Pandemija žestoko uzdrmala tržište: Državni proračun ostao bez milijardu kuna
U Hrvatskoj lani registrirano 52.577 manje novih i rabljenih auta iz unosa nego 2019.
Komentari 24
Šta je reći,netreba više službenih auta
Predlazem velikom poreznom strucnjaku i proroku ministru maricu da bar dvostruko poveca poreze na nove i rabljene automobile da se to nadoknadi. Hdzovo korito ne smije ostati prazno!
uzdrmala pandemija ili mjere?
A zašto je tako? A može biti suporotno od toga, tj. da se prodaje daleko veći broj novijih rabljenih i novih vozila. Zašto se dilerima isplati uvoziti vozila iz Europe. Zato što s jedne strane dobro zarade oni, ali i država od nepotrebnih davanja os strane krajnjeg korisnika. Ukinite nepotrebna davanja tako da se dilerima ne isplati uvoziti vozila iz Europe i da ta ista vozila kod nas koštaju u lipu kako je i u Njemačkoj, Belgiji, Italiji, Francuskoj i dr. država iz kojih se uvoze vozila. Naši ljudi nemaju kupovnu moć za bolja, mlađa i sigurnija vozila i zato nema kupovine a po cestama su vozila i preko 17, 18 i više godina stara. Kada bi vozila u Hrvatskoj bila u lipu istih cijena kao u ovim zemljama, porasla bi kupovna moć u Hrvata. Ovako Hrvati niti mogu kupovati, niti se voziti u mlađim vozilima, svaka čast skupinama koje mogu mijenjati vozila svake 2 ili 5 godina. Većina to ne može a zato valja stvoriti uvjete.
Ukinuti trošarine. Slovenci ne znaju za trošarine na aute. Skupa država dere.
Auto je luksuzni proizvod sa ogromnim gubitkom vrijednosti u prvih par godina starosti i sasvim je očekivano da se to dogodilo u situaciji potresa i pandemije.
Hrvatska će 2022 imati ispod 4 milijuna stanovnika - zašto to ne brine Auto-Lobby, Bankarski-Lobby i Ministarstvo Financija? Imamo li Hrvatsku radi njih ili radi nas kojih nas je svaki dan sve manje? Za Banke, Auto-Uvoznike i državni proračun je bolje da nas ima svaki dan više a ne manje - ali oni no ne shvačaju... Za Hrvatsku je najgore Hrvat koji napusti Hrvatsku i tamo gdje stigne kupi novi auto, za to digne kredit i onoj državi plati porez - ali ovaj spomenuti nelustrirani trio to nikako nemože shvatiti!
To je rezultat strategije punjenja proračuna na potrošnji
neka država ne da 1.5 milijardu kuna NGOvnima i nema problema
...sve ovo plačaju mirovinski fondovi...
Ako ljudi taj novac nisu štedili, trošili su na nešto drugo i tu platili porez - nemože se paušalno reći da je proračun zato manje ubrao... U ostalom ljudi aute ne kupuju gotovinom nego kreditom - sad se znaći manje zadužujemo i manje tog novca odma opet napusti državu (i to nije loše)... Bolje da investiramo u svoj dom i svoje gospodarstvo (izolacija, solarne instalacije, uređenje doma, javni prijevoz, domaća zdrava hrana itd.) nego u kupovinu uvoznih auta uvoznim novcem...
Nije to posljedica korona pandemije nego rapidnog porasta sveopće socijalne bijede. Mora da bi se ljudi vozili u drložinama starim 20 ili više godina da si imaju sredstava kupiti noviji auto, ako ne baš novi. Svi čuvaju koliko mogu ono što imaju i čekaju bolje vrijeme. Ako dođe ikad više.
Milijarda manje, milijarda više svejedno. Završila bi gdje ne treba.
ostali bez milijardu kuna kad vlada, policija, vojska razni zavodi, agencije, gradovi, općine itd. kupuju bez pedevea i onda zabetonirati rubnike popreko na svijeh cesata, ne krpati udarne rupčage i fino kak se šika kupiti svake godine nova službena autauta i nove autobuse jer se ovi prošlogodišnji više ne mogu vozati...
Treba izmjeriti svima kapacitet pluća pa oporezovati stupanj zagađenja atmosfere plinovima prilikom izdisanja po osobi. To još jedino nije valjda oporezovano..
sva sreća da nije uzdrmala domaču autoindustriju
Gubitci u proračunu zbog ovoga bi se mogli nadoknaditi porezom na ispuštanje stakleničkih plinova. Dobro djelo prema Zemlji, a dobro i za državu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Očekivano, naročito kad je vlast neobrazovana, nestručna i nesposobna, a ni trgovci nisu daleko. Registracija auta mlađeg od 10 godina je duplo skuplja nego obvezno osiguranje za isti auto. Pa di to ima?