Redizajniranu Mercedesovu C-klasu, iako je u osnovi kompaktan automobil, slobodno možemo svrstati u odlične putne automobile. Naravno, ne ako se u nju utrpa petero odraslih, ali u svim je drugim kombinacijama najnovija izvedba C-klase u stanju osigurati komfor i udobnost kakva se od premium automobila i očekuje. U vožnji je ugodna, opuštajuća, a s novim dizelskim motorom - kakav pokreće testni primjerak - iznimno je štedljiva. Prosječnih 5,9 litara na stotinu prevaljenih kilometara gradske vožnje odličan je rezultat, a još je upečatljivija potrošnja na autocesti: prosječnih 3,2 l/100 km. Deklarirani mu je prosjek 5,1 l/100 km. Novi 1,6-litreni dizelaš uglađen je, radi mirno i tiho, no snagom ne oskudijeva. Žustar je u svim režimima rada, elastičan. Sa svojih 160 konjskih snaga iz mirovanja do stotke pojuri za 8,5 sekundi te postiže maksimalnih 226 km/h. Uparen je s odličnim automatskim mjenjačem, koji stupnjeve prijenosa izmjenjuje brzo i neprimjetno.
Interijer je tipičan za Mercedes - moderno, ali ne napadno; kvaliteta jasno vidljiva i u materijalima i u izradi; prepuno napredne tehnologije. Digitalni instrumenti, MBUX sustav, asistent koji reagira na vozačeve glasovne komande - obilje je detalja i sustava koji jasno govore da je Mercedes već naveliko zakoračio u budućnost. A ipak, tradicionalne vrijednosti još su tu. Redizajnirana C-klasa odlično se vozi. Ovjes je podešen tako da osigura uzornu udobnost, a opet dovoljno je utegnut da se dinamike željan vozač na zavojitim cestama neće imati na što požaliti. Oprema testnog automobila u skladu je s njegovim izgledom i voznim osobinama - ne ostavlja mjesta zamjerkama. Uz već spomenute digitalne instrumente, ima LED High Performance svjetla, Avantgarde elemente, 10,25-inčni središnji zaslon, Dynamic Select, kameru za vožnju unatrag, aktivnu pomoć pri parkiranju... Testni primjerak stoji 385.794 kune, dok je uz osnovni dizelski model istaknuta cijena od 253.990 kn.