Naslovnica Auti Automobili

U Hrvatsku stigla i karavanska Kia Ceed po cijeni od 131.990 kn

Početna oprema uključuje i sustav za izbjegavanje sudara, 5” LCD zaslon, tempomat...
01. prosinca 2018. u 09:00 9 komentara 1588 prikaza
Kia Ceed SW
Foto: Mladen Milčić
Pogledajte galeriju 1/3

Tko bi rekao da će Kia Ceed, samo 11 godina od premijere prvog modela 2007. kada je bila autsajder u “golf” klasi, s novom trećom generacijom u usporednom testu najnakladnijeg njemačkog magazina Auto Bild pobijediti sve konkurente, pa i samog VW Golfa. Upravo se to dogodilo ove jeseni, a nakon što je prošli mjesec treća generacija Ceeda u peterovratnoj varijanti stigla na naše tržište po početnoj cijeni od 124.990 kuna, u Hrvatsku je stigla i SW karavanska verzija Ceeda.

Bizarna prometna nesreća u Rumunjskoj Hit na internetu VIDEO Je li ovo najbizarnija prometna nesreća

Najmoderniji motori

Baš kao i hatchback i karavan je zadržao DNK svog prethodnika uz ušminkan vanjski izgled i bogatiju serijsku opremu koja uključuje i sustave za izbjegavanje sudara i održavanje u voznom traku te automatsko zatamnjivanje dugih svjetala.

I osjećaj za upravljačem sada je osjetno bolji. Pritom mislimo na vozačke značajke.

Karavanska verzija, koja je u Hrvatskoj lani činila 34 posto ukupne prodaje Ceeda, dugačka je 460 cm (+29 cm u odnosu na hatchback) uz istovjetan međuosovinski razmak od 265 cm. Prostranost je u kabini vrlo solidna, a prtljažnik je rekordan, dapače, najveći u segmentu. S 625 litara (+ 97 l u odnosu na dosadašnji SW) prostraniji je od većine konkurenata u većem D segmentu.

Auto s beogradskim tablicama u Splitu Zanimljiva ideja Kinez došao u Split autom s beogradskim tablicama, evo kako se 'spasio'

Ali, kako je Ceed kvalitetom i opremom stigao uz bok perjanicama svoje kompaktne klase, tako se i cijenom približio odlikašima. Ceed SW dostupan je uz tri benzinska i dva dizelska agregata, a svi su prilagođeni najnovijoj normi 6d Temp.

Dizelaš od 149.990 kn

Početni bezinac je 1,4-litreni atmosferski motor sa 100 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji uz već bogatu serijsku opremu Active stoji 131.990 kuna. Za 1,0-litreni T-GDI turbobenzinac sa 120 KS i srednjim paketom opreme Edition treba platiti 144.990 kn, dok najsnažniji turbobenzinac, 1,4-litreni T-GDI, uz najjaču opremu Fresh stoji od 160.990 kuna. Dizelaši su već dobro poznati. Radi se o istom 1,6-litrenom CRDi agregatu koji dolazi sa 115 i 136 KS. Dizelski Ceed starta s početnom cijenom od 149.990 kuna. Najsnažniji benzinac i dizelaši dolaze i uz 7DCT automatizirani mjenjač.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

[video: 27364 / Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama]
Vodič za kupovinu gadgeta
BLAGDANI
Vodič za kupovinu gadgeta: Što kupiti vašim omiljenim tehnoljupcima?

A1 izdvaja za Vas

  • Hladan:

    Digli su, inače kvalitetnog Ceeda, sa 110.000 na 130.000 i time su se pokopali, jer za 130.000 već ima i boljih auta od njega!

  • stomiovotreba:

    Uh, dobro je da se ovo desi! Bas sam se brinuo.

  • tramontana:

    Ja vozim ceed i do sada jedina zamjerka je sto KS, koji nisu dovoljni za taj auto. Trocilindraš od 125 KS sam izbjega. Zazirem od trocilindraša. Zasad Ok i nadam se dužem služenju.