Hoće li vozači nakon 65. ipak morati na liječnički da bi produljili vozačku?
Hoće da radimo do 67. godine, a nakon 65. da prestanemo voziti?!, čude se umirovljenici
Komentari 31
Na srecu zivim u njemackoj pa za 15 godina kad navrsim 65 necu imati takvih problema tu je vozacka dozivotna
Interesntne statistike sad odjednom stariji od 65 prave nesrece a kad citamo crnu kroniku sve su to mladji ljudi koji ginu ili pijanice , mislim da su ljudi koji su u godinama sami svjesni dali su sposobni voziti ili ne a netreba nikakvo ljekarsko uvjerenje i nije nista cudno da vlada uvjek nesto izmislja kako da se izvuce novac ali nisu sposobni da naprave nekekav pametni potez !!
Bedastoća koja ne zaslužuje ni komentar. Ali ipak, pošto se ovakva bedastoća namjerava uvesti u Hrvatskoj a ne postoji nigdje drugdje, to zakon pada na načelu jednakopravnosti svih građana EU. Ili ćemo na turistima iz EU odmah na granici obavljati liječnički pregled ako su stariji od 65 godina i po potrebi oduzimati dozvolu, ili ćemo našim starijim vozačima vraćati nevažeću dozvolu prilikom izlaska iz zemlje. Zar ovi naši gelipteri koji predlažu takve zakone nisu pritom u stanju uključiti moždane vijuge bar na desetak sekundi? Više nije potrebno da bi se prepoznala glupost.
Zasto nezabranite upravljanje preko 65 g. profesionalnim vozacima koji voze i sa 70g.teske kamione i autobuse.Tako isto zabraniti tim profesionalnim vozacima iz drugih drzava koji su navrsili 65g.da sa kamionima ulaze u zemlju jer su ti starci potencijalne ubice na putu.Ima tih staraca koji voze dan i noc bez puze da ni minute nespavaju a rahografske listice bacaju.
..... besramna je ta praksa šikaniranja vozača starijih od 65 godina u hrvatskoj ..... u kojoj prednjače - i liječnici (npr. upravo u saboru stanovita liječnica strenja linić) ..... naime, kaj ..... najopsaniji su vozači s kratkim vozačkim stažom, u čemu pak se ističu oni mladi, pa još bez ispita ili sa zabranom vožnje (koje štite neunčikovito sudstvoi korupcija) ...... potpuno je dokazano da su stariji vozači opasniji, u prosjeku, od ostalih vozača, posebice kada se uspoređuje broj onih koji skrive nesreće s poginulima u odnosu na prijeđene kilometre ...... ali, KOJI STARIJI? ------- ne oni, općenito, iznad 65te godine života ...... ------ degutantno je kada liječnici, praktično čitav državni aparat i ostali "nadležni" ne poznaju dobnu granicu "starijih vozača" u europskoj uniji i pristup europske unije pitanju starijih vozača ------ zato osobiti pozdrav gđi. strenji linić i njoj sličnima ..... ma dajte se digitaliziratje, ili jednostavnije - kliknite eu informacije o pitanju o kojem imate čvrsti stav i "znanje", a da ni osnovama ne baratate ......
Bila bi to čista diskriminacija ali u nas to nije problem
oryx centar nudi provjeru vozaćkih sposobnosti na njihovim poligonima-to nemože biti skupo, još da država djelomićno sufinancira i da besplatno produljenje dokumenata ako je sposoban za vožnju, pa da se otklone dileme o 100 godišnjem vozaćkom iskustvu i stvarnim sposobnostima procjene položaja vozila u prostoru i refleksima u vožnji
MUP-ove "službene statistike" čine se vrlo rastezljivim. Kada je nekome potrebno, dvije trećine prometnih nesreća skrive mladi vozači dok drugom zgodom, opet po potrebi, dvije trećine nesreća skrive stariji vozači. Mislim da sadašnju odredbu Zakona o dobnoj granici vozača ne treba mijenjati; državni proračun može se puniti i na druge načine.
Tada će mi trebati viagra
uh, "a gđa . Š......... će se utvrđivati da nemaju sinkope" ? A u u .....
Mostov argument nije ispravan. Udio starijih osoba iznad 65 godina se svake godine povecava pa je i logično da proporcionalno raste broj nesreća u kojima sudjeluju.
HNS-ovac nije imao šanse-. Šemper odlično trči. Znam picoka još iz mladosti. Pretrćžao bi o n na 100 m. i Milanovića i Plenkia i Karamarka. Inače saobračajne nesreće su isključivo stvar kučnog odgoja. Pristojan čovjek uvažava na cesti druga vozilaa i poješake i uvijek prilagodi brzinu uvjetima na cesti. Zašto ginu uglavnom mladići od 17 do 30 g. Zato jer su neodgojeni, bahati i preopotentni i smatraju automobil produžetkom "one stvari". Misle da im od lude vožnje bude narasla. Ne sečam se kada sam pročitao da je u autu poginul penzioner. Na 20 pubertetlija gine jedan penzić.
naši pametnjakoviči opet otkrivaju toplu vodu
Naravno da treba ograničiti, a tko je sposoban za vožnju ionako će je bez problema produžiti. Floskule o udaru na umirovljenički budžet ne pušim, naime ako netko ima auto koji mora održavati, tankirati, registrirati ..., onda će jednom nakon 40 godina izdvojiti 200-300 kuna za liječnički pregled koji može spasiti njihov život, a što je najbitnije i živote drugih sudionika u prometu.
Zaboravih napisati: za mene su problem tisuće "umirovljenika" koji jesu umirovljenici zbog kojekakvih dijagnoza i nesposobni su za bilo kakav rad, al vozačku im se ne smije dirati. Ako izazovu prometnu onda su im dijagnoze olakotna okolnost. Samo da se zna, nisam ni ja balavac i za kojih desetak godina me sve to čeka, al bolje da me maknu s ceste na vrijeme, nego da naudim nekome drugome.
Navršio sam 67 godina,preko 40 godina vozim,iza mene je milijun i sedamsto tisuća kilometara,bez sudara,nikad nikoga nisam oštetio,ali mislim da ipak treba liječnički nakon 65.godine,a mnogi i prije...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ako su upitne vozačke sposobnosti nakon 65. godine, kako nije upitna radna sposobnost?