Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti

Prvi Opelov kompaktni SUV izgledom i voznim osobinama izborio se za titulu poželjnog

Iako čeka zaslužen odlazak u mirovinu, turbodizelaš od 130 KS dobro vuče, a Mokka donosi i agilnost te prostranost
07. rujna 2014. u 10:00 2 komentara 2141 prikaza
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/9

Opelov prvi kompaktni SUV model, Mokka, već na prvi pogled osvaja simpatičnim, ujedno mišićavim izgledom. Kombinacija buhtlastog oblika, mladenačkih linija i snažnog dojma nekako nam prije svake vožnje potakne dobro raspoloženje, posebno u upečatljivoj narančastoj izvedbi, kakvu smo podvrgnuli hard testu. Ovako ušminkana Mokka nigdje ne može proći neprimjećeno.

Prostran interijer

Također na prvi pogled, Mokka ostavlja dojam malog automobila. No tu izgled itekako vara. U karoseriji dugoj 428 cm, širokoj 178 i visokoj 165,8 cm, uz međuosovinski razmak od 255,5 cm prostora ima dovoljno za pet odraslih osoba. I pri tome putnici na stražnjoj klupi nisu skučeni, već prostora za koljena imaju dovoljno. Na prtljažnik se ne može računati u jednakoj mjeri, jer prima 362 l, ali samo dva putnika s preklopljenim stražnjim sjedalima u Mokki na raspolaganju imaju 785 l do pokrova prtljažnika. Solidno.

Opel Mokka | Autor : Dalibor Urukalović/PIXSELL Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL

Razigrani dizajn vanjštine protegnuo se i na interijer, no tu ipak još ima tragova njemački konzervativnog dizajna. To se prvenstveno odnosi na centralnu konzolu, no sve zajedno ipak ostavlja jako dobar dojam. Kvaliteta materijala i završne obrade je na visokoj razini. Pod poklopcem motora malog SUV-a s prednjim pogonom je 1,7 CDTi agregat, uparen s ručnim 6-brzinskim mjenjačem. Turbodizelaš na zalazu karijere razvija 130 KS, a iako se očekuje da će ga ubrzo zamijeniti novi 1,6-litreni CDTI agregat na njega nemamo većih zamjerki.

Dacia Duster HARD TEST: DUSTER Robustan terenac koji voli i finije zadatke Hyundai i30 HARD TEST Štedljiv obiteljski karavan je best-buy u svom segmentu

Dinamično kroz zavoje

Agilan je, ne previše bučan, a uz start/stop sustav ni ne troši pretjerano. Tijekom testa u prosjeku je tražio 6,2 l/100 km. Tvornički deklariranih 4,5 l/100 km nismo uspjeli ostvariti. U vožnji se Mokka ponaša vrlo dobro. Stabilna je, karoserija se unatoč visini previše ne naginje ni za dinamičnijih prolazaka zavojima. Iako košta više od konkurencije, Mokka ima dovoljno aduta da opravda svoje mjesto u gami. Posebno uzme li se u obzir da cjenovno kreće od 140.818 kuna.

255,5

centimetara međuosovinskog razmaka, uz 428 cm ukupne dužine i kratke prevjese, zaslužno je za prostranu putničku kabinu

Napredni sustavi pomoći

Napredni sustavi pomoći vozaču, dokazani elementi pasivne sigurnosti i pametna tehnologija - sažetak je to bogatstva opreme sjedinjenog u Mokki. To se posebno odnosi na najbogatiji Cosmo Plus paket, ali Mokka je već serijski dobro opremljena. Testni primjerak, među ostalim, ima el. podizače stakala, parkirne senzore sprijeda i straga, tempomat s ograničenjem brzine, pomoć pri kretanju na uzbrdici i vožnji na nizbrdici, dvozonski el. klima uređaj.

Bavarian border control
MLADIĆ OSTAO BEZ AUTA
Njemačka policija Hrvatu oduzela Audi vrijedan 30.000 eura, do Münchena morao javnim prijevozom
Financijska pismenost
NOVA PARADIGMA
Financijska pismenost sve prepoznatija kao ključna životna vještina današnjice
  • Avatar SMECHAR
    SMECHAR:

    Autić je jako dobar. Izgleda dobro, ima Opel i boljih diesela koje bi mogao staviti unutra. Mana je previsoka cijena ipak, i ta središnja konzola s 46 tipki ili koliko već.

  • Avatar dr. Evil
    dr. Evil:

    cijena je tako visoka da je postala konkurent - Antari!?! Ovaj prednji naslon za ruke je...presmješan. Opel me uvijek iznenadi sa premalim prtljažnicima s obzirom na dužinu vozila, preskupo.