Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Rekordan karavanski prtljažnik od 625 l i potentan turbobenzinac

Pravi je to obiteljski karavan, ali, dakako, i karavan koji će zbog svoje prostranosti biti zanimljiv poslovnim korisnicima. Komfor je na visokoj razini i sprijeda i straga
30. ožujka 2019. u 11:10 2 komentara 1015 prikaza
Kia Ceed SW
Foto: Mladen Milčić
Pogledajte galeriju 1/2

Nova, treća generacija Kije Ceed ne prestaje skupljati nagrade. Najprije ju je njemački Autobild proglasio pobjednikom usporednog testa kompakata, a potom su joj u Ženevi na izboru Europskog automobila godine nedostajala samo tri boda za pobjedu.

Nepropisno parkiranje BORBA PROTIV BRZIH VOZAČA OTKRIVAMO Ovo su 122 mjesta za nove kamere na hrvatskim cestama

Velik iskorak u kvaliteti izrade i osjećaju na upravljaču očit je već pri prvom sjedanju u novi Ceed koji smo ovoga puta isprobali u karavanskoj SW varijanti. Odmah se nametnuo rekordni podatak – Ceed SW uspio je obujmom prtljažnika nadmašiti dosadašnje rekordere: Hondu Civic Tourer i Škodu Octaviju Combi. Prima 625 litara, odnosno 1694 litre s preklopljenim stražnjim sjedalima.

Kia Ceed SW | Autor : Mladen Milčić Foto: Mladen Milčić

Ceed SW dugačak je 460 cm (+29 cm u odnosu na hatchback) uz istovjetan međuosovinski razmak od 265 centimetara.

U karavanu je (u odnosu na hatchback) raskošnije i na stražnjoj klupi. Pravi je to obiteljski karavan, ali, dakako, i karavan koji će zbog svoje prostranosti biti zanimljiv poslovnim korisnicima. Komfor je na visokoj razini i sprijeda i straga.

Kutija prve pomoći Sigurnost Riskirate kaznu: Imate li ispravnu kutiju prve pomoći?

Veliki središnji 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir smješten je u sredini kokpita što je vrlo ergonomski i vrlo ga je lako koristiti. U bogatoj opremi Fresh dolazi uz satelitsku navigaciju s TomTom aplikacijama povezivosti, a serijski je opremljen i sustavom za izbjegavanje sudara, tempomatom, 17” alu naplacima, dvozonskim klima-uređajem...

Isprobali smo ga u benzinskoj varijanti koju pokreće 1,0-litreni T-GDi turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem sa 120 KS i 172 Nm okretnog momenta, a ne s dizelašem što bi možda bio prvi izbor konvencionalnih kupaca.

Volkswagen T-Roc Suvomanija Glavno da je povišen: Svi su poludjeli za lažnim terencima

Ali, nova generacija turbobenzinaca nudi komfornu vožnju već od niskih okretaja (172 Nm od 1500 do 4000 o/min) pa mu snage ne nedostaje niti u jednom režimu vožnje. Pritom radi vrlo mirno i uglađeno, a zbog odlične izolacije kabine ni na manjim gradskim, ali ni na velikim brzinama na autocesti ne čuje se buka izvana, ne osjete se vibracije.

Odlično ga prati precizan 6-stupanjski ručni mjenjač uz vrlo solidne performanse koje će zadovoljiti većinu vozača: 11,1 s do stotke i najveća brzina od 187 km/h. Potrošnja varira ovisno o načinu vožnje. Ako se ne štedi, u gradu raste do 8,5 l/100 km, ali na otvorenoj cesti rapidno pada. Prosjek od 6,7 l/100 km vrlo je zadovoljavajuć. Ovako opremljen model stoji 160.990 kuna, a početna je verzija dostupna već od 144.990 kuna.

VIDEO Pogledajte i naš razgovor s Matom Rimcem:

objavio na Instagramu
Šprajca šefovi snimali kako dolazi na posao, njegova reakcija je urnebesna
HT e-Liga
INTERVJU
'Nakon uspjeha HT e-Lige, još jače ulazimo u e-gaming segment'