Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 27
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zlatna sredina

Testirali smo prvi Opel nastao u braku s francuskom PSA grupom

Opel Crossland X
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
1/8
01.11.2019.
u 16:05

Na cesti, Crossland X tvrđi je i dinamičniji od prosječnog auta PSA grupacije, ali od prosječnog je Opelova modela udobniji, pa je tu vidljiv PSA utjecaj. Ipak, nije za udobnost zadužen samo PSA

Posebnim izdanjem svojih modela njemački proizvođač (odnedavno u braku s francuskom PSA grupacijom) obilježava 120 godina proizvodnje Opel automobila. Crossland X prvi je model nastao iz tog udruživanja u jednu veliku obitelj i na njemu je očit francuski utjecaj. Ali, ne, nije Crossland X francuz. Pripadnost Opelovoj gami i dalje je i više nego jasna.

Iako je u tehnološkom smislu Opel Crossland X blizanac Citroëna C3 Aircrossa, dizajnom i vanjštine i interijera to je i dalje čistokrvni Opel. Instrumenti, prekidači, ergonomija – sve je kako smo naučili da bude u Opelovim modelima. Francuski geni vide se, pak, na infotainment sustavu. No, nije to jedino što je Opel preuzeo od PSA Grupacije – njihova je i platforma te motor i mjenjač. Ti su elementi, međutim, dorađeni kako automobil u cjelini ne bi odskakao od vozila na kakve su Opelovi kupci navikli.

Opel Crossland X
1/8

Na cesti, Crossland X tvrđi je i dinamičniji od prosječnog auta PSA grupacije, ali od prosječnog je Opelova modela udobniji, pa je tu vidljiv PSA utjecaj. Ipak, nije za udobnost zadužen samo PSA. Opel je i ovdje ugradio svoja već poznata i priznata ergonomska sjedala, zahvaljujući kojima ni dulje rute nisu problem.

Iako je Crossland X u osnovi kompaktan model, ponudom prostora u kabini bit će zadovoljni i obiteljski korisnici. Zahvaljujući pomičnoj stražnjoj klupi više prostora može biti ili u prtljažniku ili na stražnjim sjedalima. Isprobani primjerak pripadnik je posebne linije “120 godina” koju karakterizira izdašna serijska oprema i zanimljivi dodatni paketi. Ima, među ostalim, tempomat, klima-uređaj, putno računalo, el. podesive i grijane vanjske retrovizore, LED dnevna svjetla, pomoć pri kretanju na uzbrdici, upozorenje u slučaju nenamjernog napuštanja prometne trake. Pripadnost ediciji “120 godina” naglašavaju i posebni aluminijski naplatci, podne prostirke, dvobojna karoserija...

Bogata dodatna oprema (LED prednja i stražnja svjetla, prednji i stražnji parkirni senzori, stražnja kamera, grijana prednja sjedala i kolo upravljača, dvozonska klima, kontrole sustava za informiranje i zabavu na kožom presvučenom upravljaču, navigacija, bežični punjač za mobitele...) rezultirala je cijenom od 171.708 kn. Početna je cijena Crosslanda X 118.548 kn. Testni primjerak pokreće živahan i učinkovit 1,5-litreni dizelaš od 100 konjskih snaga. Radi uglađeno i tiho, dobro surađuje sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Pogledajte i video nove Corse u Frankfurtu:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije