Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Svaki peti osobni auto pada na tehničkom. Zbog ovog ih je čak 65.000 palo...

Novi sustav obračuna trošarina prilikom uvoza automobila u Hrvatsku rezultirao je malim smanjenjem prosječne starosti naših vozila, kaže Goran Pejić iz CVH-a.
Objava 19. travnja 2019. 8962 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 22
  • Avatar Jaguar_Paw
    Jaguar_Paw:

    Pričaju gluposti oni donose propise za uvoz automobila, umjesto da se ljudi ohrabre da kupuju nove. Uveli porez na nova vozila, tako da sljedećih 10 godina plaćaš porez, to je baš poticajna mjera, onda kažu vozni park prosječno star 12 ... prikaži još! godina. Jedina država na svijetu koja toliko nelogičnosti radi, još uvijek, nakon 30 godina samostalnosti traži svoje mjesto pod suncem, nedefinirana do krajnih granica

    1 15:52 19. 4. 2019.
  • che99:

    gulikože i lopine, nigdje u Europi se ne plaća toliko tehnički i ne ide se svake godine!!Paraziti

    1 17:59 19. 4. 2019.
  • stefj:

    Ma sve naopako u ovoj državi. Uhljebi na onog tko želi kupiti novi auto gledaju kao na ovcu za šišanje, pa kad već kupi auto, onda neka kupi još jedan novi i za mene... A razmaženim uhljebima rabljeni auti nisu ... prikaži još! interesantni i rabljene kupuju oni s manje novaca, pa ti prolaze ispod radara... Sve dok pohlepa uhljeba opet malo ne naraste, pa ne zaključe da ti koji kupuju rabljene aute, mogu kupti bar pola auta za njih, pa i tu ne dignu trošarine... A hvaliti se "pomlađivanjem" voznog parka s 13, 99 na 13,68 godina može samo netko totalno izvan vremena i prostora. Pomlađivanje nije posljedica manjih trošarina, već činjenice da se većina auti tamo s početka stoljeća jednostavno raspadne i toga da oldtimera ima sve manje... Realno je da će, bez nekih ozbiljnih gospodarskih mjera, starost plesati između 12 i 14 godina i to nema veze s trošarinama.

    14:17 19. 4. 2019.
  • Avatar Robinzon
    Robinzon:

    Važno je da borbeni zrakoplovi mogu biti stariji i od 30 godina. Pa valjda je bitna tehnička ispravnost vozila, a ne godine.Ako su godine važne onda se niti jedan old tajmer nebi smio naći na cesti.

    15:20 19. 4. 2019.
  • Avatar Mrki medvjed
    Mrki medvjed:

    Kad u Hrvatskoj ljudi budu kupovali nova auta, to će biti znak za prestanak iseljavanja, a to će biti na svetoga Nikad, sudeći po današnjoj ekonomskoj i političkoj situaciji. Većina ljudi se bori sa preživljavanjem, a ne sa tim, kako kupiti novi auto.

    15:11 19. 4. 2019.
  • tomislav10:

    Ova država da logički razmišlja poticala bi kupnju novih auta na koje se, za razliku od rabljeni, plaća PDV. Da ne govorim da su nova vozila u pravilu ekološki prihvatljivija, sigurnija, manje troše i duže traju.

    2 13:48 19. 4. 2019.
  • EURUSD:

    Tu kukate,a svi glasate za rvatine

    17:37 19. 4. 2019.
  • Zlatousti Hrvat:

    Stjepan Radić je govorio, ne srljajte ko guske u magli, međutim Stjepan Radić je poznat i po tome da nosi plavu kutu i rješava prolaske na eko testovima. Zbig toga taj čovjek ima pravu vrijednost

    16:09 19. 4. 2019.
  • bitunjac.robert:

    ciji je tehnicki,ko je vlasnik,nije drzava,pitajte kradeze

    18:38 19. 4. 2019.
  • Deleted user:

    Palo ih toliko jer su škrti bili dati 200 kn... Inače bi ih palo 500 000....

    21:04 19. 4. 2019.
  • zip123:

    Ok.Ajde sad ponovite sa koliko na koliko se smanjila starost voznog parka.Ali polako ponovite.

    1 22:56 19. 4. 2019.
  • branko.baricic:

    ma ovi na tehnickom tretiraju aute kao da su formula 1.eko je auto stariji analogno tome ima i nesto losije performanse.to treba uzeti u obzir .ozirom da oni misle da svakiauto mora bitikaoformula 1,normalno je da prosjecni auto pada zbog ... prikaži još! glupostina tehnickom.

    19:08 19. 4. 2019.
  • Avatar Danijel.Hrzic
    Danijel.Hrzic:

    Svaki pak TREČI prolazi na tehničkom par sto kuna kod mjenjača il u vozačkoj za "kavu" kontroloru.

    21:17 21. 4. 2019.
  • weAreCro:

    To je zato sto su odselili oni koji su bili slabije kupovne moci koji su kupovali aute stare preko 12-15g za 1000-2000€ pa je prosjek starosti auta danas naravno malo veci. Sada isti ti ljudi voze solidne aute stare par ... prikaži još!r godina u zemljama gdje je moguce zaraditi i zivjeti pristojno a ne prezivljavati i hraniti razne uhljebe raznim porezima.

    17:38 04. 3. 2020.
  • aabbcc:

    HR ima nizi prosjek starosti voznog parka od Skandinavskih zemalja i sta ste nezadovoljni ?__ Za neke nedostatke na tehnickom pregledu treba dati rok 1 mjesec za otklanjanje istih i dovoljno je da to uradi mjerodavan servis tako da ne ... prikaži još!e treba ponovni tehnicki pregled ...

    12:18 30. 4. 2019.
  • josmalopanestalo:

    jel to njiov čovjek?

    08:12 20. 4. 2019.
  • jurajuric118:

    ok, uvoz je jeftin. znači uzmeš primjer golf 7 1.6 tdi 2014 bluemotion. ima co2 cca 90 grama. auto sa cca 100000km košta vani 9000 eura od handlera sa pdv-om. imaš na njega davanja od cca 4500kn sa zbrinjavanjem otpada ... prikaži još!a i svim. 500 eura transport. znači imaš 4-5 godina star golf 7 za 10000 eura na cestu. i davanja uopće nisu velika. za naše uvjete novaca i ceste i održavanja autić čist pristojni.

    18:09 19. 4. 2019.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.