Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 58
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NETKO ĆE STRADATI
Povratak na članak

'Stigli kao grom iz vedra neba. Sve je više sudara s pješacima, lomova...'

Stručnjaci kažu da treba ograničiti brzinu i za bicikle i za romobile na 5, 10, 15 i 20 kilometara na sat. Brzina ne bi trebala prelaziti 10 kilometara na sat u pješačkim zonama.

Komentari 27

DA
damascus
09:41 22.09.2019.

Ako je ovaj (Marušić) prometni stručnjak onda sam ja Arhmed. Predlaže da je sustav resetira i da se bicikle (i električne romobile) usmjeri slijedoom zakonske izmjene na nogostup uz ograničenne brzine (hic!) ako nema staza ili biciklističkih traka. A pješake?e? Valjda na kolnik. Međutim tom navodnom prometnom stručnjaku treba reći da pogleda civilizirani svijet, zapad. Nigdje, baš nigdje biciklisti ne smiju voziti po nogostupu, već samo po stazama i trakama za bicilke a ako ih nema, onda obavezno po kolniku. Sa zapriječenim visokim kaznama. I u jednom Parizu, New Yorku e.t.c. biciklistima i ne pada na opamet da se voze po nogostupu. Ali u našem balkanskom mentalnom sklopu imamo stručnjake tipa "Marušić, koji zna što svije t ne zna, i predlaže da uvedemo ono što nigdje ne postoji. Pješacima je valjda, po njemu, najbolje zabraniti da uopče hodaju gradom. Jer, jednio i drugo zaista ne ide zajedno, nogostup se i zove da njime hodaju pješaci a ne da voze prometna sredstva.

VL
DU
Deleted user
09:34 22.09.2019.

Ma da.. najbolje da ih se pusti na cestu pa da vozaci paze na jos jednu kategoriju "majstora"

VL
HR
hr76
11:36 22.09.2019.

Ne smiju na cestu, gradite biciklističo-romobilske staze!

VL
Avatar miyamoto
miyamoto
10:50 22.09.2019.

E romobil su vozila na dva kotača isključivo za invalidne osobe. Ostali se trebaju kretati po principu odgurivanja jednom nogom, te ostati fit i u formi i tako biti produktivniji i agilniji na radnom mjestu

VL
DU
Deleted user
09:56 22.09.2019.

To na struju je za ljude koji imaju neku vrstu invaliditeta.Bicikl na struju?umjesto tjelovježbe?

VL
DU
Deleted user
10:01 22.09.2019.

sigurno su pomoć u prometu, ali opet.. smetaju pješacima, a pustimo li ih na kolnike, usporavaju promet i živciraju vozače.. imam kola od 90 konja ( ni puno ni malo), i živciraju me skuteri prdilice koji mi se nas*eru pred mene na semaforu, pa ne mogu krenuti.. kako bi tek bilo sa romobilom? a takav romobil ima 20 kg i opasan je ako udari u pješaka... zakon žmiri, dakle ovisi sve o savjesti i pažnji romobilista....nije baš neki izbor...

VL
RU
RupertMelkus
11:43 22.09.2019.

U Njemačkoj su prvo definirali zakonske okvire za el. romobile i tek tada su pušteni u prodaju. Što se tiče prometnih propisa spadaju u istu kategoriju kao i bicikli s tim da ih ne smiju voziti mlađi od 14. g. , moraju imati osiguranje (40 EUR godišnje), brzina im je ograničena na max 20 km/h itd... Činjenica je da se vozači auta moraju naučiti da su i biciklisti, a sada i el. skuteraši sudionici u prometu i da smiju koristiti ceste za vožnju, a isto tako i oni moraju shvatiti da se ne mogu voziti kako oni hoće i da trebaju poštovati označene smjerove kretanja kao i prilagoditi brzinu pogotovo gdje su staze na uskim nogostupima. Također veliki broj bicikla nema svjetla za vožnju ponoći. Ako auti moraju imati tvornički urađena svjetla zašto to nemaju i bicikli? Još jedan problem koji se od nedavno pojavio je i veliki broj dostavljača Glovo i Wolt koji jure kao kamikaze potpuno ignorirajući prometna pravila i pješake, a većina ih nema svjetla upaljena ponoći. Puno ljudi nema svijest o tome da nisu sami na ovoj planeti i ponašaju se vrlo egoistično.

VL
DD
dobar.d
11:29 22.09.2019.

Romobile treba tretirati kao vatreno oruzje sto u RH znaci "zabraniti" isto treba uciniti i sa pristupom suncu zraku i pitkoj vodi i referendumu. Sve treba naprosto zabraniti i gotovo. A Marusic, Kuscevic, Plenkovic, Bozinovic, Pupovac, Vucic, Vulin, Dodik i Bandic trebaju dobiti nobelove nagrade za borbu protiv korupcije za promicanje istine i mira...K tome Marusic i Kolakusic trebaju biti posebno zasticeni od strane Unicefa kao endemska vrsta...vi sami zakljucite cega...

VL
VO
vorda400
11:13 22.09.2019.

Zabraniti kao Njemci prvo su im ograničili brzinu i uveli obavezne kacige i na kraju zabranili jer smetaju svima pošto su koristili i biciklističke staze i nogostupe i još uz prometnu kulturu naših ljudi to treba napraviti čim prije

VL
JU
jurajuric120
10:41 22.09.2019.

gluposti. iza tih priča stoji naftni lobi. cijena goriva ide u utorak gore za 0,30 lipa. ja od kad imam taj romobil šparam za 500-600kn nafte mjesečno, a račun za struju mi je veči cca 80-100kn. znači 400-500kn uštede mjesečno samo za po gradu kolko se vozim, pa puta broj kućanstava i sve je jasno tko pumpa ljude protiv romobila. sad sam u projektu konverzije automobila na struju da pokrijem putovanja od cca 200km. za 2-3 godine će biti isplaćen u potpunosti.

VL
Avatar comparator
comparator
11:07 22.09.2019.

Nema tu nikakve filozofije . Romobil postoji i praktičan je za nkratke ture po gradu . Praktičan je i uvjek može biti u prtljažniku kad se ide u grad ili na more .Odlično prijevozno sredstvo koje ću uskoro nabaviti kako bi se koristio vlakom i njime i izbjegao korištenja automobila .

VL
KA
kapunjohan
10:42 22.09.2019.

Biciklisti i ti novi ,,elektro nosači,, su opasnost za piješake i jedni i drugi voze prebrzo, dolaze često sa leđa i nečujni su. Neznam kako bi se to riješilo ,smanjiti brzinu obavezno a najbolje bi ih bilo odvojiti od pješaka ali to je skoro nemoguće . Dobro bi bilo na nekim pločnicima označiti smijer gibanja pješaka i i tih drugih ,tako da se gledaju u ,,lice,, ali i to je skoro neizvedivo.

VL
Avatar Proleter
Proleter
10:02 22.09.2019.

Orkestrirani napad na e-romobile na svim portalima. Nekome ne odgovara da se ljudi voze čisto, tiho, brzo i jeftino, da ne stvaraju gužvu, da s romobilom mogu i u javni prijevoz, da ne moraju plaćati parkinge, garaže, trošarine, registracije, održavanja, kazne...

VL
BA
BakaMraz
09:33 22.09.2019.

Pa ne bih bas rekao da ga svatko moze kupiti, cijena od 3.000 kn je dosta paprena za osiromasene Hrvate!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.