Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Test: Peugeot 301

I uz dizelaša i najbolju opremu cijena je diskontna

Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/11
01.04.2018.
u 20:12

Za sve one kojima je prostranost i štedljivost najbitnija, a sve po vrlo razumnoj cijeni, dizelski Peugeot 301 dobar je izbor

Nije nikakva tajna da je diskontna cijena najjači adut Peugeota 301.

Limuzina napravljena za siromašnija tržišta uz štedljiv dizelski motor sa 100 KS i najraskošniju opremu Allure stoji 110.075 kuna i tom cijenom u segmentu kompaktnih limuzina nema konkurencije. Izuzev brata blizanca Citroena C-Elyséea.

Peugeot 301
1/13

Limuzina dugačka 444 cm s prtljažnikom od 506 litara dobar je obiteljski izbor, a uz odličan dizelski motor uparen sa solidnim 5-brzinskim mjenjačem i vrlo je štedljiva. Provjereni 1,6-litreni BlueHDi sa 100 KS i 254 Nm svakako je najbolji dio ovog automobila. Vuče vrlo solidno (10,8 s do stotke, 183 km/h), a troši na kapaljku – i na temperaturama ispod ništice nismo trošili više od 6 l/100 km.

U 301 nema Peugeotovog zaštitnog znaka u unutrašnjosti – i-Cocpita - već je tu klasično vozačko okružje. Nema tu luksuza, iako je na armaturnoj ploči trendovski klavirski lak, ali sve je za vozača i putnike ergonomski dobro posloženo. Jedino bi sjedala mogla biti malo udobnija, a grijanju po vrlo hladnom vremenu da proradi treba nešto duže od onoga na što smo navikli u današnjim automobilima. Ovjes je zato vrlo robustan, pa je 301 vrlo udoban i preko poprečnih neravnina i preko velikih ležećih policajaca, a dobro vozi i po makadamu.

Allure oprema donosi automatski klima-uređaj, upravljač presvučen kožom, električne podizače stražnjih stakala... S doplatama – zaslon osjetljiv na dodir s Mirror Linkom (4000 kn), stražnji parkirni senzori (2000 kn), alu naplaci (2000 kn) i metalik lak (3300 kn) - ukupno stoji 121.375 kuna.

Pogledajte i galeriju 10 stvari koje možda niste znali o Yugu:

Peugeot 301
1/11

Komentara 1

LU
lukathereem
21:29 01.04.2018.

odlično vuče motor ali je prevelika buka u kabini za vrijeme vožnje. ja sam radio probnu vožnju i boljela me glava pola dana nakon 20 min vožnje. i fale 5ta vrata da bi bio obiteljski..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije