Naslovnica Auti Automobili

VW Polo sada s pravom zovemo 'mali Golf'. Početna cijena 13.000 eura

U ponudi će biti samo peterovratna izvedba, a prtljažnik je porastao za čak 71 litru, na ukupnu zapremninu od 351 litru
13. rujna 2017. u 15:00 5 komentara 2641 prikaza
Volkswagen Polo
Foto: Volkswagen

“Mali Golf”, taj nadimak je dobila već i trenutna peta generacija za broj manjeg Volkswagenova modela Polo, njemačkog bestselera koji se od dolaska na tržište 1975. prodao u više od 16,5 milijuna primjeraka. A šesta je generacija - prema dimenzijama, prostranosti i izgledu, kao i kvaliteti te ponudi opreme i sigurnosnih sustava - stvarno umanjena verzija popularnog Golfa.

Volkswagen T-Roc Novi T-Roc 'Baby Tiguan' nudi šminkerski dizajn, ali i poznatu njemačku kvalitetu

Duži, širi i niži

Polo je sada dugačak 405,3 cm (+8,1 cm) pa je veći od Golfa III. Međuosovinski mu je razmak povećan na 254,8 cm (+9,2 cm), pa je duži od onoga kod Golfa VI. Od četvrte generacije Golfa ima i prostraniji prtljažnik koji sada prima 351 l (+71 l), pa je tako novi Polo postao jedan od najprostranijih automobila u B segmentu. Vrlo solidan prostor u okvirima svoje klase nudi i na stražnjoj klupi.

Volkswagen Polo
1 / 9
Volkswagen Polo

Istovremeno je niži i sportskiji, kako vizualno tako i u vožnji, premda je i prethodnik bio vrlo dinamičan. Tradicionalno kod VW-a u dizajnu vanjštine nema velikih iznenađenja, osim što prednji kraj i bočna silueta sada više sliče Golfu. Stražnji je dio po kockastim svjetlima ostao prepoznatljiv znak Pola. U ponudi više nema trovratne izvedbe, Polo se sada isključivo nudi s pet vrata.

Unutrašnjost je potpuno nova, ergonomski odlična i tehnološki napredna. Prvi put Polo dolazi s virtualnim kokpitom i to sa stilom, jer u njega se ugrađuje nova generacija Active Info Displaya (u bogatijim paketima opreme ili uz doplatu), koja uz središnji zaslon osjetljiv na dodir gotovo u potpunosti digitalizira funkcije. Ono što je najbitnije sve je to pregledno, intuitivno i jednostavno za korištenje, pa smo se na sve navikli već nekoliko minuta nakon sjedanja za upravljač. Sjedi se komforno, niže nego prije, ali preglednost je ostala vrlo dobra, a rukovanje raznim funkcijama olakšano je smještanjem svih instrumenata na povišenu poziciju. Središnji ekran u boji - koji u početnom modelu dolazi sa zaslonom od 6,5 inča, pa raste do 8 inča u najluksuznijoj izvedbi - blago je nagnut prema vozaču.

VW I.D. Buzz I.D. Buzz za 4 godine VW potvrdio: reinkarnacija legende ide u proizvodnju

Cijena oko 13.000 eura

Isprobali smo dva motora, 1,0-litreni TSI turbobenzinac sa 95 KS i 1,6 TDI sa 95 KS. Trocilindarski benzinac je osjetno lakši u prednjem kraju što mu daje poletnost i bolja dinamična svojstva, dok dizelaš briljira potrošnjom koja nam je na mješovitoj ruti od 100-njak kilometara koja je uključivala i hamburšku popodnevnu gužvu bila ispod 5 l/100 km.

U Hrvatsku novi Polo stiže u listopadu, a cijene mu još nisu poznate. Neslužbeno, za početni model s 1,0 benzincem od 75 KS trebat će izdvojiti oko 13.000 eura.

VW Golf Ponuda rabljenih Nudi se najviše Golfova po cijeni od oko 57.700 kn Zagreb: Test automobila Volkswagen Tiguan Testirali smo Najraskošniji Tiguanov iskorak iz segmenta kompaktnih SUV-ova Glavni izvršni direktor grupacije Renault-Nissan Carlos Ghosn i direktor Mitsubishija Osamu Masuko na salonu automobila u Indoneziji Tržište automobila Tko prodaje najviše auta? Francusko-japanski savez grabi ka vrhu

Sustavi iz viših klasa vozila, velik izbor benzinaca i dizelaša

Polo u gradsku klasu donosi mnoge sustave iz viših klasa, poput adaptivnog tempomata, prepoznavanja mrtvog kuta, multikolizijske kočnice ili LED glavnih svjetala.

Od motora su u ponudi 1,0-litreni atmosferski benzinac sa 75 konjskih snaga, trocilindarski turbobenzinci 1,0 TSI sa 95 i 115 konja, novi 1,5-litreni TSI sa 150 KS, dok GTI pokreće 2,0 TSI sa 200 KS. U ponudi su i dvije dizelske varijante koje pokreće 1,6 TDI sa 80 ili 95 KS. Većina je dostupna uz automatizirani DSG mjenjač.

Elipso

  • aabbcc:

    Micra modeli do 2010 g. vucna sila 1200 kg ,poslije novi modeli sve od plastike i dozvoljena vucna sila 200kg da ne smijes vise ni praznu prikolicu zakaciti.

  • aabbcc:

    Zasto priozvodjaci prave nepotreban cirkus od instrument table i upravljaca, zbunjuju 80 % vozace koji pojma nema zasto mu sluze te igrice. Oni stariji to ne mogu ni citati jer im naocale na blizu ne odgovaraju istovremeno i za voznju....

  • Menjik:

    cekat par godina i kupit mlado auto s malo kilometara sa u pola cijene.