Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Upadljivom gradskom crossoveru dobro leži mali turbobenzinac

Citroën C3 Aircross isprobali smo u kombinaciji trocilindarskog benzinca od 110 konjskih snaga i 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Snagom i dimenzijama dobro se uklapa u gradski promet, no prostranošću i funkcionalnošću nadilazi svoj segment
21. srpnja 2020. u 12:55 0 komentara 472 prikaza
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/5

Citroënov gradski SUV pažnju privlači, prije svega, simpatičnim dizajnom. Na prvu, rekli bismo, kao da je ispao iz kakvog crtića, no ta njegova razigranost uopće ne djeluje neozbiljno. Naprotiv! I prostranošću i voznim osobinama i opremom pokazao se prilično ozbiljnim igračem u ovom, dosta napućenom segmentu. Dizajnom originalan model dvobojne karoserije isprobali smo u Feel Puretech 110 S&S BVM6 izdanju u kojem je benzinac od 110 konjskih snaga uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Mišićav model dobro se vozi unatoč kutijastom obliku i visini od 164 cm. U zavojima se tek neznatno nagne, a zauzvrat pruža iznimno prostranu i prilagodljivu kabinu.
Široka i udobna sjedala vozač će lako prilagoditi svojim proporcijama, prostora za dvoje odraslih i jedno dijete dovoljno ima i na stražnjima. Sjedi se povišeno, što je ugodno i povećava sigurnost. Prtljažnik od 410 do 520 litara (zahvaljujući za 15 cm pomičnoj stražnjoj klupi) nadmašuje gradske potrebe. Materijali korišteni u interijeru većinom su meki na dodir, tek ponegdje nailazimo na tvrdu plastiku.

AUTOŠKOLE Provjerite gdje se najviše prolazi na ispitima za dobivanje vozačke dozvole

Robusni odbojnici sa sivim zaštitama podvozja C3 Aircross vizualno ‘bacaju’ u SUV svijet, no isprobani trocilindarski turbobenzinac snagu šalje na prednju osovinu, potpuno razumljivo i opravdano. Za gradske situacije ovaj je motor razuman izbor - u startu na semaforu nije najbrži, ali ne može se reći ni da je trom. Uz 205 Nm pri 1750 okretaja u minuti, živahan je pri kraćim gradskim pretjecanjima. Iz mirovanja do stotke stiže za 10,6 sekundi. Mjenjač je solidan, dobro proračunat i precizan. Dakle, isprobani C3 Aircross potpuno zadovoljava u umjerenom ritmu vožnje, a veseli pogled na postignutu prosječnu potrošnju od 5,9 l/100 km. C3 Aircross je udoban, neravnine na prometnicama upija neprimjetno.
Aktualna posebna ponuda podrazumijeva cijenu od 119.900 kuna. U Feel razini opremljenosti testni C3 Aircross, među ostalim, ima Citroën Connect radio na 7” tabletu (6 zvučnika), LED dnevna svjetla, crne krovne nosače i retrovizore, ukrasne 3D poklopce kotača, upravljač presvučen kožom, upozorenje za nenamjerno prelaženje crte, 12V utičnicu u prvom i drugom redu, el. podesive i grijane retrovizore, prednje el. podizače stakala, regulator/limitator brzine, klima-uređaj, pomoć pri kretanju na kosini, prepoznavanje znakova ograničenja brzine.

Rajko Dujmić
ODLAZAK LEGENDE
Kakav oproštaj od Rajka Dujmića! Naježit ćete se kad ovo vidite
Gorenje
Pametni savjeti
Borba protiv otpada: Bacamo hrane više nego ikada, ali postoje načini kako to smanjiti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.