Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Britanci pišu: Rimac se sprema preuzeti Bugatti, tvrtke su bez komentara

Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe.
17. rujna 2020. u 13:10 121 komentara 11155 prikaza
Foto: PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Kako donosi utjecajni automobilistički časopis Car Magazine, Volkswagen grupa doista će prodati Bugatti, tradicionalnu tvrtku u svojem portfelju, i to nikome drugome nego Rimac Automobilima. Tvrtka poznata po današnjim luksuznim supersportskim automobilima ali i automobilskim draguljima nastalima prije Drugog svjetskog rata bit će prodana proizvođaču električnih superautomobila preko Porschea, koji je jedan od značajnijih ulagača u svetonedeljsku tvrtku. Za to će Porsche dobiti još veći udio u Rimac Automobilima koji je sada 15,5 posto.

Mate Rimac NOVE INVESTICIJE Mate Rimac otkrio koliko je ljudi zaposlio od početka koronakrize: Jako brzo rastemo

Prema izvorima ovog časopisa, upravni je odbor Volkswagena već odobrio prodaju, odnosno zamjenu, no isto mora učiniti i nadzorni odbor grupe. Car Magazine je napravio i malu digresiju navodeći kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo pod prijašnjim šefom grupe Ferdinandom Piechom koji je Bugatti smatrao vrijednošću grupe uz Bentleyja i Lamborghinija. No, ipak, vlasnikom će, izgleda, postati jedan Hrvat. Iz Rimac Automobila, pak, navode kako ne mogu komentirati spekulacije. Automobilski magazin ipak ima i cijelu konstrukciju oko toga zašto Bugatti mijenja vlasnika. Jedan je razlog što VW više ne želi Piechove skupe igračke koji su u portfelju gotovo iz hobizma, već se sva sredstva moraju usmjeriti prema modernizaciji, elektrifikaciji, digitalizaciji i autonomnoj vožnji. Upravo zato je u cijelom dogovoru Porsche, jer će na taj način ostatak obitelji Piech koja je vlasnikom 50 posto udjela u VW grupi lakše pristati na rastanak od nekog luksuznog brenda.

Pogotovo zato jer je budućnost automobila električna, a ne u superautomobilima od 1500 KS. Pa je stoga očito i zašto Porsche radi ovaj potez, Car Magazine smatra kako je cilj doći do čak 49 posto udjela u Rimac Automobilima, no to će očito biti teško, s obzirom da je tu i Hyundai a i sam Mate Rimac i dalje je većinski vlasnik. No, navode i kako je Rimac u srpnju bio u pogonima Bugattija u Molsheimu te je bio impresioniran, a sve se dovodi u kontekst proizvodnje novog C_Two. Također, za VW grupu ovo je bezbolan dogovor, jer će u ovom teškom vremenu teško naći kupca koji bi gotovinom platio za Bugatti. Tri spomenute marke procijenjene su na 23 milijarde eura, no jako je teško vjerovati da se može dobiti i približno tom iznosu.

Jedan od 150 kupaca Rosberg: Vrijedi ga čekati. C-Two na stotki je za 1,85 sekundi, a moj F1 za 2,6

Tim Bravo, šef komunikacija u Bugattiju, izjavio je za Carscoops kako je kompanija 'bez komentara' na glasine o prodaji. Naglasio je kako je Bugatti u posljednje dvije godine radio s profitom te da su na tragu da ostvare bolje prodajne rezultate nego prošle godine, pandemiji unatoč.

Nada Šarić
LJEKOVITI SLATKI PELIN
Navala na pripravke iz Hercegovine: Ljudi su zvali i zahvaljivali da im je to spasilo život
HEINEKEN Hrvatska
UTJECAJ KRIZE
Kafići su i dalje omiljena mjesta za druženje, a evo kako na izazove pandemije gledaju hrvatski ugostitelji
  • imamohrvatsku:

    Hrvatska firma kupuje Bugatti uz pomoć Porschea? E pa stvarno Mate, svaka ti čast!. Ovo je prva vijest nakon 91. zbog koje bi svaki Hrvat trebao biti ponosan. Taj ponos nam ni naši vrli političari ne mogu oduzeti. Svako ti dobro želim.

  • samoborka:

    Svaka čast Mate!

  • lijepa_li si:

    svugdje je hrvat cjenjen i pošten radnik. najteže je još uvijek u domovini, nažalost. i matin put je osporavan, s bezbroj kritika i još više klipova. izdržao je g. rimac, ostao u hrvatskoj. svaka čast. nadajmo se da je došao ... prikaži još! kraj samoupravnim interesnim zajednicama.