Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Uvjerljiv japanski SUV i uz ulazni dizelaš sa 150 KS

Testni primjerak u Challenge opremi donosi sve stavke potrebne prosječnom vozaču
04. kolovoza 2018. u 08:15 9 komentara 2577 prikaza
Mazda CX-5
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/9

Druga generacija Mazdina SUV-a od prethodnika je atraktivnija, stabilnija i upravljivija. Odlične vozne osobine može zahvaliti dorađenom podvozju i sustavu G-Vectoring Control koji reagira na zakret upravljača, brzinu i položaj papučice gasa te ovisno o situaciji pod kotačima reducira pogonski moment.

Tučnjava na cesti Brutalan okršaj Vozačica Mercedesa iznervirala pješakinju pa se potukle nasred ceste

Testni primjerak pokreće ulazni dizelski motor sa 150 konjskih snaga (pri 4500 o/min), uparen s preciznim i ugodnim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Motor je kultiviran, dostatan za ugodnu vožnju srednje velikog SUV-a.

Mazda CX-5
1 / 9
Mazda CX-5

Do stotke ubrza za 9,4 sekunde te postiže maksimalnih 204 km/h. Deklarirana mu je prosječna potrošnja pet litara na stotinu prevaljenih kilometara, a na testu smo trošili gotovo litru više, što je i dalje zadovoljavajuće. Zvučna izolacija na novoj Mazdi CX-5 osjetno je bolja nego kod prethodnice. Interijer djeluje finije, materijali su kvalitetniji, ergonomija bolja nego što je bila kod popularnog prethodnika.

Iako je i kod modela 20 centimetara odignutog od tla naglasak na dinamici vožnje, udobnost nije zanemarena. Prostora u kabini više je nego ranije, zahvaljujući presloženim proporcijama.

Modrić si je bez problema mogao priuštiti Bentley vrijedan dva milijuna kuna jer godišnje zarađuje 22,5 milijuna eura Borbena ergela Vatrene kočije: evo što voze Dalić, Modrić, Lovren, Vrsaljko...

Sjedala su udobna i široka, bolje profilirana. Prtljažnik prima 506 litara, a spuštanjem naslona stražnjih sjedala zapremnina mu raste na 1620 litara

Testni primjerak u Challenge opremi donosi sve stavke potrebne prosječnom vozaču. Ima, primjerice, napredni sustav automatskog kočenja u gradu, pomoć pri kretanju na uzbrdici, dvozonski automatski klima-uređaj, električne podizače prozora sprijeda i straga, tempomat s limitatorom brzine, Bluetooth sučelje s integriranim internetskim aplikacijama, CD player, MZD-Connect infotainment sustav sa 7-inčnim zaslonom u boji osjetljivim na dodir, četiri USB utičnice.

Mazda CX-5 CD150 Challenge stoji 237.729 kuna, a početna cijena CX-5 s benzinskim motorom od 165 KS je 201.884 kn.

Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Toni Kukoč
Legenda Bullsa
Proslavljeni Hrvat prodao kuću za skoro 6 milijuna kuna, pogledajte o kakvoj je ljepoti riječ
s
OHR SAVJETNIK
Muči vas svrbež „tamo iza“? Saznajte kako ga se riješiti
  • Avatar Ante-Portas
    Ante-Portas:

    pocetna cijena tog modela u Kanadi je 25000 dol. To je oko 120 000 kn. Al vas deru.

  • bakariba:

    i dalje je izolacija jako loša, dobra je do brzine od 90 kmh