Naslovnica Auti Automobili

Testirali smo Peugeotov skuter na tri kotača: Preko tračnica bez imalo straha

Zahvaljujući činjenici da su sprijeda dva kotača spriječena je mogućnost klizanja prednjeg dijela, što inače može biti čest slučaj kod skutera ili motocikla u gradskom prometu, pogotovo kad se taj skuter vozi čitave godine i kad su češće kiše
09. rujna 2019. u 18:51 0 komentara 738 prikaza
Peugeot Metropolis
Foto: Ivan Cvetković
Pogledajte galeriju 1/20

Ljeto je svakako godišnje doba kada se najviše koriste skuteri i motocikli, a ovisno o sklonostima kupuju se oni manji ili pak veći, slabiji ili snažniji. Vjerujemo da u više od 98 posto slučajeva odmah svi pomisle na dvokotače, a tek rijetki znaju da sprijeda mogu biti i dva kotača. Svojedobno je Piaggio modelom MP3 pokušao napraviti revoluciju tim potezom, no tek je u pojedinim gradovima, odnosno državama ovaj model bio popularan. Normalno, i konkurencija je u međuvremenu predstavila svoje adute. Računajući svakako na uspješnost na domaćem francuskom tržištu, to je napravio i Peugeot.

Renault 4 sa šest kotača Malo se šarafilo Pravi unikat: Zagorac prodaje produženi Renault 4 sa šest kotača

Peugeot Metropolis već je nekoliko godina na tržištu, a iz godine u godinu rade neka poboljšanja. Zadnja edicija tako donosi mnoge stvari na koje smo inače navikli u svijetu automobila. Već je i prije imao pametni ključ, sada su na instrumentnoj ploči prikazani i trenutačni brojevi okretaja, a problema nema ni s praznom baterijom na mobitelu jer Metropolis ima USB utičnicu. Kako bi stabilnost ne tako laganog skutera od 256 kilograma bila još veća, sprijeda su kotači porasli za jedan broj te su sada promjera 13 cola. Upravo u činjenici da su sprijeda dva, a ne jedan kotač, Metropolis je izvrstan skuter za grad, za prelaske preko neravnina ili pak tramvajskih tračnica.

Peugeot Metropolis
1 / 20
Peugeot Metropolis

Zahvaljujući činjenici da su sprijeda dva kotača spriječena je mogućnost klizanja prednjeg dijela, što inače može biti čest slučaj kod skutera ili motocikla u gradskom prometu, pogotovo kad se taj skuter vozi čitave godine i kad su češće kiše. Sukladno maloprije spomenutim većim prednjim kotačima povećan je i promjer diskova na 200 mm, pa tako sada snažnije kočnice pridonose većoj sigurnosti, a ne zaboravimo spomenuti kako je i ABS doživio poboljšanja, dok su na stražnjem disku nova kliješta. Pri snažnijem kočenju Metropolis će automatski upaliti sva četiri žmigavca, što je još jedna poveznica sa svijetom automobila.

Nevjerojatno Vidjeli smo da ljudi voze auto s otvorenim prtljažnikom, no ovo sigurno niste doživjeli

Položaj sjedenja dosta je uspravan i ne umara, a ovisno o preferenciji i visini vozača moguće je ručno podesiti visinu vjetrobranskog stakla. Ravna podnica je vrlo dobro rješenje, a ima i četiri pretinca za odlaganje stvari: lijevo od upravljača (s USB utičnicom), ispod upravljača, ispod sjedala (predviđen za odlaganje manjih stvari, poput tableta ili laptopa) te stražnji pretinac koji prima i neke integralne kacige. Ovaj skuter pokreće jednocilindrični četverotaktni motor obujma 399 ccm od 36 KS, što je sasvim dovoljno za sve gradske aktivnosti, ali i izlete izvan grada. Mnogi vozači imaju fobiju od ta dva prednja kotača, no to je nešto čime se uopće ne treba zamarati i o tome razmišljati.

Zanimljivost činjenice da ima tri kotača je što dolaskom do semafora možete “zaključati” prednji dio i “ukrutiti” ga, pa ta dva kotača djeluju kao oslonac. U tom slučaju kad se zaustavite nije potrebno spuštati noge i pridržavati skuter. Nakon što se upali zeleno svijetlo samo dodate gas i ponovno se oslobode oba kotača te svaki radi za sebe, prati svoje prepreke. U svakom slučaju, vozite li se većim dijelom godine, a ne samo ljeti, Peugeot Metropolis 400i RX-R je vrlo dobar izbor, a trenutačno ima dodatnu prednost. Naime, redovna cijena od 70.490 kuna sada je snižena na 63.441 kunu.

SPECIFIKACIJE

Obujam motora: 399 ccm
Ubrizgavanje goriva: elektroničko
Provrt i hod: 84 mm x 72 mm
Maksimalna snaga: 26,2 Kw/35,632 KS
Okretni moment: 38,1 Nm/5750 okr/min
Maksimalna brzina: 135 km/h
Dužina/širina/širina: 2152/775/1450 mm
Međuosovinski razmak: 1500 mm
Visina sjedišta: 780 mm
Masa vozila: 256 kg
Kapacitet spremnika: 13,5 l

Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.