Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 25
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Mercedes-Benz

Testirali smo E-klasu: mjera za tehnologiju i luksuz

Test: Mercedes E-klasa Edition 1
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
03.09.2017.
u 11:40

E-klasa Edition 1 donosi i Parking Pilot, sofisticiran sustav autonomnog parkiranja koji samostalno nađe odgovarajuće mjesto, a zatim sam i parkira automobil

Povodom uvođenja nove E-klase na tržište, Mercedes je pripremio posebnu poslasticu. Edition 1 dodatak podrazumijeva izvedbu s pažljivo složenim elementima dodatne opreme. Rezultat je raskošno opremljen automobil koji naprednim sustavima korištenje automobila čini lakšim, ugodnijim i sigurnijim, a cijena je - za sve što se u paketu nudi - zadržana na 410.059 kn.

Dizelaš od 150 konja

Testni E 200 d pažnju prije svega plijeni elegantnim linijama. Izduženi ‘nos’ te LED svjetla sprijeda i straga mamac su za poglede. Pod prednjim poklopcem isprobanog primjerka dizelski je agregat od 150 konjskih snaga, koji mirnim i tihim radom ne odaje da je riječ o dizelašu. Radi uglađeno, a istovremeno je dovoljno snažan za potrebe većine vozača ovakve premium limuzine, kako u gradskim uvjetima, tako i na autocesti. Uparen je s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem, koji vozaču omogućava da brzine, ako želi, mijenja samostalno, putem polugica na kolu upravljača. No, u automatskom su modu izmjene stupnjeva prijenosa tako glatke i pravovremene, da će većina vozača taj posao s veseljem prepustiti automatici.

Test: Mercedes E-klasa Edition 1
1/10

Iako je duga 492 centimetra, novom E-klasom manevrira se lako, problema nema ni s parkiranjem. Osim što je pregledna i opremljena parkirnim senzorima, kamerom za vožnju unatrag, sustavom upozorenja i pomoći pri kočenju radi izbjegavanja nezgoda, E-klasa Edition 1 donosi i Parking Pilot. Iza tog se naziva krije sofisticiran sustav autonomnog parkiranja koji samostalno nađe odgovarajuće mjesto, a zatim automatski manevrira vozilo u odabrano parkirno mjesto, bilo ono paralelno ili okomito. Sustav sam okreće volan, ali i upravlja gasom, kočnicom i mjenjačem - sve dok vozilo nije parkirano. Najefektniji je to asistent vozaču, no u novoj E-klasi Edition 1 svakako nije jedini.

Dinamičan ovjes

Posebno izdanje donosi, između ostalog, Avantgarde paket interijera (s elementima od kroma i aluminija), kao i Multibeam LED svjetla, koja se brzo i precizno prilagođavaju uvjetima na cesti. Sportski izgled i osjećaj u vožnji naglašava i spušteni Agility Control ovjes. Dynamic Select, pak, omogućava vozaču izbor između Comfort, Eco, Sport, Sport+ i Individual načina vožnje. Ovisno želite li se voziti opušteno ili sportski, mijenjaju se postavke upravljača, mjenjača, ovjesa, odziv na papučici gasa.

Popis opreme modela E 200 d Edition 1 ozbiljan je, a jednaka je i preporuka koju možemo napisati za ovaj automobil.

Komentara 3

ZV
Zvolen3
21:15 03.09.2017.

Sve ok samo ako su limariju zastitili od korozije bar 5 godina jer do sada su bili pravo smece !

WA
wasined
23:49 29.11.2017.

Ma nije smece, ali je manji od Audija A6 i BMW 5, fakat su ga mogli za koji cm prosirit i produzit. Zasto 492 duzina, zasto ne 498? PUNO bi znacilo tih 6 cm, a ipak kraci od 5m! Ma jesu li to dibidusi i poluamateri bili na djelu? Neznalice i budale produrale svoje, a znalci morali odstupit? Cesto je danas po firmama tako. Prednost imaju poslusnici i amateri, ne cijene se vise kreativci i "mislioci" svojom glavom. I eto ti rezlutata. A pogledajte i dionice, Daimler pada li ga pada. KONACNO da uzasnici u upravama moraju dati neke odgovore a vala i odstupiti.

BA
batman
14:32 03.09.2017.

Audi i BMW svemirski brodovi za ovo smeće.😂😂😂

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije