Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 181
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Stiže početkom 2019.

Sjeli smo za upravljač Teslina Modela 3 - evo koliko će kod nas koštati

Zagreb je prvi europski grad u kojemu je predstavljen Tesla Model 3
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
1/13
25.09.2018.
u 17:45

Naručeno je više od 400.000 automobila, a isporuke debelo kasne

Tesla Model 3, jedan od automobila koji se početkom iduće godine očekuju na europskom tržištu, izložen je prošlog petka u središtu Zagreba, kao jednom od prvih gradova u Europi gdje se mogao javno vidjeti.

Konkretan model je 10.500. proizveden. Isporučen je u travnju austrijskoj tvrtki ecar-rent.com, ali u SAD-u, pa se u Europi ne smije voziti po javnim prometnicama.

Pogledajte video Tesle:

 

Domet 350 ili 500 km

Obavili smo “sitzprobe”, sjeli za upravljač i možemo reći da je prvi dojam vrlo dobar. Materijali su kvalitetni (koža, imitacija drva, klavirski lak plastika...), a kokpitom dominira 15” ekran preko kojeg se upravlja svim funkcijama. Kokpit je zaista minimalističan bez ijedne fizičke tipke.

– Radi se o modelu s većim paketom baterija od 75 kWh s kojima je domet Modela 3500 km, a cijena auta je 49.000 dolara bez poreza. U Americi su porezi na električni automobil od 6-9 %, dok ćemo u Austriji platiti 20% koliko iznosi naš PDV. Isprobali smo ga, odvozili više od 2000 km i možemo reći da je domet s jednim punjenjem zaista realan i da se može napraviti oko 500 km. Naručili smo 10 komada i očekujemo da će prvi primjerci u Europu s europskom homologacijom stići početkom 2019. godine. Cilj je našu cijelu gamu od 45 električnih automobila zamijeniti s Tesla Modelom 3 – rekao nam je Christian Fries iz ecar-rent.com-a, koji je na zagrebačkom Cvjetnom trgu izložio Teslu 3 u sklopu projekta “Domovina Nikole Tesle”, u suradnji s tvrtkom koja organizira i Nikola Tesla rally električnih vozila u Hrvatskoj.

Proizvodnja 7000 auta tjedno

Nakon predstavljanja “narodnog električnog auta” Tesla Modela 3, čija je osnovna cijena 35.000 dolara za verziju s baterijom kapaciteta 50 kWh (domet 350 km), u cijelom je svijetu zavladao veliki interes za novim automobilom američke tvrtke ekscentričnog Elona Muska i u kratkom je vremenu naručeno više od 400.000 automobila. Ali, brzo nakon početka proizvodnje pojavili su se problemi pa proizvodnja debelo kasni i naručitelji zapravo ne znaju kad će im se isporučiti automobili.

Zagreb je prvi europski grad u kojemu je predstavljen Tesla Model 3
1/13

Jamstva nikakvih nemamo, ali s obzirom da se nedavno proizvodnja ustabilila na 7000 automobila tjedno, nadamo se da ćemo brzo dobiti naručene aute – kaže Fries.

Osnovni model čija je cijena 35.000 dolara uz hrvatski bi PDV od 25% (trošarina na aute na struju se ne plaća) trebao stajati 43.750 dolara (275.625 kuna), možda nešto više zbog dodatnih troškova poput prijevoza. Uz moguće poticaje još i manje.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Komentara 4

Avatar Senf na kobasi
Senf na kobasi
18:24 25.09.2018.

Radi se o modelu s većim paketom baterija od 75 kWh s kojima je domet Modela 3500 km?3500 km!?

Avatar messerschmidt
messerschmidt
13:57 26.09.2018.

275 ooo kuna i dobiješ auto kojim se besplatno voziš, a nije sporiji od porschea.

DU
Deleted user
20:50 02.10.2018.

Osim elektromobila, gledajući ove ostale benzince, naftaše, svi oni "ne zadovoljavaju propise o ekološkim standardima" koji će nastupiti od prvog mjeseca iduće godine! Da bar mogu vidjeti i koji auto na vodik, koji je također apsolutni ne zagađivač okoline, bio bih sretan! Bar vode imamo u izobilju! No, izgleda da nitko nije zainteresiran da auto koji ne zagađuje bude dostupan svima! Baš šteta, gleda se samo na zaradu, dok ekologija "pati"! Trujemo sami sebe, zbog malo komoditeta!?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije