili 66 eura, a ljetos 14 više
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.