Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Toyota Yaris Cross po početnoj cijeni od 139.900 kuna

U ponudi su 1,5-litreni trocilinndarski benzinac sa 125 KS i najveći okretni moment od 153 Nm te 1,5 hibrid sa 116 KS
29. rujna 2021. u 14:24 2 komentara 2419 prikaza
Foto: Mladen Milčić
Pogledajte galeriju 1/5

U Hrvatsku je stigao Toyotin gradski crossover Yaris Cross po početnoj cijeni od 139.900 kuna. Toyota je tako s Yaris Crossom napokon stigla u trenutno najtraženiji B SUV segment automobila u Europi, a crossoverska izvedba Yarisa sa 418 cm dužine smješta se dimenzijama u sredinu te ponude. Podsjetimo, prva generacija modela RAV4 je još sredinom 90-ih bio preteča te klase vozila, a dimenzijama je bio gotovo identičan Yaris Crossu.

Toyotin novi urbani crossover nudi sve vrline nove generacije Yarisa koji je proglašen europskim automobilom 2021. godine, prije svega koncept “malen, ali prostran“ kojim se postiže maksimalna prostranost i praktičnost, četvrtu generaciju hibridnog električnog pogona, sveobuhvatni sigurnosni paket uz drugu generaciju sustava Toyota Safety Sense te istinski užitak vožnje.

Međuosovinski razmak je ostao istovjetan kao i u Yarisu (256 cm), dok je povećana odignutost od tla na SUV-ovskih 17 cm pa viši položaj za vožnju pruža vozaču dobru preglednost koju očekujete od SUV-a. Dizajn Yaris Crossa izražava njegovu robusnost i okretnost, odlike koje europski kupci žele u kompaktnoj karoseriji, dajući ovom automobilu jednostavnu upravljivost prikladnu za život u gradu. Istovremeno, dizajn omogućava komfornu unutrašnjost i izdašan prtljažni prostor. Volumen prtljažnika je 397 litara, a preklapanjem stražnjih sjedala dobije se maksimalnih 1097 l.

Unutrašnjost je slična Yarisu, a već u početnoj opremi Luna Yaris Cross stiže uz 4,2’’ informacijski zaslon ispred vozača i Toyota Touch 2, zaslon u boji osjetljiv na dodir dijagonale 7”, ali i elektronsku ručnu kočnicu, napredni paket aktivne sigurnosti Toyota Safety Sense 2 koju između ostalog uključuje i radarski tempomat, predsudarnu zaštitu, upozorenje za nenamjerno prestrojavanje, čitanje prometnih znakova i automatska duga svjetla. Po početnoj cijeni od 140 tisuća kuna dolazi uz 1,5-litreni trocilinndarski benzinac sa 125 KS i najveći okretni moment od 153 Nm te ručni mjenjač sa 6 brzina, a CVT se doplaćuje 9900 kuna.

Druga opcija je, dakako, hibrid, koji, kako Toyota s ponosom ističe, nudi 50% vožnje na struju bez potrebe nadopune baterije. Temelji se na 1,5-litrenom trocilindrašu, a zajedno s elektromotorom razvija 116 KS te, dakako, u seriji dolazi s automatskim mjenjačem. Potrošnja je od 4,4 l/100 km, a hibridna verzija s opremom Luna stoji 164.900 kuna. Opcija je i AWD pogon na sva četiri kotača koji se plaća 19.900 kuna.

HP+ pisači
Revolucionarno
Svijet bruji o tehnološkom čudu iz HP-a: 'Ovaj printer radi umjesto vas, a još čuva i okoliš'
INA Klub volontera
Volontiranje u Hrvatskoj
Filmska priča volontera iz domaće kompanije: 'U 10 godina smo prošli smijeh i suze'
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar Čudomix
    Čudomix:

    Ružan li je.