Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Uz novi dizelski motor Mercedesova C-klasa postaje šampion štedljivosti

Novi 1,6-litreni dizelaš uglađen je, radi mirno i tiho, no snagom ne oskudijeva. Sa svojih 160 konjskih snaga žustar je u svim režimima rada
12. srpnja 2020. u 18:21 3 komentara 2839 prikaza
Foto: Sandra Mikulčić
Pogledajte galeriju 1/7

Redizajniranu Mercedesovu C-klasu, iako je u osnovi kompaktan automobil, slobodno možemo svrstati u odlične putne automobile. Naravno, ne ako se u nju utrpa petero odraslih, ali u svim je drugim kombinacijama najnovija izvedba C-klase u stanju osigurati komfor i udobnost kakva se od premium automobila i očekuje. U vožnji je ugodna, opuštajuća, a s novim dizelskim motorom - kakav pokreće testni primjerak - iznimno je štedljiva. Prosječnih 5,9 litara na stotinu prevaljenih kilometara gradske vožnje odličan je rezultat, a još je upečatljivija potrošnja na autocesti: prosječnih 3,2 l/100 km. Deklarirani mu je prosjek 5,1 l/100 km. Novi 1,6-litreni dizelaš uglađen je, radi mirno i tiho, no snagom ne oskudijeva. Žustar je u svim režimima rada, elastičan. Sa svojih 160 konjskih snaga iz mirovanja do stotke pojuri za 8,5 sekundi te postiže maksimalnih 226 km/h. Uparen je s odličnim automatskim mjenjačem, koji stupnjeve prijenosa izmjenjuje brzo i neprimjetno.

EL-BORN Prva Cupra na struju do 50 km/h pojuri za 2,9 sekundi

Interijer je tipičan za Mercedes - moderno, ali ne napadno; kvaliteta jasno vidljiva i u materijalima i u izradi; prepuno napredne tehnologije. Digitalni instrumenti, MBUX sustav, asistent koji reagira na vozačeve glasovne komande - obilje je detalja i sustava koji jasno govore da je Mercedes već naveliko zakoračio u budućnost. A ipak, tradicionalne vrijednosti još su tu. Redizajnirana C-klasa odlično se vozi. Ovjes je podešen tako da osigura uzornu udobnost, a opet dovoljno je utegnut da se dinamike željan vozač na zavojitim cestama neće imati na što požaliti. Oprema testnog automobila u skladu je s njegovim izgledom i voznim osobinama - ne ostavlja mjesta zamjerkama. Uz već spomenute digitalne instrumente, ima LED High Performance svjetla, Avantgarde elemente, 10,25-inčni središnji zaslon, Dynamic Select, kameru za vožnju unatrag, aktivnu pomoć pri parkiranju... Testni primjerak stoji 385.794 kune, dok je uz osnovni dizelski model istaknuta cijena od 253.990 kn.

Rajko Dujmić
ODLAZAK LEGENDE
Kakav oproštaj od Rajka Dujmića! Naježit ćete se kad ovo vidite
Gorenje
Pametni savjeti
Borba protiv otpada: Bacamo hrane više nego ikada, ali postoje načini kako to smanjiti