Trošarine pred izmjenom, lobira se za uvođenje poreza na starije aute
U Hrvatskoj je oko 110.000 automobila starih godinu dana, 220.000 automobila koji imaju od dvije do pet godina, njih 250.000 starih između šest i devet godina i čak 1,150.000 automobila, ili čak dvije trećine ukupnog broja, starih deset i više godina.
Komentari 89
Moja zena ima Hondu staru 12 godina , presla je 96.000 km .... Radi kao urica, ful oprema ... Treba li ona kupiti novi auto da bi mi malo pomogli njemackoj industriji automobila ili ....???? Sto znaci starost auta , ako je auto dobro odrzavan ????
Usput dragi novinarcici .. Pitajte HGK koji je posao dogovorio za nase firme od svoga osnutka do danas ???? Odgovor - NIJEDAN !!!! A znadu otici njih 20 npr. u Japan na 3 tjedna ... Provjerite ...
Da ljudi imaju novca vozili bi novije a ne stare automobile. Trebaju li gradjani biti kaznjeni jer nemaju novca? Dragi politicari, vi ste izabrani na vlast prije nekoliko tjedana upravo od te sirotinje.
Pogledajte ovaj jednostavan primjer... otiđite na stranice Dacia Njemačka, jedan Sandero košta 7000 eura, taj isti automobil kada odete na Hrvatsku stranicu Dacia košta 10.000 eura. O čemu dalje da pričamo? To je žalosno.
Glasali ste za HDZ, sad plaćajte.
Debili iz hdza, a da se smanje trosarine na nove aute, mozda bi postigli bolji efekt.
I opet ovi udaraju po sirotinji. Strasno i sramota.
Trebati će početi čuvati stvari, obnavljati, popravljati, a ne stalno nanovo kupovati - previše smo u konzumentskom društvu, što jako šteti okolišu. Kvalitetan auto se može i treba voziti desetljećima, pogotovo sad kad masovno dođu ekološki auti na punjenje
Super. Koliko sam ja shvatio iz napisanoga uhljebnički HGK bi vlasnicima starijih vozila udario porez, da se poveća kupovina novih automobila. Na stranu što od kikiriki plaće dobro da ljudi imaju i za stare automobile. Što je još bolje, ispada da će EU "braniti" vlasnike starijih autobobila. To sve bi čak i imalo smisla da imamo tvornice automobila. Ovako se postavlja pitanje tko tu koga, jel'te da ne pišem što. Ova država jednostavno nema budućnosti bez nekog reseta i da krenemo od početka. Ovoga puta s otvorenim Golim otokom.
Hrvati plaćaju najveće trošarine i razna davanja na aute kao da smo najbogatiji u Europi
Prodaja prepolovljena a oni bi uvodili novi porez?! Znači toliko su sposobni čim nemaju love razmišljaju o nametima. Njima da padaju novci s neba poput kiše nebi bilo dosta za njihove akrobacije i malverzacije. Najgore od svega što se predstavljajuu sposobnima i nezamjenjivima, kakti mi bi davno propali bez njih! Naivčinama uspiješno godinama prodaju taj mit, kad se sve razleti kao kvačilo od stojadina budu se čudili kao guska sjenu!
U normalnim zemljama tehnički vrijedi 2 godine. Kod nas bi trebalo 2 puta godišnje pregledavati ispravnost.
Cek cek... ako sam dobro shvatio nas EU brani od vlastitih vlastodrzaca??!!
samo perite po sirotinji nebute dugo
Harac u tursko doba je nista sto nam hdz radi.
Mala drednja i velika sirotinjo dignimo konačno glas protiv političara popova i ostalih lopova i tajkuna
Korona cini svoje, a drzava u svom voznom parku nema tih problema.
Ić će referendum.Sa više pitanja! Čipka vam materina!!!
Ja ću i dalje glasati za HDZ pa ću uskoro voziti oldtimera i još za to debelo plaćati.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A koliko su vlasnici starijih vozila već uplatili poreza u proračun, pdv, trošarine...? I sad bi im uhljebi iz hgk opalili još jednom porez? Sramota, ukinuti hgk, nek rade pravi posao. U statistikama prometnih nesreća nema starosti vozila. Kad sletiš s ceste pri 150 na sat, nevažno je vozio ti opela iz 94-e, ili bmw iz 2018.... Brzina, nepoštivanje razmaka, prednosti, to su uzroci nesreća, a ne starost. Tehnički pregled su prošli i jedni i drugi, jel tako? Ceste su bolje nego ikad. Svašta.