Naslovnica Auti Automobili

Fabia osvježena dizajna, s novim motorima i sigurnosnim sustavima

Na izbor su četiri živahna i učinkovita 1-litrena 3-cilindarska benzinska motora. Dizelaša u ponudi zasad nema
14. veljače 2018. u 08:30 4 komentara 674 prikaza
Škoda Fabia
Foto: Škoda
Pogledajte galeriju 1/3

Škoda je redizajnirala svoju Fabiju te joj je podarila nov izgled prednjeg i stražnjeg kraja, uključujući LED svjetla koja su prvi put ponuđena na maloj Škodi, ali i mnoga tehnološka unaprijeđenja. Dotjeran je i interijer, što uključuje osvježenu instrumentnu ploču, nove materijale na sjedalima i komandnoj ploči. Infotainment sistem ‘Swing’ sada dolazi sa 6,5-inčnim ekranom i Škoda Connect sustavom.

Škoda Vision E Interni sukob Bijesan zbog uspjeha Škode, VW priprema skupu osvetu

Na izbor su četiri živahna i učinkovita 1-litrena 3-cilindarska benzinska motora. MPI motori razvijaju 60 i 75 konjskih snaga, dok TSI strojevi s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem nude 95 i 110 konja. Najsnažniji agregat u ponudi bit će dostupan i sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjačem. Fabia je dobila nove sustave pomoći vozaču, među njima i nadzor mrtvog kuta, upozorenje na nadolazeći promet straga, automatsko prebacivanje između drugih i kratkih svjetala.

Pametna rješenja karakteristična za Škodine modele našla su se, naravno, i u novoj Fabiji, pa je strugač leda uklopljen u poklopac spremnika goriva dobio i mjerač dubine gaznog sloja gume. Premijerno će nova Fabia biti izložena u ožujku na salonu u Ženevi, a izlazak na tržište očekuje se u drugoj polovici godine.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

Škoda Fabia
1 / 45
U tijeku je jedan od najvećih automobilskih sajmova na svijetu – detroitski NAIAS
Škoda Octavia RS Škoda Octavia RS Isprobali smo jedan od najboljih sportskih kompaktnih modela na tržištu Škoda Karoq Novi SUV Karoq Škodin iskorak iz prosjeka Škoda Karoq Karoq Kreće od 148.000 kn: isprobali smo novi Škodin SUV
  • hacker:

    Svi TSI motori u Fabiji dobivaju omraženi filter čestica tzv. GPF. Pored novog Pola i Ibize ne vidim niti jedan razlog za kupnjom nove Fabie jer cjenom ne odskače znatno od spomenutog dvojca.

  • ibiza:

    dobar autic..

  • Avatar comparator
    comparator:

    Za one koji ne znaju dizel vozila nove generacije pale bolje zimi nego ljeti. Kao drugo u hladnjak nikad pa ni zada ne doljevati vodu . Treće u spremnik za pranje stakla uvjek doljevati samo tekućinu otpornu na smrzavanje. Voda ... prikaži još! uvjek isparava i stvara pritisak u sustavima dok tekućine kao antifriz štite još i protiv korozije. Zimske gume su bolje od ljetnih s dovoljno profila jer su mekše i profil je prilagođen snijegu i hladnoj podlozi. Zimi vozite s trideset posto smanjenom maksimalnom i prosječnom brzinom ako bas oni odostraga ne tjeraju na brže , ako vas tjeraju onda ih propustite.