Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Toyotin novi urbani crossover posebno osvaja kao hibrid

Toyota je s modelom Yaris Cross nakon dugo vremena dobila predstavnika u najtraženijem segmentu B SUV/crossovera
26. listopada 2021. u 17:15 2 komentara 2943 prikaza
Pogledajte galeriju 1/5

Najveći proizvođač automobila na svijetu, Toyota, već godinama u ponudi nije imao predstavnika u najbrže rastućem segmentu auta u Europi. S novim modelom Yaris Cross i to se promijenilo, a njegove su dimenzije gotovo jednake onima prve generacije modela RAV4, koji je još u 90-ima započeo SUV revoluciju, danas dominantniju nego ikad.

Yaris Cross dopadljivi je urbani SUV/crossover dugačak 418 cm. Međuosovinski razmak mu je jednak kao kod Yarisa (256 cm), dok je odignutost od tla povećana na 17 cm. Zbog toga je bolja preglednost jer se sjedi povišeno, a uz hibridni model koji smo testirali može se za 19.900 kuna naručiti i AWD pogon. Benzinski model 1,5 VVT-iw sa 125 KS dolazi samo uz prednji, a tako je bio opremljen i naš testni hibridni primjerak.

Najnovija generacija Toyotina HSD pogona sastoji se od 1,5-litreneg trocilindarskog benzinca i elektromotora koji sinergijski razvijaju 116 KS. Dakako, standardno dolazi uz e-CVT automatski mjenjač, koji je kroz generacije sve bolji, uglađeniji i tiši. Jedina boljka - kao i svih CVT mjenjača - jest nešto veća buka pri naglim ubrzanjima. S druge strane, u sporoj gradskoj vožnji vozi se na struju, dakle, nečujno i štedljivo. U gradu se očekivano Yaris Cross snalazi odlično, jer osim štednje goriva i komfornog rada pogonskog sustava nudi i kompaktne dimenzije. No, ugodno se voziti i na otvorenoj cesti (ubrzanje od 0-100 km/h 11,2 s), kao i na autocesti (maksimalna brzina 170 km/h). Vozi li se štedljivo, prosječna potrošnja bez puno truda može biti i ispod šest litara. Najveća je prednost što u gradu Yaris Cross troši i manje nego u mješovitoj vožnji.

U unutrašnjosti, s obzirom na klasu vozila, nudi sasvim solidnu prostranost i na stražnjoj klupi, dok je prtljažnik od 397 litara u prosjeku klase i veći nego kod mnogih dužih kompaktnih automobila. U putničkoj kabini dočekala nas je digitalizacija, koja u opremi Adventure podrazumijeva 7-inčni informacijski zaslon ispred vozača te središnji 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir s praktičnim i vrlo preglednim Toyota Touch sustavom.

Već u početnoj opremi Toyota nudi cjelovit napredan paket aktivne sigurnosti i to - uz benzinski motor i osnovnu opremu - za 139.900 kuna. Početni hibridni model stoji od 164.900 kuna, dok testirani Yaris Cross uz Adventure opremu košta 218.900 kuna

Abbott Nutrition
Akcija za djecu diljem svijeta
I Modrić se uključio u akciju: Tvrtka koja posluje i u Hrvatskoj sklopila suradnju s Real Madridom, evo o čemu se radi
Renault Zoe
ELEKTRIČNA AVANTURA
Tko ga nije vozio, ne zna što propušta: 'Odradili smo izlet po Hrvatskoj s električnim Renaultom'
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar KostelGUN
    KostelGUN:

    Da baš osvaja kao hibrid??? Hm!!!! Mene je Toyota (prvo Avenzis dizel i starija linija Yaris-a - a sad nivija Korola karavan i novi normalni Yaris) davno osvojila s tim kaj se s njom kod mehaničara ide samo na redovite ... prikaži još!e servise, što je trajna, ne ovaljuje se i nakon puno godina farba a pogotovo da je prima hrđa. Vjeujem da su takve i sve druge Toyote, pa čak i ove novije Proace sa Pežo dizel motorima.

  • Niksiniksi:

    Najbolji u klasi