Opelov prvi kompaktni SUV model, Mokka, već na prvi pogled osvaja simpatičnim, ujedno mišićavim izgledom. Kombinacija buhtlastog oblika, mladenačkih linija i snažnog dojma nekako nam prije svake vožnje potakne dobro raspoloženje, posebno u upečatljivoj narančastoj izvedbi, kakvu smo podvrgnuli hard testu. Ovako ušminkana Mokka nigdje ne može proći neprimjećeno.
Prostran interijer
Također na prvi pogled, Mokka ostavlja dojam malog automobila. No tu izgled itekako vara. U karoseriji dugoj 428 cm, širokoj 178 i visokoj 165,8 cm, uz međuosovinski razmak od 255,5 cm prostora ima dovoljno za pet odraslih osoba. I pri tome putnici na stražnjoj klupi nisu skučeni, već prostora za koljena imaju dovoljno. Na prtljažnik se ne može računati u jednakoj mjeri, jer prima 362 l, ali samo dva putnika s preklopljenim stražnjim sjedalima u Mokki na raspolaganju imaju 785 l do pokrova prtljažnika. Solidno.
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Razigrani dizajn vanjštine protegnuo se i na interijer, no tu ipak još ima tragova njemački konzervativnog dizajna. To se prvenstveno odnosi na centralnu konzolu, no sve zajedno ipak ostavlja jako dobar dojam. Kvaliteta materijala i završne obrade je na visokoj razini. Pod poklopcem motora malog SUV-a s prednjim pogonom je 1,7 CDTi agregat, uparen s ručnim 6-brzinskim mjenjačem. Turbodizelaš na zalazu karijere razvija 130 KS, a iako se očekuje da će ga ubrzo zamijeniti novi 1,6-litreni CDTI agregat na njega nemamo većih zamjerki.
Dinamično kroz zavoje
Agilan je, ne previše bučan, a uz start/stop sustav ni ne troši pretjerano. Tijekom testa u prosjeku je tražio 6,2 l/100 km. Tvornički deklariranih 4,5 l/100 km nismo uspjeli ostvariti. U vožnji se Mokka ponaša vrlo dobro. Stabilna je, karoserija se unatoč visini previše ne naginje ni za dinamičnijih prolazaka zavojima. Iako košta više od konkurencije, Mokka ima dovoljno aduta da opravda svoje mjesto u gami. Posebno uzme li se u obzir da cjenovno kreće od 140.818 kuna.
255,5
centimetara međuosovinskog razmaka, uz 428 cm ukupne dužine i kratke prevjese, zaslužno je za prostranu putničku kabinu
Napredni sustavi pomoći
Napredni sustavi pomoći vozaču, dokazani elementi pasivne sigurnosti i pametna tehnologija - sažetak je to bogatstva opreme sjedinjenog u Mokki. To se posebno odnosi na najbogatiji Cosmo Plus paket, ali Mokka je već serijski dobro opremljena. Testni primjerak, među ostalim, ima el. podizače stakala, parkirne senzore sprijeda i straga, tempomat s ograničenjem brzine, pomoć pri kretanju na uzbrdici i vožnji na nizbrdici, dvozonski el. klima uređaj.