Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 188
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
POLOVNI AUTOMOBILI
Povratak na članak

Nove trošarine: Skuplji auti stariji od 10 godina!

Trošarine rastu za veće starije zagađivače, porez na auto do 10 godina u načelu ostaje istovjetan, dok će novija vozila s manjim ispustom CO2 i pojeftiniti

Komentari 58

FT
feel_the_coruption
11:15 24.12.2016.

Tko će vam voziti aute po hrvatskoj kada izmuzete sve što se izmusti da ? Mladi ljudi odlaze zbog ovakvih stvari. Zbog banana države. Zbog toga što ako kupiš pristojan auto u njemačkoj, i daš za njega recimo 10 tisuća eura, nekakav uhljeb ti napiše da je njegova vrijednost 12. I platiš porez na 12. Sve po nekakvim tablicama koje se kriju kao zmija noge.. I naravno ; ako poznaš uhljeba, ili znaš nekoga tko zna uhljeba na carini, jeftinije se prođe naravno, malo ispod stola, i odmah je manja carina. U međuvremenu, sve više čestitki od prijatelja za Božić dobivam iz drugih zemalja EU, ljudi gube strpljenje i odlaze.

VL
DU
Deleted user
11:40 24.12.2016.

Drugim riječima, nakon što su poskupili nove aute, udaraju poskupljenjem i na one koji kupuju rabljene. Umjesto jeftinije države, vidimo, Plenkovićeva ekipa nam nameće skuplju. Bitno je samo da je "vjerodostojno".

VL
DU
Deleted user
10:47 24.12.2016.

Treba prikupit za eskadrilu.deri siromaha nije ti brat.

VL
LC
Lepi Cane
11:19 24.12.2016.

Umjesto da potiču unos čim skupljih automobila jer na jednom skupom uzmu poreza kao na tri mala vozila, uz to je godišnji porez veći, registracija veća.... oni uništavaju sve što se može, ako hoće pomoći ljudima slabije kupovne moći nekaa se država odrekne npr. PDV-a za vozila do 150.000 kn ako je to u obitelji jedino vozilo.

VL
LC
Lepi Cane
11:22 24.12.2016.

Njemačka je na početku krize 2008 god. ukinula PDV na vozila do 15.000 EUR i na taj način kad nitko nije kupovao nove aute ispraznila sva svoja skladišta automobila, tako su sačuvali tisuće radnih mjesta, ali to je pametna državaa a naša samo guli kožu.. Što će biti kad kože više ne bude ?

VL
ZB
zbisko
12:06 24.12.2016.

Je li trošarina zapravo drugo ime za carinu koje u Evropskoj Uniji više nema? Država krpa svoje rasipništvo tako da pljačka obične građane. Opet, bogatima (čitaj političarima) to ne znači ništa a osiromašeni i opljačkani puk pada još dublje u bijedu. Ova zna se vjerodostojna vlada HDZ-a opet grabi gdje stigne. Oni uvijek ostaju isti , ma što god premijer i ministri lagali

VL
Avatar Milokliz
Milokliz
10:57 24.12.2016.

Superhikova viša škola. Veliki Djmanitu bi bio ponosan jer duh 200 obitelji i dalje živi.

VL
HA
hacker
11:38 24.12.2016.

Hrvatska je kao neka članica EU a oni povečali carine (trošarine) na uvoz auta iz EU. Iako smo "navodno punopravna" članica EU imamo najveće namete na uvoz auta iz EU od država u regiji (Srbija, BiH), apsurdna situacija. Vrlo brzo će nas i te države po kvaliteti voznog parka dostići pa i prestići, uskoro čemo biti ko Kuba. Svi novi auti drastično poskupljuju, a moram reči i da je narod "mulast" jer će i dalje kupovati automobile - treba to bojkotirati i uskratiti im svaku kunu kako bi napunili državni proračun i naše novce podjelili uhljebima ili potrošili naše novce za kupovini "eskadrile".

VL
DU
Deleted user
12:12 24.12.2016.

Ajde da ja sumiram ceo tekst na par riječi. Država poskupljuje trošarine zato jer nema para za državne službenike koji su po vezi došli na posao.

VL
DU
Deleted user
11:11 24.12.2016.

birali ste kradeze- uživajte.

VL
DO
dobarsavjet
11:15 24.12.2016.

Zna Vlada kakvo je stanje u Hrvatskoj, treba narod oderati.

VL
MI
mirkoP
12:54 24.12.2016.

Ja sam siguran u jednu stvar. Ako auto star 12 godina troši 5 litara na 100 km, onda ispusta manje CO2 od nekog novog auta koji troši recimo 6 litara. To smo morali znat izracunati jos ugimnaziji. O nekim drugim česticama ne bih, jer se Ministarstvo financija poziva na CO2.

VL
KS
krao_sam
12:42 24.12.2016.

Samo domoljubno!

VL
AM
Axis Mundi
10:44 24.12.2016.

"u načelu (će ostati istovjetan)" - zanima me dodatno objašnjenje. jesu li jednako tretirani auti koji služe za nabavku triput tjedno u obližnjem trgovačkom centru i oni koji se troše i voze svaki dan, kilometrima amo-tamo? nigdje ne vidim kriterij "prijeđeni kilometri."

VL
ML
mladaklada
13:07 24.12.2016.

Jasno je da vlastima nije bitan co2 nego im je stalo jedino i isključivo do naplate brutalnih trošarina. Koliko god se kome gadio Bruxelles, ipak je sreća da se naše vlasti moraju pridržavati EU standarda, pa tako i u vezi s trošarinama. Inače bi one bile još barem dvostruko veće. Makar su ionako kod nas polovni automobili nerealno skupi, a bit će još i gore.

VL
FU
furest
12:24 24.12.2016.

jos jedan razlog da se mladi odsele u zemlje gje su "prljavi stari auti "jeftini

VL
DU
Deleted user
12:13 24.12.2016.

Gdje se sad nestali ustaše i partizani? Uhljebima plaća gore (6% i još povećanje plaća njima jer imaju preko 6000kn), a nama (većini) poskupljenje i kita u ... Nekom treba uzeti da bi se nekom dalo. Sretan nam Božić od od crvenih i domoljuba na vlasti.

VL
VO
vonstauffenberg
14:10 24.12.2016.

Tko bi u ovoj usranoj državi htio živjet ha?Vozim stari auto,jer nemam za novi(kredit za novi auto bi dizao samo ako stari više nebi bio za upotrebu).Moraju ovi izmisliti kako ivući još para.

VL
DU
Deleted user
12:16 24.12.2016.

Pragmatično pitanje je : Tko više zagađuje okoliš ,automobil stariji od 10 godina s kojim vlasnik prijeđe godišnje 7 -12 000 km,ili automobil koji je star 1 godinu s kojim vlasnik prijeđe godišnje 25 - 40 000 km ? Kadaa se već radi kategorija zagađivača treba uzeti u obzir i vrstu goriva(dizel motori su tu največi zagađivači),količinu utrošenog goriva,količinu utrošenog: motornog ulja,ulja za kočnice,potrošnja guma,kočionog materijala(izrazito štetan materijal za okoliš),održavanje vozila,učestalost pranja vozila ,itd.

VL
Avatar Urban Fox
Urban Fox
15:57 24.12.2016.

U inozemstvu 10 g. Stari passat kosta 2200 eura max. Na carini ga procijene na vise od 5000, pametnome dosta. Starim uhljebima ne mogu dati otkaz, a nove moraju zaposliti

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.