Večernjakova analiza: Isplati li se kupiti električni automobil?
Električni automobil može biti kupljen bilo gdje u EU, ali mora biti registriran u Hrvatskoj. Lani je 15,5 milijuna kuna razgrabljeno
Komentari 18
Prvo plati auto pa će ti džava dat..ne bi hvala. Država nikad ne daje ništa običnom građaninu. Nego samo uzima
Hibridi koji nakon 50 km aktiviraju standardni motor su najveća prijevara na svijetu. To je isplatvio samo za gradsku sporu vožnju po tipu stani-kreni.. Sve ostalo je daleko veća potrošnja jer je takav automobil značajno teži od standardnog zbog dodatnog elektromotora i baterija. Čisto električni automobil je nešto drugo.
Što je s autima na plin? Zašto ih se gura pod tepih?
koja sprdnja opet , lobiji iste tvornice iz njemačke potplate državno sufinanciranje isto kao povlaštena tarifa za foto struju - za par godina čućemo se kad treba zamjenit bateriju po 50000kn
Nema clanka o tome da, valjda jedini u Europi trpimo OPOREZIVANJE (500 kn po registraciji) ekoloski prihvatljivog plina. Kada cijena benzina naraste za 10%, plin naraste za 25%. Koliko ljudi vozi na plin a koliko ih vozi elektricne automobile? Halucinacije o ekoloskim motivima ovih poticaja ne bi popusio na Andersen ali po tzv. novinama ih se ne libe objavljivati.
Vozim se na struju i vrlo je isplativo.Auto je koštao manje od 5000€ jer ga je napravila hrvatska pamet.Poticaji potiču autoindustriju i naftni lobi.
Solidan clanak. Hvala na informacijama.
Znači trebao bih dat 30.000 eura za gofa s kojim bih do Makarske putovao 15 sati. WTF? Ili bih trebao dat 30.000 za golf koji vozim po gradu i još 10.000 za auto s kojim mogu na more za manje od 5 sati? Ili da prodam kuću u Makarskoj u kupim u Crikvenici?
A kaj je s porezima na benzin? Hoće li se oni ukinuti? Jer poreza na struju u smislu transporta i punjenja državnog buđeta NEMA. I oni se voze kao i benzinaši. I oni zagađuju-baterije, termoelektrane koje proizvode struju.....
auti na struju se manje kvare.auti sa motorom na benzin imaju u sebi stotinjak dijelova i veća je šansa da će se pokvariti takav motor od motora koji u globalu sadrži samo rotor i stator.
Svako ministarstvo troši svoju lovu kapom i šakom... 15 milijuna kuna su mogli prebaciti na kaj-ja- znam, na dječju bolnicu u Bistri... a ne da ljudi skupljaju i doniraju ( što samo po sebi nije loše)... za pučke kuhinje, za bilo što, samo ne za luksuz... sorry, meni je to tako... prije desetakgodina namamili ljude na ugradnju autoplina, sad digli cijene, plus što su nametnuli taksu za takva vozila... državo moja ( vlast) ne vjerujem ti više ni koliko je crno pod noktom, osim da me želiš opljačkati... to vjerujem...
Poticaji su još jedna prevara vladajuće oligarhije gdje povlašteni pojedinci za novce oduzete običnim ljudima koji plačaju poreze i namete, potpomažu stranu autoindustriju. S ekologijom to neće imati nikakve veze dok se ne izume baterije koje će imati barem desetet puta veći kapacitet od sadašnjeg. A ako će se struja, kao i do sada proizvoditi od nafte, plina i ugljena pitanje je kakva je razlika da li se isti spaljuju u elektrani ili u motoru.
el-auto je tesko rjesiv problem zimi, jer treba racunati istu bateriju za grijanje u autu ako vec nemate neku pec na drva unutra.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da je vama i korporacijama stalo do okoliša sada bi u Hrvatskoj imali više stanica za punjenje baterija. Ali gle čuda nijedna postojeća stanica u Hrvatskoj ne radi od kada je puštena u pogon. Baš me interesira zašto je to tako? Odgovor je jasan vas uopće ne interesira zaštita okoliša samo profit.