Testirali su električna vozila i dobili zanimljive rezultate. Provjerite koliko troše
WLTP se koristi od 2018. godine, ali proizvođači automobila ipak su lobirali i uspjeli ublažiti neke njegove testne procedure.
Komentari 4
Znamo od ranije da Nijemci lažu - a kada se gleda lista - cijeli koncept je loš - trebalo je odrediti koliko automobil smije potrošiti i u tom smjeru gurati razvoj - ovako se bespotrebno troše resursi na luksuzne aute koji imaju prevelike baterije i pre jake motore - tu se gubi svaki smisao ekologije. Trebalo je reći da maksimalna baterija može imati xy kila/snagu - maksimalna potrošnja mora biti u stvari minimalna tako da se troši što manje energije. Izbaciti koncept nabrijanih ovesize preteških automobila iz dnevne upotrebe i nabrijane jurilice dopustiti samo na trkačim pistama.
ekologija i ljudska vrsta su ipak dva dosta razdvojena i udaljena pojma, nespojiva. u svakoj ljudskoj djelatnosti nastaje otpad, kao što nastaje u svakoj aktivnosti životinja i biljaka, ali to priroda rješava prehrambenim lancem u kojem se sav 'otpad' iskorištava u višem ili nižem stupnju. struju za aute će trebati odnekud nabaviti, maknimo ugljen, naftu i plin, i imamo 3-5 puta skuplju energiju u startu. onaj tko tvrdi suprotno nek mi dokaže da će se bez nafte, ugljena i plina, jeftinije proizvoditi materijali, oprema da će se jeftinije graditi, sirovine iskopavati i prerađivati. ja ne vjerujem, taj dokaz još nisam vidio, a tu ubacivati državne subvencije je licemjerno, mediji nas truju da države subvencioniraju proizvođače fosilnih goriva, a mi nigdje ne vidimo iznose koje država uplaćuje ili ih oslobađa poreza. pogledajte visinu trošarina na gorivo... gdje je tu subvencija? država subvencionira poljoprivrednike, prijevoznike. hoće li ih i za struju? el auti znače slijedeće: 600 kila baterija, karoserija 1.300 kn, znači imate dvotonsku jurilicu. kao da sad vozite landcruisera. u idealnim uvjetima za 100 km trošimo 20-ak kwh. domet nek je 300 km. 60 kwh napunite za sat i pol na brzom punjaču.... biznis budućnosti su kafići + punionice. no, treba znati da priča sa vodikom tek ulazi u ubrzanje, auti na baterije budu ipak samo jedan od varijanti.
Enyaq je super auto!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ne zanimaju me mnogo elektricni automobili, nemam ni za obican polovnjak . vozim se taksijem i autorentom.