Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

U Njemačkoj odobren sustav mjerenja brzine kojim građani nisu previše oduševljeni

Na talijanskim autocestama prosječnu brzinu na dionicama ceste mjeri sustav Tutor, a sličan tip kamera u upotrebi je i na austrijskim autocestama.
30. rujna 2020. u 10:57 20 komentara 5822 prikaza
Autobahn
Foto: Felix Kästle/DPA/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Prvi radar koji mjeri prosječnu brzinu vozila odobren je nakon dugotrajnih pravnih sporova u Njemačkoj. Presuda Višeg upravnog suda u Lüneburgu stoga je konačna i to znači da bi se i druge savezne države sada mogle koristiti istom tehnologijom na prikladnim rutama. 

Ilustracija ŠTO JE MLADIĆ RADIO Kamera snimila bizarnu situaciju u automobilu: 'U karijeri nisam vidio ništa slično ovome'

Prva dionica radarskog sustava nalazi se južno od Hanovera i takva bi se tehnologija uskoro mogla upotrebljavati posvuda.

Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru a zatim nastavite ubrzavati trebala bi postati prošlost s upotrebom novog radarskog sustava koji bi mjerio vaše prosječno vrijeme na određenoj ruti ceste, piše revija HAK.

Navode i kako nisu svi previše oduševljeni ovim sustavom, ponajviše vozači te pobornici zaštite podataka, ali i Njemački autoklub ADAC.

Ilustracija DRUGI PUT ĆE DOBRO RAZMISLITI Kazna za brzinu mu je trebala biti 20, no zbog ovog poteza sada će biti kažnjen s 1500 eura

Na talijanskim autocestama prosječnu brzinu na dionicama ceste mjeri sustav Tutor, a sličan tip kamera u upotrebi je i na austrijskim autocestama. 

Pogledajte i video: Čudom preživio: Vlak u punoj brzini jurio prema autu dok je vozač bio u nesvijesti

8172565
Poruka drugima
Denis Latin godinama se bori s kroničnom bolesti: Ne mogu shvatiti kukavičluk bahatih građana
Biciklisti
PROMO
Kako izabrati pravi bicikl
  • PraviPlavi:

    koja frka? pa vise kamera ima postavljenih u Vukovarsko srijemskoj zupaniji nego u cijeloj njemackoj.

  • legac:

    hjaaaaooooooooo... pa taj sustav se testira vec vise od godinu dana, a poceli su planirati postavljanje prije vise od 5... ljudi su vec i zaboravili da to postoji... ko drugo, nije bil problem nadzora brzine, nego je bio problem zastite ... prikaži još! podataka i privatnosti, jer sistem fotografira vozilo i vozaca na ulasku u zonu mjerenja brzine, bez obzira na situaciju, a to bas i nije u savrsenom skladu sa njemackim zakonima...

  • jumbo2110:

    To moze samo na relacijama di je cjelo vrijeme ogranicenje , a cim imas jedan dio bez ogranicenja ovo tu mozes zaboravit, jer ima ljudi koji ce na mjestima gdije nema ogranicenja vozit 300 kmh i nemozes izracunat uopce poslije.