Naslovnica Auti Automobili

Savjeti automobilističkog asa: 'Moraš voljeti automobil i brinuti se o njemu'

– Oni su ti kao djeca, moraš im sve pokazati – kaže u šali Pulić
26. travnja 2018. u 08:07 1 komentara 574 prikaza
Business VIP kup
Foto: Robert Jurišić
Pogledajte galeriju 1/4

Moraš voljeti automobil. Moraš mu zahvaliti i brinuti se o njemu. Inače, zašto bi njega bilo briga za tebe, ovim je riječima hrvatska automobilistička legenda Niko Pulić svojim ''učenicima'' nakon treninga objašnjavala kako se treba ponašati prema automobilu. 

Na Grobniku održano finale projekta Vozi eko - sigurno i štedljivo Najeko vozač 'Htio sam projuriti stazom s Nikom Pulićem, stvarno nisam očekivao pobjedu'

Niko Pulić promijenio je ulogu pa se tako prošlogodišnji prvak Business VIP kupa više ne nalazi iza upravljača Seat Ibize Cupre već vodi Europhone Racing tim u kojem se nalaze Božo Tomulić i Mario Jukić. Nova sezona kupa kreće subotnjom utrkom na Hungaroringu.

Njegovo veliko iskustvo svakako će dobro doći Tomuliću koji ga je prošle sezone nagovorio da se vrati utrkama. 

– Oni su ti kao djeca, moraš im sve pokazati – kaže mi u šali Pulić dok smo na Grobniku čekali da počnu treninzi i završne pripreme prije otvorenja sezone na Hungaroringu.

Business VIP kup | Autor : Robert Jurišić Foto: Robert Jurišić

Na mjesto Nike Pulića stigao je poduzetnik Mario Jukić i to nakon čak 20 godina pauze od automobilističkih utrka. U automobil s kojim će se utrkivati sjeo je prvi put prošli četvrtak pa se nisu mogla očekivati ''čuda'' na stazi.

No pokazao je što znači prijašnje iskustvo te je ostvario solidno vrijeme od jedne minute i pedeset tri sekunde. 

– Moraš brže izaći iz zagrebačkog zavoja – objasnio mu je Pulić kako postići još bolje vrijeme, no zadovoljan je vremenima koje je Jukić postizao.

Najviše se u timu očekuje od Tomulića kojem su Pulićevi savjeti puno značili.

– Prije nego što me angažirao na zadnjim je utrkama zaostajao 500 metara. Na idućoj utrci bio je treći – rekao je Pulić.

Tomulić je s autom dobro upoznat, no na Grobniku se, kao i drugi, susreo s novim asfaltom na koji je bilo potrebno priviknuti se, ali i uskladiti automobil. Trening je bio zadovoljavajući, a najbrži mu je krug bio 1,48.240. 

Niko Pulić Rally Niko Pulić na Rally atrakciji završio četvrti u ukupnom poretku Niko Pulić AUTOMOTO UTRKA Naš legendarni rally vozač zbog ove atrakcije opet za volanom Niko Pulić Business VIP kup Niko Pulić: Ovaj put ne vozim zbog rezultata
Sigurnost na hrvatskim cestama
OSIGURANJE
Stanje na hrvatskim cestama - godišnje u prometu stradava grad veličine Samobora

A1 izdvaja za Vas

  • vorda400:

    Da baš si se ti Puliću ubio od održavanja svog auta