Trgovci očajni, na lageru stoji 350.000 dizelaša. Hoće li završiti i kod nas?
Karpinski apelira na njemačke vlasti da nešto učine, u prvom redu pomognu u razvoju hardvera koji bi vozila s Euro-5 normom prebacio u posljednju ekološku kategoriju Euro-6
Komentari 27
Da je tako onda bi cjene drasticno pale... A od kad je hajka cjene otisle gore...
Trgovci očajni, na lageru stoji 350.000 dizelaša. Hoće li završiti i kod nas? ::: Kad bi mi ga prodali za onoliko eura koliko danas imam, a banke to ne mijenjaju u kune, odmah bi kupio jedan karavan. __ Ali ne, škrti i pohlepni žele više od vrijednosti "neželjenih" i praktički beskorisnih vozila pa nek im onda trunu na parkiralištu.
Skinite cijenu 50% i prodat ćete za mjesec dana sve.
Ja čekam da krene prodaja u Hr!
neka naprave aukciju, možda zarade više od plana ..
naci ce oni kupce po balkanskim zemljama,,a i mi cemo da kupujemo takva auta jer nije nasa kupovna moc bas tolika da bismo si mogli priustiti nova hibrid auta
Baš se bojim da će biti jeftini. Cijena ista kao i dosad, s tim da moraš platiti kešom. Baš jeftino.
Samo se nadaju jeftinim autima ! Euro 6 norma je nešto što vam nije jasno jer niste čitali što ona znači . Vrlo je mala razlika između tih normi pa je razlog hajke jedino u gradovima gdje je mnogo semaforaa i stani kreni vožnje. Automobil tada najviše zagađuje i izbacuje otrove u zrak . Zato su dodatni filteri jedini koji mogu smanjiti zagađenja i oni koštaju po vozilu oko tisuću i pol eura i zauzimaju puno mjesta . Isplativo ih je ugurati jedino u velike automobile tako da će u prednosti ostati samo monovolumeni i vozila visoke klase za koje taj trošak neće predstavljati problem. Samo će sirotinja voziti benzince jer za skupe neće imati novca.
U državi gdje većina domaćinstava lože na drva, zašto bi bio problem dizelaši?
Oni koji kupuju dizelaše jednostavnom "dogradnjom" mogu ih pretvoriti u vozila na plinski pogon, ili ih preurediti u električna vozila. __ Kupiš dizelaša pa promijeniš motor. __ Samo treba malo pričekati da se neki poduzetnik toga sjeti i krene u preuređivanje iz dizelaša u benzince.
Sa nasim prosjekom satrosti vozila od 15 godina ti dizelasi bi dobro dosli da nas spase od dima koji kulja iz starih golfova ...
Zakon ponude i potražnje. Smanjite prenapuhane cijene, pa će se prodati
Nisu Auta Problem tu je malo veci problem.....koliko avijona je u zraku dnevnom na tisuce sta oni rade izbacu kerozin sat su auta Problem malo su se za jebali....
na komisijsko uništavanje
Badava ih treba podijeliti ili od njih učiniti elektromobile! A što se tiće "neke propasti", bez brige nitko neće propasti!? No, dok je išlo, išlo je, sada više ne ide! Tko bi bio lud kupiti dizelaša starog 10 godina a toliko €? A kada su ugrađivali katslizatore kako su derali ljude, ko banane! A i tom švercu auti bi trebalo stati na kraj? Samo da ima malo dobre volje!?
auti ne zagađuju okoliš. to rade ljudi.
pa sta i da zavrse u hr??ionako ce to pokupovat ljubitelji golfova tdi il passata il opela dizla,,))))) i vozit ce se po svom selu na lozu i bez tablica,ko i dosad,,))))
‘ajte turboglupani! Navalite! Za koji mjesec će se i u Hrvatskoj morati poštivati nova dizel-norma EURO 6d TEMP (jednostavni EURO 6 od jeseni u Njemačkoj više nije dovoljan)! Jesmo li članica EU ili i dalje zapadni Balkan? Budete li i dalje kupovali rabljene kante, kukat ćete opet da nam je vozni park prestar.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
dajte te aute svercerima bosancima s Jakusevca da se napokon maknu sa golfa dvojke...