Naslovnica Auti Automobili

T-Roc Cabrio prvi je kompaktni SUV koji donosi i vjetar u kosi

VW T-Roc bez krova nudit će se uz prednji pogon i dva turbobenzinska motora te ručni ili automatski prijenos
21. kolovoza 2019. u 08:59 2 komentara 440 prikaza
VW T-Roc Cabrio
Foto: VW
Pogledajte galeriju 1/10

Volkswagenova najveća zvijezda predstojećeg salona automobila u Frankfurtu bit će njihov prvi pravi električni automobil ID.3, ali neće to najvećem njemačkom proizvođaću automobila na domaćem terenu biti jedini adut. Jedan od zanimljivih Volkswagenovih noviteta u Frankfurtu bit će i kabrioletska izvedba njihova kompaktnog SUV automobila T-Roc Cabriolet. SUV i crossover automobili vladaju tržištem, a njihove izvedenice sve su brojnije. Mješavina SUV-a i kupea već je postala standardna u svim segmentima, a Volkswagen ide korak dalje i predstavlja kabriolet verziju popularnog T-Roca, što je prvi takav automobil u SUV/crossover kompaktnoj klasi. Jedini, donekle slični automobil do sada nudio luksuzni Range Rover sa svojim Evoque Cabriom, ali tu se radi o nešto većem automobilu i mnogo skupljem nego što će biti T-Roc Cabriolet.

Vlasnici karavana Boris Zubanović i Nikola Ćeran Otkrili iskustva Bez ozbiljnijeg kvara: Zajedno su u francuskim karavanima prešli 800.000 km

Spuštanje krova do 30 km/h

Kabrioletski T-Roc dugačak je 427 cm, što je 3 cm više od izvornika. Međuosovinski mu je razmak također povećan za 4 cm na ukupno 263 cm. Istovremeno je 5,1 cm niži (152 cm) što naglašava njegovu kupeovsku liniju.

VW T-Roc Cabrio
1 / 10
VW T-Roc Cabrio

Slijedeći tradiciju svojih kompaktnih kabrioleta, poput Bube i Golfa, T-Roc će imati klasičan meki platneni krov koji će se automatski otvarati pritiskom gumba u kabini i to za samo 9 sekundi. Krov će se moći otvoriti ili zatvoriti i tijekom vožnje brzinom do 30 km/h. Za sigurnost putnika ugrađena je zaštita od prevrtanja iza stražnjih sjedala koja se izvlači u djeliću sekunde u slučaju zanošenja vozila ili naginjanja. Osim toga, T-Roc Cabriolet dizajniran je s ojačanim okvirom vjetrobranskog stakla. Dizajn unutrašnjosti u odnosu na T-Roc nije mijenjan, dodane su jedino tipke za spuštanje krova, ali Cabrio nudi novi Volkswagenov MIB3 infotainment sustav, koji je predstavljen u redizajniranom Passatu. Sastoji se od 8-inčnog središnjeg zaslona i opcionalnog digitalnog kokpita. Njime se može upravljati i glasovnom naredbom te je uvijek online zahvaljujući eSIM-u.

Tesla Model 3 TEST WHAT CAR? Električni automobili na testu: Kolika je razlika između deklariranog i stvarnog dometa?

Sa 115 ili 150 konja

SUV kabriolet dostupan je u dvije verzije opreme. Varijanta Style dizajnerski je orijentirana i može se personalizirati s četiri varijante ukrasa i opcijskim kožnim paketima, dok oprema R-Line donosi sportski štih. R-Line paket koji se inače na T-Rocu nudi opcionalno standardan je na kabrioletu, iznutra i izvana. Osim toga, ovjes je podešen sportskije, ugrađen je progresivni upravljač, kao i elektronski podesiva sportska sjedala. Standardno stiže s 17-inčnim kotačima, a doplatiti se mogu i 19-inčni.

T-Roc Cabrio bit će dostupan samo s prednjim pogonom te uz dva turbobenzinska motora. Početni je trocilindarski 1-litreni TSI sa 115 KS i 200 Nm okretnog momenta uz 6-stupanjski ručni mjenjač, dok je snažniji četiricilindarski 1,5 TSI sa 150 KS i 250 Nm koji će biti dostupan i uz 7-stupanjski automatizirani DSG. Očekuje se da će početna cijena biti oko 26.000 eura.

Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar HajdukLika
    HajdukLika:

    Za razliku od Range Rover Evoque kabrioleta, čija je proizvodnja samo nakon dvije godine obustavljena, čini mi se da će VW T-ROC kabriolet biti pun pogodak, jer je znatno povoljniji od Rovera.