Što nas čeka u 2020.: Nestaju auti jeftiniji od 80.000 kuna
Kad bi se prodavala vozila poput današnjih srednjerangirani proizvođač koji u Hrvatskoj proda samo 1500 prosječnih automobila godišnje na njih bi platio čak 3,705.000 eura kazne zbog prekobrojnih grama ugljikova dioksida!
Komentari 57
Elektro automobil guraju neke interesne skupine i sve na račun ekologije. Da li se neko pita koliko šteti ekologiji proizvodnja jedne baterije za E-automobile, pogotovo za njihovo zbrinjavanje. Da li netko piše o cijeni jedne takve baterije koja može maksimalno trajat 7-10 god. bez obzira na pređene kilometre. Jednom takvom E-autu kada dođe vrijeme zamjene baterije bit će isto neisplativo pa će ih se bacat. Oni koji misle da će baterije postajat sve jeftinije što će ih se masovnije proizvodit, jako se vara. Litija nema u izobilju, ali ima vode, pogotovo morske. Definitivno je daleko isplativije i čišće usmjerit tehnologiju na Hybridne sustave prema gorivim ćelijama, vodi pa i benzinu, nego imat full E-auto. A što kada se tu zbroji i infrastruktura pa proizvodnja električnih centrala itd. Struja će sve više poskupljivat, što će više takvih E-vozila biti na cestama. Za 10-15 god. možda će Kilovat biti skuplji od jedne litre benzina. Tu cijenu neće platit samo vlasnik takvog E- auta, već svi mi. Jedno Hybridno vozilo nije ovisno o El. energiji, samo to nekom ne paše.
čeka nas daljnji rast cijena i stagniranje plaća čime se nastavlja pad životnog standarda. postali smo skuplji od bogatih zemalja zapadne europe.
Političari su nepismeni i donose zakone kojih su nebulozni. Zagovara se prelazak na električna vozila koji se ne može ostvarit ni za 100 godina. Jednostavno nema dovoljno ni infrastrukture ni proizvodnje električne energije da bi svi mogli punit te aute. Punjači su od 80 kw to 200 kw snage, ne može se te aute punit doma na utičnicu. Grad od milion stanovnika bi trebao imat bar 300 000 brzih punjača da bi svi mogli napunit svoj auto. A to je 300 000 * 200 kw snage + kilometri novih bakrenih vodova. Nikad pa ni onda...
zašto ne nestanu plaće ispod 1200€, to vas ja pitam sunčece vam presvetlo!!!
Ma sve je to divno i krasno. I sam sam zagovaratelj čiste industrije. ALI, takav auto je neisplativ (kao i kondenzacijski bojler uključujući obveznu izmjenu instalacije, radijatora i dimovoda u starim objektima s 10tak stanova). Skup i neisplativ. A nit je HR toliki onečiščać pa da bi trebali trpjeti trošak odmah i sad!
elektricni auto ne moze povuci dvoje odraslih, dvoje djece i dvije torbe, a kosta 30.000 EUR i vise, a domet mu je 150 km. Njemacki strucnajci su vec izracunali da treba 8 godina da bi se elektricnio auto isplatio. A da ne govorimo koliko je zagadjenje tokom proizvodnje baterija, sve u svemu katastrofa
Elektricni auto? Jel to onaj kojeg vozis 2 sata po autocesti, pa se moras skinuti s autoceste, traziti punionicu i onda sat vremena čubiti na njoj pa tek onda mozes dalje. Nakon 120 000 km bateriju mozes baciti, a nova kosta kao pola automobila. Ma suuper su mi takvi auti.
meni se čini da nas čeka jedna detaljna revolucija. sustav je postao totalno iracionalan.
baš me briga za onečišćenje... to je obična pljačka umotana u celofan... arapi pun rezervoar plaćaju oko 2-3 ( dva- tri) €.. najveći zagađivači su Kina , Indija i slične zemlje, a njih baš briga... pa i mene, ne možemoo mi ispravljati ono kaj oni pokvare...
Pa smanjite cijenu elektro automobila pa ćemo ih kupiti. Ne pada mi napamet iskeširati 350 000 Kn za nekakav Golf na struju ili 220000 Kn za Hyundai Atos na struju gdje može stati 4 ro djece osnovnoškolske dobi, a 4 ro odraslih je SF.
Sa ovolikim trosarinama i novim vecim cijenama novi auto je hrvatski san ... u njemackoj 19% samo na auto novi .. kamata na stambeni manje od jedan posto onda se cudimo da mladi odlaze ...
Imao sam namjeru 2020 god. kupiti novi novcat auto ali zbog novih pravila EU i dalje ću vozit svoj auto sada star već 28 godina koji ispušta 248 g/co2 po km, a sa svojim pravilnicima EU birokrati mogu obrisati znate već što da budem prost tj. pristojan.
Trebamo Trumpa u Europi pa ovakve nebuloze neće prolaziti.
Eko i životinjolibani napadaju
Elektrificiranje voznih parkova uzrokuje do sad nezabiljezena zagadjenja. Najprljavija moguca industrija.
Dakle, da bi presao na elektricni auto moram platiti skoro duplo od iste verzije benzinskog auta.. tko to more platiti? A da ne kazem koliko se CO2 potrosi dok zaradim tih dodatnih 100-150k kn
Novi totalitarizam u nastajanju... usput baterija u npr Nissan Leafu traje do 5 godina.. novi battery pack košta 30 000€
....tim mjerenjima tteba dodati količinu CO2 koju vozač i ostali putnici isprde.....
Ukinuti subvencije na e vozila. Kriminal je da država daje bogatašu 10000 eura pomoći za skupi auto! Ne postoje obnovljivi izvori energije. Ni sunce nije vječni izvor energije, kamoli vjetar. Trebamo samo početi štedjeti energiju, ne dozvoliti da se u autu vozi jedna osoba, to posebno naplaćivati. Lako je sad političarima dijeliti novac od prejeftine nafte i plina. Maknite sve prihode i profite koji se stvaraju zbog jeftine nafte i plina. I poreze PDV trošarine. Pa da vidite da država ostaje bez 40% sadašnjih poreznih prihoda, jer jeftina nafta je ključni dio današnje ekonomije. Umjesto nafte stavite trošak energije iz vjetra sunca, bez državnih subvencija, pa ćete vidjeti kolko će koštati kilometar ceste, zgrada, kuća, kila krumpira, kruh, da ne govorimo o robi široke potrošnje. Štedite, nema druge. Ova lakrdija oko CO2 predugo traje, i sve nas više košta. Ili ćemo natrag na grane ili razumno naprijed. Bez nafte vi ne možete zamisliti život. Probajte pokušati. Nađite za svaku stvar oko sebe pronaći alternativu bez nafte. Od početka krenite. Nemate željeza.. iskopajte ga el bagerom, tj. rudu. Proizvedite sirovo željezo, bez nafte plina ugljena. Obradite ga. A dalje?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
He, he, kako uvesti nove poreze i uvjeriti ljude da je to radi njihova dobra. Nema boljeg od zelene religije...