Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 161
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NA TESTU

Uz novi dizelski motor Mercedesova C-klasa postaje šampion štedljivosti

Foto: Sandra Mikulčić
1/7
12.07.2020.
u 18:21

Novi 1,6-litreni dizelaš uglađen je, radi mirno i tiho, no snagom ne oskudijeva. Sa svojih 160 konjskih snaga žustar je u svim režimima rada

Redizajniranu Mercedesovu C-klasu, iako je u osnovi kompaktan automobil, slobodno možemo svrstati u odlične putne automobile. Naravno, ne ako se u nju utrpa petero odraslih, ali u svim je drugim kombinacijama najnovija izvedba C-klase u stanju osigurati komfor i udobnost kakva se od premium automobila i očekuje. U vožnji je ugodna, opuštajuća, a s novim dizelskim motorom - kakav pokreće testni primjerak - iznimno je štedljiva. Prosječnih 5,9 litara na stotinu prevaljenih kilometara gradske vožnje odličan je rezultat, a još je upečatljivija potrošnja na autocesti: prosječnih 3,2 l/100 km. Deklarirani mu je prosjek 5,1 l/100 km. Novi 1,6-litreni dizelaš uglađen je, radi mirno i tiho, no snagom ne oskudijeva. Žustar je u svim režimima rada, elastičan. Sa svojih 160 konjskih snaga iz mirovanja do stotke pojuri za 8,5 sekundi te postiže maksimalnih 226 km/h. Uparen je s odličnim automatskim mjenjačem, koji stupnjeve prijenosa izmjenjuje brzo i neprimjetno.

Interijer je tipičan za Mercedes - moderno, ali ne napadno; kvaliteta jasno vidljiva i u materijalima i u izradi; prepuno napredne tehnologije. Digitalni instrumenti, MBUX sustav, asistent koji reagira na vozačeve glasovne komande - obilje je detalja i sustava koji jasno govore da je Mercedes već naveliko zakoračio u budućnost. A ipak, tradicionalne vrijednosti još su tu. Redizajnirana C-klasa odlično se vozi. Ovjes je podešen tako da osigura uzornu udobnost, a opet dovoljno je utegnut da se dinamike željan vozač na zavojitim cestama neće imati na što požaliti. Oprema testnog automobila u skladu je s njegovim izgledom i voznim osobinama - ne ostavlja mjesta zamjerkama. Uz već spomenute digitalne instrumente, ima LED High Performance svjetla, Avantgarde elemente, 10,25-inčni središnji zaslon, Dynamic Select, kameru za vožnju unatrag, aktivnu pomoć pri parkiranju... Testni primjerak stoji 385.794 kune, dok je uz osnovni dizelski model istaknuta cijena od 253.990 kn.

Ključne riječi

Komentara 3

LI
linkser2
11:56 14.07.2020.

renault nissan motor... dobar Rencedes

JO
josmalopanestalo
10:26 19.07.2020.

kaj nemaju kakav skuplji za rvate?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije