FOTO Prvi električni Range Rover koji stiže 2025. testira se u pustinji na temperaturama iznad 50°C
Range Rover je najavio da će svoj prvi električni model na tržištu ponuditi 2025. godine, a trenutačno provodi rigorozna testiranja prototipova u pustinjama Ujedinjenih Arapskih Emirata gdje se temperature penju iznad 50°C i gdje je vlažnost zraka i do 90 posto.
Performanse i učinkovitost vozila tamo se podvrgavaju najintenzivnijim testiranjima, a automobili su pod velikim su izazovima kako bi se osiguralo optimalno hlađenje pogonskog sustava i baterija te kako bi se osigurala dugovječnost i optimalan domet.
- Vruća klima jedno je od najizazovnijih klimatskih uvjeta za bilo koje električno vozilo na baterije, zbog potrebe za hlađenjem kabine i optimiziranjem performansi baterije u isto vrijeme. Dodatni izazov vožnje po pijesku zahtijeva kontrolirani okretni moment pri niskim brzinama, tako da naši posebno razvijeni sustavi za kontrolu proklizavanja i upravljanje toplinom rade u harmoniji kako bi osigurali da isporuka snage bude nepromijenjena - rekao je izvršni direktor za proizvodni inženjering Thomas Müller.
Naši testovi su pokazali da u ovoj klimi, opetovano vozeći ekvivalent od 100 metara uzbrdo po sitnom pijesku, Range Rover Electric odgovara performansama svojih ICE ekvivalenata; u nekim ih slučajevima čak i nadmašuje - rekao je Müller.
Dobro uravnotežena raspodjela mase i napredni sustav ovjesa održavaju kontrolu i stabilnost bez napora kroz pijesak, nastupajući s vrhunskom pribranošću. Beskompromisni sustavi vuče pružaju trenutni okretni moment omogućavajući brzo ubrzanje, odziv i profinjenu vožnju čak i kada se krećete kroz različite formacije dina, kažu u Range Roveru.
Novi sustav inteligentnog upravljanja okretnim momentom Range Rover Electric raspodjeljuje zadatak upravljanja proklizavanjem kotača izravno na svaku pojedinačnu kontrolnu jedinicu električnog pogona, smanjujući vrijeme reakcije okretnog momenta na svakom kotaču s oko 100 milisekundi na samo 1 milisekundu, nudeći poboljšanu kontrolu proklizavanja tijekom vožnje kroz sitni pijesak.