Naslovnica Auti Automobili

Testovi pokazali: Osjetno veći štetni plinovi iz Mercedes-Benz automobila

Europski regulatori prisilili su automobilsku industriju da drastično smanji emisije stakleničkih plinova kako bi se ublažilo globalno zatopljenje
15. veljače 2019. u 14:34 5 komentara 1750 prikaza
Mercedes Benz C-klasa C220d
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/2

Postroženi testovi pokazali su znatno veću emisiju štetnih plinova iz Mercedes-Benzovih automobila u 2018. te su u krovnoj kompaniji Daimler najavili agresivniji razvoj električnih i hibridnih modela automobila. Europski regulatori prisilili su automobilsku industriju da drastično smanji emisije stakleničkih plinova kako bi se ublažilo globalno zatopljenje, uključujući 40-postotno smanjenje emisije ugljičnog dioksida u razdoblju od 2007. do 2021. godine.

Ilustracija Više nego 2017. U Hrvatskoj lani prodano 60 tisuća novih automobila, evo koje su Hrvati najviše kupovali

Potom ih je skandal s Volkswagenovim krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz 2015. godine potaknuo da postrože i metode testiranja kako bi odražavale stvarne uvjete vožnje. Rezultat je bio skok prosječne vrijednosti emisija u cijeloj automobilskoj industriji. Zbog novih testova ali i promjene ukusa kupaca i njihova okretanja težim sportskim terencima (SUV) prosječna je emisija Mercedesovih i Smartovih putničkih automobila porasla za sedam posto u 2018. godini, na 134 grama CO2 po kilometru u 2018. godini.

To otežava snižavanje prosječne emisije na ciljanih 105 grama CO2 po kilometru do 2021. godine. „Rezultat će biti još intenzivnija elektrifikacija”, izjavio je potpredsjednik eDrive razvoja u Mercedes-Benz Carsu Jochen Hermann.

Opel FRANKFURT Povlačenje Opelovih vozila

Do iduće će godine Mercedes-Benz Cars povećati broj hibridnih i električnih modela na 20, s pet modela u 2018. godini. Do 2025. godine 40 posto putničkih automobila bit će električni ili hibridni automobili, priopćili su iz Daimlera.

„Očekujemo da ćemo ispuniti zacrtani cilj”, rekao je glasnogovornik u osvrtu na predviđanja za 2021. godinu. Europski zakonodavci odlučili su u prosincu smanjiti emisiju plinova u razdoblju od 2021. do 2030. za dodatnih 37,5 posto.

>>Pogledajte što je napravio kada je vidio da susjedu kradu automobil

 

Dobi.hr
BUDUĆNOST U VAŠEM DOMU
Juraj Križanić: „Danas svi mogu unaprijediti i automatizirati kućanstvo postepenom ugradnjom pametnih uređaja koji štede energiju, vrijeme i novac”
  • stefj:

    Eh, emisija CO2 direktno je vezana uz potrošnju goriva - što je auto jači, to više troši i emitira više stakleničkih plinova. Benzinci troše više od dizelaša i emitiraju više CO2... Stavite u auto motor od 50 KS i vozite ... prikaži još! se 40 km/h i sve će biti divno i krasno... No inače, što se tiče tih zelenih i fame o zagađenju automobilima, u razvijenijim zemljama EU-a automobili čine manje od 6% štetnih emisija. Tak da bi bilo puno korisnije lupati po drugim sektorima za smanjenje zagađenja, no ti drugi sektori imaju lobiste, dok građani nemaju... A najbolja je fama oko nuklearki. Nitko se nije zapitao zašto jedna Francuska ima najmanju emisiju po proizvedenom MWh struje...

  • sokac sa drave:

    Zasto je zabranjena tema koliko zagadjuju avioni,oni ne lete bez goriva i sve to pada na zemlju.

  • pehlinar:

    propast će naši političari. uvoz u hr je baziran na potrošnji CO2.