Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Testirali smo perjanicu Opelove SUV i crossover ponude

Cjenovno kreće od 156.974 kn, a testni primjerak Grandland X Design Line 1,2T sa 130 konjskih snaga i vrhunskim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem stoji 189.798 kn
22. studenoga 2019. u 21:02 8 komentara 3212 prikaza
Opel Grandland X
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/19

Najveći Opelov SUV Grandland X iz Opelova je braka s PSA grupom povukao najbolje. Imali smo ga priliku isprobati na dužem putovanju i u jače mu adute valja ubrojati udobnost. Kilometre autocesta i lokalnih cesta guta s lakoćom, neravnine upija bez pogovora, odlična sjedala ne umaraju. Grandland X natprosječno je ugodan u vožnji. Stabilan je bez obzira na povećanu odignutost od tla, a izdašne dimenzije ne čine ga slabijim na polju upravljivosti. Naprotiv - velikim Opelom lako je manevrirati i u otežanim, skućenijim uvjetima. Povišeni položaj sjedenja doprinosi ugodnosti u vožnji jednako kao i preglednosti. Pod prednjim poklopcem isprobanog automobila je 1,2-litreni benzinac čijih 130 konja na cesti djeluju uvjerljivije nego na papiru. Dovoljno je potentan i za pretjecanja, na autocesti smo bili među žustrijima. U prosjeku troši 5,2 l/100 km.

Zimski uvjeti VOZAČI, OPREZ Policija upozorava što sve morate imati u zimskoj opremi

Perjanica Opelove SUV i crossover ponude cjenovno kreće od 156.974 kn, a testni primjerak Grandland X Design Line 1,2T sa 130 konjskih snaga i vrhunskim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem stoji 189.798 kn. Na ljestvici atraktivnosti uzdiže se i zahvaljujući kromiranim ukrasima, dvobojnom krovu, zatamnjenim staklima, umetku na donjem dijelu maske, zanimljivim 18-inčnim alu naplacima s više krakova.

Opel Grandland X
1 / 19
Opel Grandland X

Interijer je izveden u klasičnom Opelovom stilu: oku ugodan, na granici s konzervativnim, ali ipak s modernim i zanimljivim detaljima. Kabina je ergonomski posložena i prostrana. Praktičnost povećava spremišni prostor u podnici prtljažika, stražnja svjetiljka za osvjetljenje prtljažnika te stražnje sjedalo s preklopivim i djeljivim naslonom i sa središnjim naslonom za ruku. Prednji naslon za ruku je pomičan i krije više pretinaca. Centralni ekran jednostavan je za korištenje.

U Grandlandu X vozaču je na raspolaganju čitava paleta najnaprednijih sustava za povezivost i podršku vozaču. Serijski od važnije opreme ima, primjerice, tempomat, maglenke, klima-uređaj, el. podesive i grijane retrovizore, putno računalo, radio R 4.0 IntelliLink s kontrolama na kolu upravljača i šest zvučnika. Na popisu dodatne opreme, među ostalim, su dvozonski automatski klima-uređaj, automatsko podešavanje svjetala, grijana prednja sjedala i vjetrobran, Navi 5.0 IntelliLink, panoramski krov.

Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici
Nema predaje
Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici: Radila sam kao BioManijak
  • Semper_fidelis:

    opel je dobar automobil , stara pouzdana marka sa ovim spajanjem sa PSA grupom moze samo profitirati. Ove trla baba lan pizdarije pisu mala djeca. Vlasnik Granlanda 1.6. Ecotec D , kao i sin Croslanda X 1.5 Ecotec D. Automobili ... prikaži još! za nase prilike ,uvjete odlicni.

  • nista_ne_znam:

    Dobili jednom kao zamjenski auto Opel Mokku, ok to je model prije PSA, ali kakva je to skatula na kotacima bila...

  • krademkoHDZ:

    To jedino rentacar može kupit. Da nema tih renti, Opel nebi 11 auta godišnje prodao