Struja, hibrid ili nafta - istražili smo koje je rješenje najbolje
Usporedili smo vrline i mane automobila na električni pogon, hibride, plug-in hibride i konvencionalne automobile s benzinskim i dizelskim motorima
Komentari 46
Nema do turbodizela! Dobro ide i malo troši. Proizvodnja baterije i njeno zbrinjavanje kad odsluži zagađuju puno više!
U državi u kojoj je ministarstvo financija kronično inteligencijski potkapacitirano pa kažnjava kupce novih automobila koji kupuju sigurne, štedljive automobile, koji radi garancije održavaju vozila u ovlaštenim servisima u kojima se plaća pdv na uslugu i dijelove, a poreza oslobađa vozače starih krama koji svoja vozila održavaju u garaži na crno i voze automobile na granici tehničke ispravnosti, ovakve usporedbe i spominjaje električnih automobila je jednostavno crni vic.
I ♥️ my Diesel!
TDI nenadmašan !
Električni automobili su obična prevara i u pogledu ekologije. Proizvodnja je ,,gora,, nego običnih auta , električna struja je u jako malom postotku ekološka. Izgradnja novih punionica i novog e. omrežja je novo breme za ekologiju a da ne kažemo i zbrinjavanje baterija. Još jedna velika obmana je u cijeni ,,goriva,, sad oni ne plaćaju ništa za ceste i druge poreze i doprinose koji se plaćaju kroz bencin i naftu i to treba hitno riješiti jer svi vozimo po istim cestama i trebamo biti u davanjima kroz cijenu energenta izjednačeni. Kad se sve to izbalansira onda treba napraviti stručnu analizu za budućnos i pošteno ocjeniti prednost e. auta na današnjem /ili kroz dvadesetak , godina / stupnju tehnologije. Morat će naći bolje riješenja od trenutnih.
kad uračunate energiju i energente koje potrošite na pridobivanje materijala za el auto, kad vam u glavi zazvoni da el. auto ima više od 4 puta više bakra nego običan, kad shvatite da ćete na 50 kw punjaču svoju kobilicu puniti dva sata, i da će iza vas biti red od 50 automobila, počnete razmišljati... kwh je kwh. 1 kwh struje je nešto preko 1 kune. 1 litra benzina ima skoro 10 kwh, opet cca 1 kuna za 1 kwh... sad sam na benzinskoj gotov za 2 minute, a onda ću stajati 2 sata... jedini koji profitiraju su kafići. oni će biti puni. mislite doma puniti po noćnoj, jeftinijoj struji? sad je jeftinija i to osjetno samo zato jer noću je manja potrošnja i inače. kad vas 50.000 nahrupi u noć zaštekati autiće, i to će se promijeniti. 2 sata punjenja na punionici puta 1 kunu po minuti, je 120 kuna.. doseg cca 300 km. al 2 sata si na punionici. to košta. jedna piva 17 kuna. tri budu taman za dva sata... s cigaretom nikad nisi sam. još 20 kuna. eto ti troška o kojem sad ne razmišljaš. a kad krenu krađe baterija...
Najbolje rješenje je alkohol, točnije zagorska brlja u spremniku automobila ruske proizvodnje (po mogućnosti lade nive). Još ako se i vozač napuni istim takvim gorivom, onda je samo nebo granica takvom vozilu i njegovim mogućnostima.
Che daj od na taj google i pročitaj šta piše, šta kaže Rimac, šta kažu iz Peugot Citroen grupe, šta kažu predstavnici njemačke autoindustrije, baterije će biti sve skuplje, a niti jedna elektroenergetska mreža bilo koje države na planeti nebi podnijela kad bi se samo 20% automobila uštekalo na punjač. To je prevara vas ortodoksnih ljevičara, evo sada imate novog vođu, Gretu Hitler kojoj je misija pobiti 99.9% pučanstva jer se voze autima, avionima i jer jedu jaja, sir, ribu, meso. Svi bi mi trebali biti pederi, abortirat djecu, umirat od gladi i hodat na noge da bi vi ljevičari bili zadovoljni, tko vam stvori tako glupi mozak samo!
Ono realno niste uopće spomenuli, plin.
Da svi kupimo auto na baterije, cili HEP-ov sistem bi se srušio. A da ne spominjemo da bi struja postala skuplja od nafte.
Struja sigurno nije budućnost, pogotovo ne na litij.
Uz sve nedostatke (baterija - uopće nije ekološka), elktroauto služi samo kontroli čovjeka.
autor zaključuje da su E-automobili čišći iako se pune iz 'prlljavih izvora'. Po ćemu su onda čišći.? Osim što se ne dimi u gradu negu visoko u dimnjaku negdje u prirodi van grada. I koliko dugo će struja imati istutu cijenu ako drastično poraste potražnja za strujom. I koliko će desetaka termoelektrana, hidro elektrana , nuklearki , trebati sagraditi da se zadovolje potrebe svih motornih vozila u HR ? Kolika je trajnost baterije? Kolika je potrošnja energije za proizvodnju iste a kolika za recikliranje?
automobili na struju ,nema to budučnosti.
Jos jedno gubljenje vremena s elektro autima to je veliko zlo koji ce unistiti vec uništenu auto industriju nema vam budućnosti na struju bit benzin i dizel samo neki filter trebaju staviti ovako DIZEL 👍👍👍 POWER
Turbo - benzinski, bešuman rad, elegantan tihi zvuk, dobar start i ubrzanje....... Nikad dizel. Hibrid?! Možda. Struja?! Možda u velikim gradovima za gradski javni prijevoz, taxi, itd.. Sigurnost na cesti, dugi doseg, kratko punjenje i pouzdanost?! Benzin, dizel i plin. Budućnost struje kao pogona vozila globalno?! Obična izmišljotina bez temelja.
S obzirom na 'istrazivanje', fali vam konkretan zakljucak....
Dizelaši su zakon. Sve ostalo ... šteta komentara.
Glavna mana električnih auta - poslije 7 godina kapacitet baterija pada 20% i to prema izjavi vw-a koji to proizvodi. Kome ćete vi prodati električni auto nakon 7g?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kad izmisle nešto bolje i jeftinije od turbodisela neka se jave,.ali još 100 godina ćemo se načekati. Struja je živa prevara i to nikad neće zaživjeti,.a čovječanstvo će izgubiti 50 godina. Kome ćemo se onda obratiti? Možda Greti Hitler iz Švedske?