Naslovnica Auti Automobili

Vozili smo Q3 Sportback: Sportska elegancija u coupe crossover pakiranju

Prodaja Q3 Sportbacka kreće najesen, a početkom prodaje u ponudi će biti dva motora – početni dizelaš 35 TDI S-Tronic (2,0 TDI sa 150 KS i 340 Nm) i najsnažniji benzinac 45 TFSI kojeg pokreće 2-litreni turbobenzinac sa 230 KS
13. rujna 2019. u 18:50 0 komentara 2410 prikaza
Audi Q3 Sportback
Foto: Audi
Pogledajte galeriju 1/6

Audi Q3 Sportback, novi kompaktni coupe crossover, temelji se na Audijevu kompaktnom SUV-u Q3, ali za razliku od njegova klasičnog SUV izgleda Q3 Sportback nudi dinamičniji i atraktivniji dizajn. Dugačak je točno četiri i pol metra, ali je tri cm niži od Q3 pa djeluje mnogo sportskije, dok međuosovinski razmak od 268 cm jamči prostranu unutrašnjost. Na prednjim sjedalima vrlo je udobno, prostrano i ergonomski, a straga su tri zasebna sjedala koja se uzdužno mogu pomicati 13 cm, dok je zapremnina prtljažnika od 530 litara (do 1400 l) vrlo solidna.

Spavali tijekom vožnje u Tesli Čudo iz Tesle Vozio 100 na sat i ostao u nevjerici ugledavši što se događa u vozilu pored njega

Multimedija je vrhunska. Čak i osnovna oprema uključuje digitalnu ploču s instrumentima s 10,25-inčnim zaslonom, a u središnjem dijelu je na dodir osjetljiv 10,1“ zaslon. U isprobanim modelima bila je najbolja oprema koja je uključivala visokokvalitetnu kameru za vožnju unatrag i top MMI navigacijski sustav plus s 3D prikazom koji funkcionira odlično. Standardni sustavi pomoći vozaču uključuju upozorenje kod izlaska iz prometnog traka i upozorenje na kritične situacije kod promjene voznog traka, kao što je detekcija vozila u mrtvom kutu. Nudi i upozorenje o mogućem frontalnom sudaru koje u slučaju nužde aktivira kočnice.

Iako izgleda vrlo dinamično i sportski u Q3 Sportbacku sjedi se kao u SUV-u, povišeno i komforno. Prvo sjedamo u dizelski 40 TDI kojeg pokreće 2-litreni dizelaš sa 190 KS i 400 Nm okretnog momenta koji se preko S-tronic automatika prenose na sve kotače (quattro). Dakako, u toj kombinaciji Q3 Sportback vozi sjajno u svim režimima vožnje, pa smo dojma da će i slabiji početni 2,0 TDI sa 150 KS za većinu vozača biti sasvim dovoljan. Početnog 1,5-litrenog TFSI benzinca sa 150 KS nismo imali priliku isprobati, ali jesmo najsnažnijeg 2,0 TFSI sa 230 KS. Dakako, puca od snage, a radi uglađeno i tiho. Nećemo reći da se povišena karoserija ne osjeti na zavojitoj cesti, ali Q3 nudi i zavidnu dinamiku bez obzira što se radi o SUV/crossoveru.

Renault 4 sa šest kotača Malo se šarafilo Pravi unikat: Zagorac prodaje produženi Renault 4 sa šest kotača

Prodaja Q3 Sportbacka kreće najesen, a početkom prodaje u ponudi će biti dva motora – početni dizelaš 35 TDI S-Tronic (2,0 TDI sa 150 KS i 340 Nm) i najsnažniji benzinac 45 TFSI kojeg pokreće 2-litreni turbobenzinac sa 230 KS. Oba u početku stižu samo s S-tronic automatiziranim mjenjačem. Cijena od 317.000 kuna čini se vrlo konkurentna, ali uz bogatiji Comfort paket stoji 322.000 kuna pa se to čini isplativije. Benzinac sa 230 KS (0-100 km/h za 6,5 s, do 233 km/h) stoji 375.959 kuna. Ubrzo će u ponudi biti i osnovni dizelaš s ručnim mjenjačem, kao i bazni benzinac s 1,5 TSI motorom od 150 KS.

Pogledajte i galeriju sa frankfurtskog salona:

Audi Q3 Sportback
1 / 52
Volkswagen predstavio prvi auto iz električne obitelji i novi vizualni identitet
Algebra
PRIJAVE TRAJU
Kako do 10.000 eura? Dovoljna vam je odlična ideja za startup
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.