U Hrvatskoj je lani 'nestalo' gotovo 100.000 automobila
Prosječna starost voznog parka u Hrvata sad iznosi 12,56 godina, što znači da se on nastavio pomlađivati nakon dugog niza godina starenja
Komentari 18
Makni carinu.trosarine i puste namete pa ce mo svi kupit nove aute.i to odmah.ovako se ne isplati
Trosarine i pdv 50% na neka vozila ... treba platiti uhljebe ...
Ne razumijem sto je PJESNIK htjeo reci s ovim textom.... Npr. moja zena vozi auto star 12 god , mi smo ga kupili novog... Sada ima 90.000 km , radi kao urica... Sto bi mi sada trebali kupiti novi automobill da bi vi imali bolju statistiku i malo pomogli njemacku automobilsku industriju ....
Normalno da se zna kad u zapadnoj europi se sve manje i manje prodaju diezel vozila jel su ih firme povukle iz proizvodnje i neke vise skoro pa ne proizvode...pa se zna u kojim europski drzavama to zavrsava
Država u kojoj je vlast toliko nesposobna da porezom kažnjava kupce novih automobila, a oslobađanjem od poreza nagrađuje vozače automobilskih groblja, za takvu državu nije ni čudo da je vozni park star sramotnih 12 godina.
Nova vozila se toliko dobro prodaju da je upitno i odrzavanje sajma automobila na Velesajmu jer je vecina zastupnika otkazala nastup. Konacno se treba odvojiti prodaja novih vozila za takozvane sluzbene potrebe kad se netko voza na racun firme i prodaja vozila privatnim kupcima. Vjerujem da privatnih kupaca ima jako malo.
ovaj CVH je poput TZH. Žele nam statistikom dokazati kako se u HR svake godine sve bolje i bolje živi, a namjerno zataškuju surovu stvarnost: 1. odlazak ljudi, 2. kriminalne radnje (npr. rent a car agencije - turističkih djelatnika), 3.. broj najstarijih vozila ili neprijavljenih gostiju... i tako u nedogled. Možemo pretpostaviti kakvom su statistikom oni zadovoljni.
dakle, mi svoje smeće izvozimo drugima, a sa zapada sami uvozimo dizelaško smeće koje se za nekoliko godina neće više moći ni ovdje registrirati. ovo potonje me ne čudi jer našim "uhljebima" obično treba određeni vremenski odmak da bi reagirali na događanja drugdje.
Vozim bmw star 4 god i voll opremom, diesel naravno. Diesel tako lijepo miriše. Redovito ga sipam na akcijama te tako uštedim na pranje i vosak. Kako mu cijena ne pada isuviše pošto je s punom opremom, uvijek kupujem novi
Znači, promili odlučuju u par godina da idemo naprijed. Blago nama.
Znači kupuju se sveto trojstvo staro 6-7 godina a onda kad nešto crkne, plači.
Moj auto je trenutno star 28 godina i u vrhunskom je očuvanom stanju i nema šansi da ga vozim na otpad, registrirat ću ga najmanje još 30 godina. 2.0 benzinac 230 g/co2 na 100km, nema ABS, ESP, nema zračnih jastuka itd. kako fino i tiho radi to je milina. Broj dizelaša u HR rapidno raste zbog relativno niskih trošarina na uvoz dizela, tu naša vlada razmišlja vrlo ekološki.
Žеlite imаti ljubаvne razgovoгe? Na рrаvоm stе рutu! --- www.Kisstok.com
Pa znalo se da će se to dogoditi, dizelaša s pogreškom u softveru ima stotine tisuća, a zemlje istoka i jugoistoka Europe su kao stvorene da se to sve utopi. Naši ljudi vole dizele, malo troše i dosta su pouzdani, bez obzira što su neki od njih bučniji od Tome Vinkovića.
Ovi samo brisu 😳
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
idiotska država, smanjite trošarine na benzince, da ulazi manje dizlelskog govna.. benzinac s plinom najčišći nakon hibrida.. htio unjet iz vana skodu yeti 1.8 tsi i stavit plin i ispada 2000€ skuplje od tdi. a tdi mi ne treba jerr vozim kratke relacije.. kretenska država, nikad ništa pametno, groblje europskih dizela.. užas.